Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa lakkasit pukeutumasta mustaan?

Vierailija
15.06.2025 |

Täytän kohta 44 ja huomasin, ettei vaatekaapissani ole enää juurikaan mustia tai harmaita vaatteita. Ovat ihan lähivuosina korvautuneet vaaleammilla väreillä ja jopa valkoisella, alusvaatteetkin on muuta kuin mustaa. 

Jos käytät edelleen paljon mustia vaatteita, niin sinun ei tarvitse osallistua tähän keskusteluun.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloituksen tällä samalla otsikolla joitakin vuosia sitten.

2/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku enimmät ylimääräiset kilot oli pudotettu 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa lakkaan koskaan. Musta on väreistä tyylikkäin.

Vierailija
4/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden raskaiden hautajaisten jälkeen ja kun olin selättänyt siitä johtuvan masennuksen..

Vierailija
5/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaselle ylimieliselle ei tee mieli edes vastata. Miksi kysyä ja käskeä sitten suurin osa hemmettiin.

Menetkö myös "mikä koira sinulla on?" -ketjuun kertomaan, että sinulla ei ole koiraa etkä aio sellaista hankkiakaan? Mitä kukaan sillä tiedolla tekee?

Ap

Vierailija
6/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina rakastanut värejä. Halunnut pukeutua pinkkiin, vaaleansiniseen, valkoiseen, lilaan, punaiseen, omenanvihreään tai mitä vaan. Olen parikymppiselle tyttärelle yrittänyt sanoa, että käytä ihania värejä, kun olet nuori ja hoikka vielä. Mulle musta on läskiväri. Nuorena kuvittelin olevani lihava ja siksi verhouduin kaikkeen harmaaseen ja mustaan. Muutenkaan en halunnut näkyä. Noin nelikymppisestä olen haaveillut värikkäistä vaatteista, mutta 30kg ylipainoa on tukenut sitä säkittämistä edelleen tummaan. Nyt olen vihdoin laihtunut 20kg ja jatkan edelleen. Kaikki uudet vaatteet on kirkkaita. Paljon  myös pinkkiä ja vaaleansinistä sekä valkoista. Ekaa kertaa ostin pinkit housut ja valkoisen paidan. Ihanat!

Vierailija
7/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nuorempana ja totesin, ettei ole makuuni. Ainoa musta on sukat. 

Vierailija
8/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen pukeutunut pelkkään mustaan. Viimeisen vuoden aikana olen ostanut vain kivan värisiä vaatteita. En ole halunnut ostaa ollenkaan mustaa vaatetta.

Vierailija
9/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa suurin osa vaatteista

Vierailija
10/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaselle ylimieliselle ei tee mieli edes vastata. Miksi kysyä ja käskeä sitten suurin osa hemmettiin.

Menetkö myös "mikä koira sinulla on?" -ketjuun kertomaan, että sinulla ei ole koiraa etkä aio sellaista hankkiakaan? Mitä kukaan sillä tiedolla tekee?

Ap

Mitä kukaan tekee sillä tiedolla minkä värisiä vaatteita käytät? 

Vierailija
11/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäjohdonmukainen aloitus. Kysytään, että koska lopetit ja lisätään perään että ei saa vastata, jos ei ole lopettanut. Mitä näistä vastauksista on tarkoitus saada irti? 

Kuinka yksinkertainen olet?

Vierailija
12/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ole koskaan ollut oma juttuni. Rakastan kirkkaita värejä. Vaatteiden väreillä on niin helppo leikitellä kun ne voi vaihtaa koska vaan jos alkaa kyllästyttää.

Todella monet suomalaisnaiset pukeutuu arjessa kuin jokapäiväisiin hautajaisiin. Olenkin huomannut että saan pitkiä katseita värikkäisyydestäni. Ihan töissäkin on huomauteltu värien käytöstäni. Pukeudun kuitenkin tyylikkäästi, en sotke montaa väriä yhteen ja värit sopivat aina kauniisti yksiin. En minäkään mene kommentoimaan näille hautajaispukeutujille. 

Vierailija
13/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samanikäisenä, siis keski-iän puolelle tullessa. En myöskään enää pukeudu housuihin muuta kuin lenkille lähtiessä. 

Vierailija
14/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa lakkaan koskaan. Musta on väreistä tyylikkäin.

Musta ei ole väri. 

Vierailija
15/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tajusin että ruskettuminen on pahasta. Valkoinen iho näyttää kamalasta mustan kanssa. 

Vierailija
16/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen romaani. Farkuissako näkisit minut ?

En näe romaania missään vaatteissa. Kirjat eivät käytä vaatteita. Romaneilla sen sijaan on paljon muutakin kuin mustaa päällä.

Ap

Vierailija
17/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen romaani. Farkuissako näkisit minut ?

mä oon novelli

Vierailija
18/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tajusin että ruskettuminen on pahasta. Valkoinen iho näyttää kamalasta mustan kanssa. 

Musta yläosa vie vaaleasta ihosta kaiken värin ja saa näyttämään haamulta. En ymmärrä miksi se on niin valtavan suosittu väri täällä.

Ap

Vierailija
19/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt aloituksen tällä samalla otsikolla joitakin vuosia sitten.

Olet ap, ja sinulla on muistivaikeuksia.

Vierailija
20/100 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän väreistä. Lempivärini ovat tällä hetkellä fuksia, turkoosi ja voimakas vaaleanpunainen. Käytän myös valkoista ja vaaleita sävyjä. Vain sukat ovat mustia, sekä muutamat housut. N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi