Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
441/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaikutti oikein kiinnostuneelta, mutta sitten heitti kommentin, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.

Minun korvaani kuulostaa = en ole hänen mielestään seksuaalisesti haluttava.

Saattoi toki tarkoittaa sanomaansa ja olla seksuaalisesti haluton esim. masennuslääkkeiden takia tai jotain. No oli kummin vaan, niin en mitään menettänyt.

Haluttomuus tai toisen seksuaalinen haluttavuus eivät tarkoita tuota. Ei sitten tullut mieleen esittää jatkokysymystä, että mitä nainen tuolla tarkoittaa?

Vierestä huutelen, mutta jotenkin tökeröä ja luonnotonta ajatella kysyvänsä toiselta että "pidätkö minua seksuaalisesti haluttavana?" Sen pitäisi niinkun käydä ilmi ihan muutenkin. Joko toinen käy kuumana minuun tai hän ei käy, ja jos siitä joutuu kysymään niin koko homma lässähtää.

Vierailija
442/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tapauksista joissa ei pidetä toisesta ja käyttäydytään sillä tavalla, että toisen mielenkiinto katoaa, ettei hän enää ota yhteyttä. Molemmat pääsevät toisesta eroon "siististi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta tuo: "Mitkä fiilikset jäi?" on aina yhtä ahdistava kysymys, jos kysyjä ei itse ensin mainitse omista fiiliksistään, vaan ulkoistaa vastuun toiselle. Eli jos kysyt, niin mainitse itse ensin omistasi."

Kirjoitin tuon kommentin ja jätin mainitsematta että tietenkin kerron ensin omistani mikäli ekan viestin treffien jälkeen laitan, pidän sitä itsestään selvänä. Yleensä en edes ole kysynyt toiselta mitään vaan kertonut vain omista fiiliksistäni ja sitten odottanut, että toinen vastaa siihen jakamalla omiaan. Ihan luontevaa keskustelua.

Vierailija
444/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia treffejä käytynä. Melkein poikkeuksetta kaikki miehet ovat olleet mukavia ja joidenkin kanssa menty sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. 

Ainoastaan yksi mies jäänyt mieleen epäsopivalla tavalla. Hän oli meidän ensimmäisten treffiemme jälkeen mennyt kaverinsa kanssa saunomaan ja juomaan. Ympäripäissään soitti sitten minulle ja kysyi, voiko tulla luokseni yöksi, kun kaveri alkoi riehumaan. 

En päästänyt, eikä tullut toisia treffejä. 

Niin ja sanottakoon, että olen löytänyt sopivan miehen Tinderistä, joten monet treffit täytyy kahlata läpi löytääkseen ns. sen oikean.

Vierailija
445/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaikutti oikein kiinnostuneelta, mutta sitten heitti kommentin, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen.

Saattoi toki tarkoittaa sanomaansa ja olla seksuaalisesti haluton esim. masennuslääkkeiden takia tai jotain. No oli kummin vaan, niin en mitään menettänyt.

Haluttomuus tai toisen seksuaalinen haluttavuus eivät tarkoita tuota. Ei sitten tullut mieleen esittää jatkokysymystä, että mitä nainen tuolla tarkoittaa?

Vierestä huutelen, mutta jotenkin tökeröä ja luonnotonta ajatella kysyvänsä toiselta että "pidätkö minua seksuaalisesti haluttavana?" Sen pitäisi niinkun käydä ilmi ihan muutenkin. Joko toinen käy kuumana minuun tai hän ei käy, ja jos siitä joutuu kysymään niin koko homma lässähtää.

Jos ei osaa muotoilla jatkokysymystä muuten kuin noin niin ehkä tosiaan parempi, että jättää aiheen käsittelyn siihen. Tuostahan voisi saada aikaan hyvänkin keskustelun seksuaalisuudesta ja sen merkityksestä, mutta vain, jos on kohtelias ja osaa ylipäätään ihmisten kanssa keskustella.

Vierailija
446/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina

Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.

Ihan varmasti ovat sanoneet asioita joista toinen on loukkaantunut. Ihmeellistä kuinka voidaan tuomita ihmiset niin nopeasti jonkun ehkäpä jännityksestä johtuneen sammakon takia.

Vierailija
447/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että ei tunne ihastumisen tunnetta, mutta haluaa tavata vielä, jos tunteet syttyisi hitaammin. Tulee vain todella epävarmalta lähteä enää tapaamaan tuon kommentin jälkeen, vaikka rehellinen olikin ja omatkin tunteet lässähti.

Vierailija
448/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Taitaa kyllä olla niin että jos sitä kemiaa on, saa suustaan päästää jo aikamoisia sammakoita että se tappaisi naisen kiinnostuksen. Vastaavasti jos kemian kanssa on vähän niin ja näin, esim niin että nainen on ajatellut että "ei tuo nyt mikään unelmien prinssi ole, mutta annetaan nyt mahdollisuus, jos jotain tunteita treffien edetessä ehkä heräisi", saa tunnelman kyllä pilalle ihan pienikin harha-askel. Koska itse valitettavasti kuulun siihen kategoriaan miehiä joista ei kiinnostuta heti ja automaattisesti, ja koska usein naisilla on jokatapauksessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, on joskus ihan paikallaankin hieman tutkia maaperää jollain aavistuksen rosoisella kommentilla. Jos se menee läpi ilman kauhistelua, voi olla hieman rennommin tulevilla treffeillä: ehkä tässä on ihminen joka tuntee jotain kutkutusta seurassani? Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi, ja älykästä naista kauniiksi. Toimii yllätt

Tässä viestissä alkuosa oli hyvä mutta loppu lässähti pahasti.

Vierailija
449/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kyllä kehonkieli paljastaa ihan ilman sanoja, että haluttaako vai ei. 

Vierailija
450/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Taitaa kyllä olla niin että jos sitä kemiaa on, saa suustaan päästää jo aikamoisia sammakoita että se tappaisi naisen kiinnostuksen. Vastaavasti jos kemian kanssa on vähän niin ja näin, esim niin että nainen on ajatellut että "ei tuo nyt mikään unelmien prinssi ole, mutta annetaan nyt mahdollisuus, jos jotain tunteita treffien edetessä ehkä heräisi", saa tunnelman kyllä pilalle ihan pienikin harha-askel. Koska itse valitettavasti kuulun siihen kategoriaan miehiä joista ei kiinnostuta heti ja automaattisesti, ja koska usein naisilla on jokatapauksessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, on joskus ihan paikallaankin hieman tutkia maaperää jollain aavistuksen rosoisella kommentilla. Jos se menee läpi ilman kauhistelua, voi olla hieman rennommin tulevilla treffeillä: ehkä tässä on ihminen joka tuntee jotain kutkutusta seurassani? Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi,

Silloin ei sanota sanaakaan vaan kuolataan suu auki ja silmät selällään. ;)

Vierailija
451/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Taitaa kyllä olla niin että jos sitä kemiaa on, saa suustaan päästää jo aikamoisia sammakoita että se tappaisi naisen kiinnostuksen. Vastaavasti jos kemian kanssa on vähän niin ja näin, esim niin että nainen on ajatellut että "ei tuo nyt mikään unelmien prinssi ole, mutta annetaan nyt mahdollisuus, jos jotain tunteita treffien edetessä ehkä heräisi", saa tunnelman kyllä pilalle ihan pienikin harha-askel. Koska itse valitettavasti kuulun siihen kategoriaan miehiä joista ei kiinnostuta heti ja automaattisesti, ja koska usein naisilla on jokatapauksessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, on joskus ihan paikallaankin hieman tutkia maaperää jollain aavistuksen rosoisella kommentilla. Jos se menee läpi ilman kauhistelua, voi olla hieman rennommin tulevilla treffeillä: ehkä tässä on ihminen joka tuntee jotain kutkutusta seurassani? Yleisesti ottaen annan miehille yhden neuvon: kehu kaunista naista älykkääksi,

Entäs jos nainen on kaunis JA älykäs? Vai kuulutko niihin joitten mielestä se ei ole mahdollista?

Lainaukset ei toimi. Silloin kuolataan suu auki ja silmät selällään. ;)

Vierailija
452/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä tuosta jatkamaan, kun itse olen erittäin seksuaalinen ihminen. Ei meillä silloin kohtaa ja keskustelu olisi ajanhukkaa. En tuntenut itsekään seksuaalista vetoa häntä kohtaan, joten ei tuo nyt sinänsä haitannut, mutta totaalinen turn off se kommentti kuitenkin oli.

Vierailija
453/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä kuuluu harrastaa hääyönä, muu on syntiä.

Hah hah😂 Sitten huomaa pahimmassa tapauksessa saaneensa  täysin tumpelon ,tai jonkun mikromunaisen

Erittäin isolla todennäköisyydellä tumpelon, jos siis se "ei seksiä ennen avioliittoa" koskee molempia. Tosin yhtä tumpeloitahan siinä on sitten molemmat ja tekemällähän sitä oppii. Munan kokoakin voi olla vähän vaikea arvioida jos ei ole kokemusta muusta. 

En nyt sano että kannattaisi silti odottaa avioliittoon 😃

Vierailija
454/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.

Kuulostaa ehkä kummalliselta, mutta se ei ole mitenkään positiivinen asia jos mies alkaa hetken juttelun jälkeen hokemaan jotain "ei vitsit että sä oot hyvännäköinen" tai "ai että oot tosi kuuma" jne. mikä on itsellenikin tapahtunut joskus. Tämä on siis eri asia kuin todeta toiselle, että "näytät tosi kauniilta" ja jatkaa siitä muihin asioihin. En osaa sanoa onko mies vaan ylitouhuissaan siitä että uskoo hänellä olevan sauma mielestään "näin kuumaan" naiseen, vai kuvitteleeko hän että hokemalla latteita kohteliaisuuksia ulkonäöstäni hän parantaa mahdollisuuksiaan päästä sänkyyn. Tuntuu lähinnä kiusaannuttavalta. Pitäisikö mun olla jotenkin yltiöotettu kun tämä vieras mies tykkää mun ulkonäöstä? Ja mitä lisäarvoa se tuo meidän tutustumiseen jos mies jää jumittamaan mun ulkonäköön? Kyllä mä yleensä näen sen miehen silmistä jos hän pitää mua kauniina ja se on tosi söpöä. Ja ja toki kesken seksin saa toista kehua. Mutta se on ihan eri tilanne siinä vaiheessa. 

Vierailija
455/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleni olisi todella vastenmielinen ajatus lähteä treffeillä tietäen, että siellä on sitten seksiä. Nyt siellä on seksiä. Tänään sitten on seksiä ja siinä testaillaan, miten sovimme seksissä yhteen."

Mua ehkä tässä mietityttää eniten se, että jos tuollaisen kommentin heittäisi mies joka on niin ujo ettei uskalla tehdä fyysistä aloitetta, mitä sitten niillä sovituilla "seksitreffeillä" mahtaisi tapahtua - uskaltaisiko hän silloinkaan vai odottaisiko silloinkin, että nainen tekee sen hänen puolestaan?

Vierailija
456/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎

Miksi menit alunperin niin nuorelta näyttävän tytön ju

Minä olen peipifeissi ja tuo asenne on yksi isoimmista ongelmista minun maailmassani. Miekkoset tuntuvat kuvittelevan, että olen niiiiin paljon nuorempi ettei minulle uskalla sanoa sanaakaan. Tietysti olen myös erityisen viehkeä neitokainen ja sekin osaltaan vaikuttaa. Olemuksestani huomaa kyllä, että olen vähän vanhempi kuin miltä näytän. En käyttäydy teinimäisesti. Jos minut näkee vaikka kaupassa tekemässä isoja ruokaostoksia, voi ihan aiheellisesti olettaa, että ikää on jonkin verran. Eivät peipifeissit halua jäädä syrjään ja ilman mitään huomiota vain siksi, että joku olettaa iän väärin. Kyllä meillä on ihan aikuisen aivotoiminta noin yleisesti ottaen.

En sano, että toivon saavani koko ajan jotain lähestymisiä. Tarkoitan sitä, että ei minulle juttelemista tarvitse vältellä nuoren naamani takia. Ihan piristävää se on aina välillä, kun joku ventovieras alkaa juttelemaan kun vähiten odottaisi.

Minulle tulee kyllä juttelemaan monikin mies, vaikka pitävätkin helposti paljon nuorempana (no, eivät toki ehkä ihan teini-ikäisenä). Eri ikäiset, parikymppisestä päälle nelikymppiseen. En minä edes mitään seuraa sinällään olisi vailla, kun olen parisuhteessa, mutta tulevatpa silti. Ja tuli silloin nuorempanakin kun oikeasti näytin teinille. 

Vierailija
457/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut varsinaiset deitit mutta yöelämässä hieman vanhempi mies tuli juttusille. Jossain vaiheessa kysyi multa ikää ja kasvonsa valahtivat kun sen kerroin - oli selvästi aidosti luullut nuoremmaksi. Seuraava kysymys olikin että onko mulla lapsia. Joo kaksi - kasvonsa valahtivat entisestään. Seuraava kysymys - onko niillä isä, pystytkö itse elättämään lapsesi? 

Ei sillä että mua olisi kiinnostanut ennenkään näitä kysymyksiä (liian vanha) mutta naisviha oli piste iin päälle :) 

Minäkin luulin kerran naista nuoremmaksi kuin oli, muttei minun kasvoni ainakaan valahtaneet, vaan päinvastoin, ei enää tarvinnut pelätä "ahdistelevansa" jotain juuri teini-iän ylittänyttä. 😎

Minä

Tämä koskee myös miehiä jotka näyttävät nuoremmilta kuin ovat.

Varmasti erityisesti miehiä. Miesten kiinnostus nuoria naisia kohtaan tiedetään kyllä, mutta naiset ei halua "pikkupojan" näköistä. Tai no harvemmat haluaa. 

Vierailija
458/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona."

Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine) ja siksi näkee vaivaa järjestääkseen treffit kot

Onko sinulla laajemminkin haasteita sosiaalisissa tilanteissa, jos nyt ihan todennäköisesti teolla ensi kertaa tulet ajatelleeksi asiaa noin? 

Vierailija
459/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luonteva jatkokysymys tuohon alkuperäiseen kommenttiin olisikin, että "mitä tarkoitat tuolla?", jos jää itselle epäselväksi. 

Itse kyllä tulkitsisin tuon niin, ettei seksi ole ylipäätään kyseiselle henkilölle kovin tärkeää. Ja haluaa kertoa sen heti, ettei päädy yhteen sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi taas on tärkeää. Ihan fiksua sinänsä, vaikka toki täysin ymmärrettävää että tunnelma lässähtää siihen. Se on kuitenkin parempi että asia käy ilmi heti, eikö?

Vierailija
460/1209 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos treffejä on takana useampia ja toisella/kummallakaan ei ole aikaa/halua/kiinnostusta sopia treffejä semmoiseen paikkaan, missä voi luontevasti siirtyä pussailusta eteenpäin, katson, että tämä on kaveruutta, jonka ei ole tarkoituskaan edetä minnekään. Siis toisin sanoen, treffata jomman kumman kotona."

Ah, tämä on muuten hyvä pointti, kiitokset! Olen itse yleensä suosinut treffejä kivassa ravintolassa, koska tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, asun isossa kaupungissa jossa tarjontaa on, ja olen onnistunut saavuttamaan mukavan tulotason jonka turvin voi käydä ulkona syömässä useamminkin. Tai vastaavasti muita aktiviteettejä jossa nyt jonkin verran rahaa kuluu. Olen ajatellut että kun treffikumppani minut vastavuoroisesti kutsuu sitten kotiinsa, että siinä on lähinnä kyse siitä että hän ei ole valmis tai pysty käyttämään samanlaisia summia treffeihin (mikä on tietysti ihan fine) ja siksi näkee vaivaa järjestääkseen treffit kot

Mä oon ainakin ottanut yökyläilyn puheeksi ennen treffejä, jos treffit on suunniteltu jomman kumman kotiin. Ja silloin jos yökyläily on ollut kummallekin ok, molemmat ovat sanomattakin tienneet, että luvassa on mitä todennäköisimmin seksiä. Ei sitä tarvitse mitenkään erikseen mainita.