Miten erota seurustelusuhteesta?
Miten ihan ok seurustelusuhteesta pääsee irti? Olen jo yrittänyt ja sanonut, että haluan erota, mutta kumppani ei tätä hyväksy. Haluaa yrittää vielä ja suhde jatkui samanlaisena kuin ennen. En enää jaksa yrittää olla mukava, mutta toinen ei tajua. En voi kuvitella, että suhteellamme on tulevaisuutta.
Meillä on yhteinen harrastus ja ihan kivaa yhdessä, mutta ei tämä mikään elämäni rakkaus todellakaan ole.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein noin mun munattomalle exälle.Hänelle oli jotenkin hirveän tärkeää, että ero olisi ollut "yhteinen päätös".Sanoin,etten mä tunne tarvetta erota ja odottelin,että se vätys kerrankin saa tehtyä jonkin ratkaisun ihan itse.
Ihan selkeästi sanoin, että haluan erota. Kumppani meni sai paniikkikohtauksen, itki pari päivää, sanoi, että ei voi elää ilman minua ja halusi vielä yrittää. Tästä on nyt puoli vuotta.
Meillä on yhteinen harrastus ja kaveripiiri. En halua kumppanilleni mitään pahaa. On vaikeaa noin vain jättää kaikki taakse.
Jos sinä kerran varmasti tiedät, ettet halua jatkaa, aiheutat sille kumppanille vain suurempaa tuskaa roikuttamalla häntä siinä kiintymässä sinuun yhä lisää. Kyllä sun täytyisi nyt vaan rohkeasti sanoa, että nyt on valitettavasti n
Se on kauhean vaikeaa, kun kaikki kuitenkin on ihan ok. Ei mitään riitaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein noin mun munattomalle exälle.Hänelle oli jotenkin hirveän tärkeää, että ero olisi ollut "yhteinen päätös".Sanoin,etten mä tunne tarvetta erota ja odottelin,että se vätys kerrankin saa tehtyä jonkin ratkaisun ihan itse.
Ihan selkeästi sanoin, että haluan erota. Kumppani meni sai paniikkikohtauksen, itki pari päivää, sanoi, että ei voi elää ilman minua ja halusi vielä yrittää. Tästä on nyt puoli vuotta.
Meillä on yhteinen harrastus ja kaveripiiri. En halua kumppanilleni mitään pahaa. On vaikeaa noin vain jättää kaikki taakse.
Jos sinä kerran varmasti tiedät, ettet halua jatkaa, aiheutat sille kumppanille vain suurempaa tuskaa roikuttamalla häntä siinä kiintymässä sinuun yhä lisää. Kyllä sun täytyisi nyt
Kasvata selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15-vuotias vai sen tasolle jäänyt? "Miten erota suhteesta?" Voi hyvä luoja sentään
No kyllä minulle oli ainakin outoa ja hankalaa, kun tuli aika päättää ensimmäinen ja melkein 10v jatkunut parisuhteeni. Mielikuva eroista oli se että huudetaan ja paiskotaan tavaroita, mutta eihän me ikinä tehty tuollaista, ei meillä ollut pieniäkään riitoja. Miten eron edes ajoittaa? Tuntui että aina oli yhteistä matkaa, menoa tai muuta mikä esti eron just silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että "en halua enää olla sun kanssa, älä ota minuun mitään yhteyttä, hyvää loppuelämää".
Hankala jos yhteinen harrastus
Tarviiko sitä yhdessä kuitenkaan harrastaa?
En ole ap, mutta minulla on harrastus, jota voi harrastaa vain ryhmässä ja täällä on vain yksi ryhmä, niin kyllä joskus pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15-vuotias vai sen tasolle jäänyt? "Miten erota suhteesta?" Voi hyvä luoja sentään
No kyllä minulle oli ainakin outoa ja hankalaa, kun tuli aika päättää ensimmäinen ja melkein 10v jatkunut parisuhteeni. Mielikuva eroista oli se että huudetaan ja paiskotaan tavaroita, mutta eihän me ikinä tehty tuollaista, ei meillä ollut pieniäkään riitoja. Miten eron edes ajoittaa? Tuntui että aina oli yhteistä matkaa, menoa tai muuta mikä esti eron just silloin.
Tämä. Kun aina on yhteistä projektia, matkaa jne. , eikä mitään riitaa, niin miten erota tuosta? Eikä ero kosketa vain meitä kahta, vaan laajaa kaveripiiriä ja sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kun aina on yhteistä projektia, matkaa jne. , eikä mitään riitaa, niin miten erota tuosta? Eikä ero kosketa vain meitä kahta, vaan laajaa kaveripiiriä ja sukua.
No se vain pitää tehdä.Ja nimenomaan sen,joka sitä eroa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sitten kerrot,miten sen teit,niin AP voi ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että "en halua enää olla sun kanssa, älä ota minuun mitään yhteyttä, hyvää loppuelämää".
En ole ap, mutta minulla on harrastus, jota voi harrastaa vain ryhmässä ja täällä on vain yksi ryhmä, niin kyllä joskus pitää.
Harrastus tauolle. Tai voihan se olla, ettei jätetty välttämättä halua jatkaa harrastusta eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama,tosin niin,että ex oli se,joka halusi eron.Huomasin,että tuossa eron haluajalle oli vaikeaa päästää irti siitä kaverillisuudesta.Mulle oli selvää, että jos ero tulee,koko ihmissuhde päättyy (ei ollut yhteisiä lapsia tai muuta pakollisia syytä pitää yhteyttä) ja toinen itki, miten ei halua menettää parasta ystäväänsä.Eli olisi halunnut erota niin,että pitää sen, minkä koki suhteessamme hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama,tosin niin,että ex oli se,joka halusi eron.Huomasin,että tuossa eron haluajalle oli vaikeaa päästää irti siitä kaverillisuudesta.Mulle oli selvää, että jos ero tulee,koko ihmissuhde päättyy (ei ollut yhteisiä lapsia tai muuta pakollisia syytä pitää yhteyttä) ja toinen itki, miten ei halua menettää parasta ystäväänsä.Eli o
Ja miksi et voinut olla kaveri? Lapsellista tollanen.
Siis kaksi sivua kommentteja tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaamalla.
Oikein ja luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama,tosin niin,että ex oli se,joka halusi eron.Huomasin,että tuossa eron haluajalle oli vaikeaa päästää irti siitä kaverillisuudesta.Mulle oli selvää, että jos ero tulee,koko ihmissuhde päättyy (ei ollut yhteisiä lapsia tai muuta pakollisia syytä pitää yhteyttä) ja toinen itki, mi
Miksi olisin?Mä olin ajatellut hänen loppuelämäni elämänkumppaniksi ja pettymys oli suuri,kun hän ei tahtonut samaa. Kai ihmisellä on oikeus päättää,kenen kanssa on ystävä,kun on myös oikeus päättää,onko parisuhteessa vai ei? Minä en enää halunnut olla hänen ystävänsä ja muuta perustetta ei tarvita.Hänellä oli oikeus päättää parisuhde ja mulla oikeus päättää ihmissuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä muidenkaan ryhmäläisten kanssa ole parisuhteessa. Ei ero tarkoita että sun pitää välttää näkemästä toista kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä muidenkaan ryhmäläisten kanssa ole parisuhteessa. Ei ero tarkoita että sun pitää välttää näkemästä toista kuin ruttoa.
En minä ainkaan halua nähdä exää lainkaan.
Minä seurustelin harrastuskaverin kanssa viitisen vuotta. Ei voitu samassa harrastusryhmässä jatkaa mutta ei kyllä ystävinäkään erottu. Mitä sitä itse sitten eniten haluaa. Joskus pitää jopa muuttaa toiselle paikkakunnalle ja aloittaa alusta.
Sanot sille f*ck you and f*ck your mother, tää oli tässä, heijdå!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän jokainen aikuinen tietää, että estot ja ghoustaus on se oikea tapa toimia, kun eroaa pitkästä suhteesta.
Tämähän se ois. Kyllä tossa tilanteessa riittää ihan aamup*skalla istuessa lähetetty tekstari.