Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota seurustelusuhteesta?

Vierailija
27.02.2024 |

Miten ihan ok seurustelusuhteesta pääsee irti? Olen jo yrittänyt ja sanonut, että haluan erota, mutta kumppani ei tätä hyväksy. Haluaa yrittää vielä ja suhde jatkui samanlaisena kuin ennen. En enää jaksa yrittää olla mukava, mutta toinen ei tajua. En voi kuvitella, että suhteellamme on tulevaisuutta.

Meillä on yhteinen harrastus ja ihan kivaa yhdessä, mutta ei tämä mikään elämäni rakkaus todellakaan ole. 

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuutta taitaa olla ilmassa molemmin puolin. Ei oo helppo homma harrastuksen suhteen, draamaa voi tulla johonkin suuntaan. Helpointa on eron jälkeen ottaa totaalien breikki joksikin aikaa, harva pystyy ystävyyteen/kaveruuteen varsinkaan heti. 

Vierailija
42/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty sitä eroa itse kunnolla tekemään, niin sano että et voi jatkaa, sillä on toinen. Ja ootte rakastuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuutta taitaa olla ilmassa molemmin puolin. Ei oo helppo homma harrastuksen suhteen, draamaa voi tulla johonkin suuntaan. Helpointa on eron jälkeen ottaa totaalien breikki joksikin aikaa, harva pystyy ystävyyteen/kaveruuteen varsinkaan heti. 

Niin. Mä seurustelin miehen kanssa, jonka kanssa pelattiin fudista sekajengissä. Eron jälkeen alkoi tulla sellaisia vetoja kohti, että vaikutti olevan oikein halu satuttaa. Ei pelata enää yhdessä, koska en halua kuolla.

Vierailija
44/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muutto nyt jo varmaksi ja kerro viikkoa ennen muuttoa, että nyt tämä juttu on ohi, muutto viikon päästä.

Vierailija
45/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sait syyhyn.

Vierailija
46/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 15-vuotias vai sen tasolle jäänyt? "Miten erota suhteesta?" Voi hyvä luoja sentään

Niin, kyllähän jokainen aikuinen tietää, että estot ja ghoustaus on se oikea tapa toimia, kun eroaa pitkästä suhteesta.

Niin, siis lapset tietää, mutta heidän ei pitäisikään seurustella. Aikuiset osaa hoitaa nämä asiat hyvällä käytöksellä ja kohteliaasti.

Vierailija
47/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä seurustelin miehen kanssa, jonka kanssa pelattiin fudista sekajengissä. Eron jälkeen alkoi tulla sellaisia vetoja kohti, että vaikutti olevan oikein halu satuttaa. Ei pelata enää yhdessä, koska en halua kuolla.

Todennäköisesti ero oli yksin sinun päätös? Sillä on seurauksensa.

Vierailija
48/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein noin mun munattomalle exälle.Hänelle oli jotenkin hirveän tärkeää, että ero olisi ollut "yhteinen päätös".Sanoin,etten mä tunne tarvetta erota ja odottelin,että se vätys kerrankin saa tehtyä jonkin ratkaisun ihan itse.

Ihan selkeästi sanoin, että haluan erota. Kumppani meni sai paniikkikohtauksen, itki pari päivää, sanoi, että ei voi elää ilman minua ja halusi vielä yrittää. Tästä on nyt puoli vuotta.

Meillä on yhteinen harrastus ja kaveripiiri. En halua kumppanilleni mitään pahaa. On vaikeaa noin vain jättää kaikki taakse.

Tuossa ei nyt ole helppoja ratkaisuja. Mutta mitä kaipaat ja tarvitset elämässäsi eniten? Kumppanisi tunteista et voi loputtomiin olla vastuussa omia tarpeitasi vastaan. 

Vierailija
49/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 15-vuotias vai sen tasolle jäänyt? "Miten erota suhteesta?" Voi hyvä luoja sentään

Niin, kyllähän jokainen aikuinen tietää, että estot ja ghoustaus on se oikea tapa toimia, kun eroaa pitkästä suhteesta.

Niin, siis lapset tietää, mutta heidän ei pitäisikään seurustella. Aikuiset osaa hoitaa nämä asiat hyvällä käytöksellä ja kohteliaasti.

Tässäkin kerjussa kannustetaan vaan jättämään ja estämään numeron. 

Ap on jo yrittänyt puhumista ja ohjeena on vaan tehdä ero selväksi, eikä olla munaton. Kavereina jatkaminen ei onnistu.

Vierailija
50/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aggerssiivisesta ukosta kannattaakin erota. Seurausten uhallakin koska jäämiselläkin niitä seurauksia on. Ei mene tervepäisten ihmisten kanssa niin, että toinen purkaa aggressiotaan toiseen. 

Vierailija
51/80 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ei ollut laisinkaan minun päätös, sillä mies löysi harrastuksesta toisen naisen.

Vierailija
52/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein noin mun munattomalle exälle.Hänelle oli jotenkin hirveän tärkeää, että ero olisi ollut "yhteinen päätös".Sanoin,etten mä tunne tarvetta erota ja odottelin,että se vätys kerrankin saa tehtyä jonkin ratkaisun ihan itse.

Ihan selkeästi sanoin, että haluan erota. Kumppani meni sai paniikkikohtauksen, itki pari päivää, sanoi, että ei voi elää ilman minua ja halusi vielä yrittää. Tästä on nyt puoli vuotta.

Meillä on yhteinen harrastus ja kaveripiiri. En halua kumppanilleni mitään pahaa. On vaikeaa noin vain jättää kaikki taakse.

Tuossa ei nyt ole helppoja ratkaisuja. Mutta mitä kaipaat ja tarvitset elämässäsi eniten? Kumppanisi tunteista et voi loputtomiin olla vastuussa omia tarpeitasi vastaan. 

Minulla on nyt niin paljon tekemistä, että mikään tiivis seurustelu ei nyt mahdu kuvaan. Tai ainakin toisen pitäisi ymmärtää, että aikaa ja rahaa ei nyt ole. Jossain vaiheessa toivoisin, että minulla olisi kumppani, jonka kanssa voi suunnitella tulevaisuutta haluamaani suuntaan. Kumppani, joka toisi iloa ja rentoutta, ei stressiä ja huolta.

Vierailija
53/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minu

Et ole vastuussa toisen ahdistuksista. Ja itkeminen tekee hyvää, se on tunteiden purkamista. Tee ero selväksi, anna hänen itkeä, äläkä enää vastaa hänen yhteydenottoihin. 

Vierailija
54/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei nyt ole helppoja ratkaisuja. Mutta mitä kaipaat ja tarvitset elämässäsi eniten? Kumppanisi tunteista et voi loputtomiin olla vastuussa omia tar

Kuulostaa karulta. Noinko ihmiset yleensä toimivat? Olen itse ihan ok väleissä eksieni kanssa. Ei mitenkään vältellä toisiamme.

Kumppanini on masentunut, odottaa terapiaan pääsyä. Aika heikossa kunnossa. Ei ole työ- tai opiskelupaikkaa, eli aikaa ajatteluun on ihan liikaa.

Vierailija
55/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran miesystävä joka ei hyväksynyt eroa.

Tein kyllä asian selväksi, mutta hän saattoi roikkua esim. parkkipaikalla kun lähdin töistä, kerran lähti seuraamaan kadulla ja sanoi että et  sinä minusta niin vain pääse.

Ei varsinaisesti ollut mitenkään uhkaava mutta ei tuo mitään mukavia vibojakaan aiheuttanut. Lopetti sitten kuitenkin kun tajusi että loppu on loppu.  Ei ollut kyllä luonteeltaan ollenkaan sellainen että olisin voinut kuvitella käyvän väkivaltaiseksi, mutta koskaanhan ei tiedä mitä näitten roikkujien päässä liikkuu. 

Aloituksestasi saa sen kuvan että et itsekään pohjimmiltaan ole varma mitä haluat.

Vierailija
56/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että palaat puolisosi luokse.

Vierailija
57/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti ja toivotat hyvää talven jatkoa, sen jälkeen vaihdat puhelin numeron toiseen.

Vierailija
58/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tekstari että kiitti ja heippa,painu hevonkuuseen.

Sillä minäkin pääsin kusipäästä eroon

Vierailija
59/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erota seurustelusuhteesta? Vastaus: Lähtemällä kävelemään

Vierailija
60/80 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tekstari että kiitti ja heippa,painu hevonkuuseen.

Sillä minäkin pääsin kusipäästä eroon

Suositteletko tätä tapaa, vaikka kyse ei ole kusipäästä, vaan parhaimmasta ystävästäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä