Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika
Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi?
Kommentit (190)
Olen itse kokenut miten kiusallista on kun miehellä on niin pieni, ettei kunnolla mene sisään. Ja sitten jos se onnistuukin jotenkin niin ei pysy kun alkaa liikuttamaan itseään. On ihan todella turhauttavaa nyhräämistä ja taiteilua.
Tuo, joka sanoi, että nauttii seksistä joka tapauksessa, koolla ei väliä. En käsitä miten voi silloin nauttia kun täytyy jännittää miehen puolesta, lipsahtaako pois vai meneekö edes kunnolla sisään. Itse ainakin jaksoin touhua miehen mieliksi muutaman kerran. Sitten sanoin, että emme taida olla oikein sopivat toisillemme. Vaikka nautinnon saa muullakin tavoin jotain uupuu suhteesta ilman yhdyntää. Sen pitäisi sujua luonnikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
"Eipä siitä varsinaisesti ainakaan suoraan keskusteltu. Minulle on tärkeää, että kumppani osaa osoittaa minun olevan myös fyysisesti ihana ja haluttava, myöskin penikseni, ja jos se jätetään seksissä täysin vailla huomiota, verbaalista ja muutakin, vedän kyllä omat johtopäätökseni. Varsinkin siis jos muuten on helppo tulla juttuun ja saan kuulla miten hyvää seuraa olen jne. Voin toki hieman yrittää varovasti tiedustella että onkohan tässä nyt kaikki kunnossa, mutta ei tuollaista huomioita voi käskeä toista antamaan, sen pitää tulla luonnostaan."
Niitä johtopäätöksiä voi ihan vapaasti vedellä mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että käytökseen voi olla paljon muitakin syitä kuin just se mitä ajattelet. Siksi jos tuollaisia tilanteita tulee eteen, niistä kannattaa ensin keskustella.
Eihän sitä nyt suoraan voi tuoreelta tuttavuudelta kysyä että mikä on, eikö penikseni ole sinusta hyvä ja ihana? Tai vaikka kysyisi niin eihän kukaan siihen vastaa muuta kuin että on tottakai, miksi me edes tästä jutellaan. Siis jos lähtökohta on että minä olen hänen mielestään muuten hyvä mies, mutta tuo yhteensopivuus vaivaa. Asiasta voi yrittää jutella yleisellä tasolla, menemättä yksityiskohtiin, mutta jos toinen vaan väittää että ei tässä mitään ongelmaa ole, täytyy ne omat johtopäätökset vetää. Kyllä sen sitten huomaa kun vastaan tulee nainen joka oikeesti tykkää siitä peniksestäkin, se tulee kyllä selväksi ihan kysymättä :)
En tiedä mitä ne muut syyt voisi olla joihin viittasit?
Eihän toi ole mikään pieni haitta sulle, jos miehen penis on susta luotaan työtävä. Sillonhan koko mieskin on sulle sellainen. Ei se penis tule isommaksi kasvamaan.
Anna miehen mennä. Hän löytää vielä itselleen sopivamman naisen. Kovasti toivon, ettei hän lue tätä ketjua täällä ja loukaannu.
Tai no, luultavasti tämä on taas provo.
Minkä kokoinen se sit on senteissä about?
No ei sekään ole oikein, että pitää olla mokomaan hommaan kaikenlaisia vekottimia. Kaipa mieskin ymmärtää, mistä siinä on kysymys. Eihän se ole sen miehen vika, mutta kaipa kannattaa vaihtaa.Jospa se sopivan kokoinenkin löytyy.
Naiset valittaa todella herkästi että on pieni. Minulla on vessapaperihylsyn kokoinen. Käytännössä saman pituinen ja paksuinen. Kaksi kertaa olen saanut kuulla kuinka ei tunnu miltään. Toinen esimerkiksi pyysi tulemaan sisäänsä ja kun tulin, niin ajattelin että onpa aika tiukka värkki. Kohta hän kysyy että milloin tulen sisään? Hän ilmeisesti luuli, että olen hieronut pillua vain jollain sormella tms.
Että ei todellakaan tarvi olla mikään pikkurillin kokoinen ja paksuinen jotta saat haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä siitä varsinaisesti ainakaan suoraan keskusteltu. Minulle on tärkeää, että kumppani osaa osoittaa minun olevan myös fyysisesti ihana ja haluttava, myöskin penikseni, ja jos se jätetään seksissä täysin vailla huomiota, verbaalista ja muutakin, vedän kyllä omat johtopäätökseni. Varsinkin siis jos muuten on helppo tulla juttuun ja saan kuulla miten hyvää seuraa olen jne. Voin toki hieman yrittää varovasti tiedustella että onkohan tässä nyt kaikki kunnossa, mutta ei tuollaista huomioita voi käskeä toista antamaan, sen pitää tulla luonnostaan."
Niitä johtopäätöksiä voi ihan vapaasti vedellä mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että käytökseen voi olla paljon muitakin syitä kuin just se mitä ajattelet. Siksi jos tuollaisia tilanteita tulee eteen, niistä kannattaa ensin keskustella.
Eihän sitä nyt suoraan voi tuoreelta tuttavuudelta kysyä että mik
Sivusta. Voitko eritellä, että mitä tarkoitat sillä, että nainen on vehkeestäsi innoissaan? Verbaalisesta mainitset, eli oletan sen tarkoittavan kehuja? Mutta ajatteletko esim. että naisen tulisi leikitellä, ihailla ja ahnaudella imeä vehjettäsi, niin sitten olet tyytyväinen? Ymmärrät varmaan, että naiset ovat näissä hyvin erilaisia, vaikka olisivatkin tyytyväisiä.
"En tiedä mitä ne muut syyt voisi olla joihin viittasit?"
Mitäpä väliä sillä on, kun et sellaista naista missään tapauksessa halua? Syy voi olla ainakin sama mikä mulla oli, mutta en lähde sitä täällä avaamaan. Jos kyseinen mies olisi kysynyt, olisi saanut tietää. Mutta voin sanoa ettei mikään sinnepäinkään kuin tuo mitä sä ajattelit.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa todella herkästi että on pieni. Minulla on vessapaperihylsyn kokoinen. Käytännössä saman pituinen ja paksuinen. Kaksi kertaa olen saanut kuulla kuinka ei tunnu miltään. Toinen esimerkiksi pyysi tulemaan sisäänsä ja kun tulin, niin ajattelin että onpa aika tiukka värkki. Kohta hän kysyy että milloin tulen sisään? Hän ilmeisesti luuli, että olen hieronut pillua vain jollain sormella tms.
Että ei todellakaan tarvi olla mikään pikkurillin kokoinen ja paksuinen jotta saat haukut.
Ehkä tekniikassa sitten hiomista. Lantio hommiin kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. Voitko eritellä, että mitä tarkoitat sillä, että nainen on vehkeestäsi innoissaan? Verbaalisesta mainitset, eli oletan sen tarkoittavan kehuja? Mutta ajatteletko esim. että naisen tulisi leikitellä, ihailla ja ahnaudella imeä vehjettäsi, niin sitten olet tyytyväinen? Ymmärrät varmaan, että naiset ovat näissä hyvin erilaisia, vaikka olisivatkin tyytyväisiä.
Tarkoitan siis että vehjekin huomioidaan osana seksuaalista kanssakäymistä. Se on katsetta (hymyilevä, flirttailevakin ilme), halua koskea, tutkia, ihailla sitä, myös toki suuseksiä. Oma-aloitteista koskettelua, eräänlaista objektifiointia. Vastakohtana taas ajattelen tilannetta jossa lämmittelyt keskittyvät kaikkeen muuhun, ja peniksen koko olemassaoloa ei varsinaisesti juuri huomata. Koko akti voidaan viedä läpi ilman että toinen on juurikaan penikseen edes koskenut, eikä missään nimessä luonut katsetta tai muuten asiaan kiinnittänyt huomiota.
Jos tuollaisen aktin jälkeen kyselee että onkohan meillä nyt kaikki OK, onko kanssakäyminen sellaista kuin toinen toivoo, ja vastauksena saa vaan "kyllä tottakai", jää asia kyllä vaivaamaan. On kuitenkin vaikea askel siinä kohtaa viedä keskustelua eteenpäin ja tarkentaa mikä siinä vaivasi.
Eli 15 cm on pieni ja haluat 20 cm munan miehellä olevan.
5-senttinen on kyllä poikkeama, mikropenis. Onhan se hankalaa jos se ei kunnolla yltä edes sisään asti. Mutta sitten vain panovyötä ostamaan jos penetraatio on ihan ehdotton juttu. Kyllä näihin konstit löytyy, jos tahtoa on.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi aikoinaan täsmälleen päinvastoin, eli tutustuin tosi ihanaan mieheen, jolla oli liian iso mun mitoille. Siksi suhteesta ei tullut yhtään mitään, vaikka hän olikin minuun hulluna rakkaudesta:(
Sama täällä. Minulla oli muuten todella hyvä mies mutta seksi vain ei sujunut, miehellä oli liian iso. Ystäviä olemme yhä, läheisiä. Hän jäi ikisinkuksi, on valitellut usein että todennäköisesti juuri suuren kokonsa vuoksi. Seksi ei normaalikokoisen naisen kanssa suju.
Provohan se on tämäkin. Ilmiselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tekniikassa sitten hiomista. Lantio hommiin kans.
No tuota, aika hankala on tehdä lyhyehköllä munalla pitkiä vetoja.
Vierailija kirjoitti: Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies. Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.
Siis naisen pitää kehua sun varustusta? Eipä ole tullut tuollainen mieleen. Eikä tule mieleen kuin yksi mies, jonka kerran muistan kehuneen minkään ulkoisen ominaisuuden suhteen että ei se kehuminen miehilläkään vakio ole. Jos joku oikeasti sanoisi jotain positiivista niin varmaan putoaisin hämmästyksestä sängystä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä mitä ne muut syyt voisi olla joihin viittasit?"
Mitäpä väliä sillä on, kun et sellaista naista missään tapauksessa halua? Syy voi olla ainakin sama mikä mulla oli, mutta en lähde sitä täällä avaamaan. Jos kyseinen mies olisi kysynyt, olisi saanut tietää. Mutta voin sanoa ettei mikään sinnepäinkään kuin tuo mitä sä ajattelit.
No nyt on vaikea enää seurata ajatuksen virtaa.. ymmärsin että sinulla oli ollut säätö joka oli loppunut jotenkin odottamatta, ja sinulle jäi pelko että se saattaisi johtua siitä että säätö oli saanut päähänsä ettei miehinen varustuksensa ollut mieleesi, mutta todellinen syy ei ollut "sinnepäinkään". Tuskin se kuitenkaan täysin seksistä irrallaan ollut, tyyliin miehen omituinen autoharrastus, jos pelkäät hänen tulkinneen asian noin. Ei minulla olisi ongelmaa tapailla naista joka on rehellinen näistä ongelmista, oli se sitten vehkeiden epäsopivuus tai jokin muu seksiongelma, jos vaan avoimesta asiasta kertoo. Sitten voi yhdessä miettiä mitä asiassa mahdollisesti voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos täsmennyksestä. Ymmärrän kyllä, että mainitsemasi asiat olisivat mukavia ja niitä toivoisi. Nostaisin esille myös ujouden ja ehkä kyvyttömyyden tarttua ns. toimeen (eli tässä tapauksessa penikseen). Vastaavissa tilanteissa koskisin itse penistä sinulle sopivalla tyylillä jossain esileikin lomassa ja kysyisin naiselta, että haluaisiko hän kokeilla. Toki sitten vastaavasti olisin kiinnostunut myös hänelle sopivista kosketustavoista. Ehkä pointtina: kyseessä voi olla myös ujous ja ettei olla vielä tarpeeksi tutustuttu, jos toisen sukuelimeen ei osaa/halua keskittää isosti huomiota.
Tämä! Jos mies tekisi vastaavan aloituksen siitä ettei yhdyntä tunnu toimivan koska nainen ei tunnu kireältä niin siellä tsempattaisiin että etsi joku neitsyt jota ei ole vielä kukaan venyttänyt pilalle, eikä miehestä löytyisi mitään vikaa.