Missä voi vastaanottaa työtä, en ole vielä löytänyt tätä paikkaa?
Täällä jotkut möyhöää, että työttömän pitäisi vastaanotta työtä.
Kukaan ei ole sitä tarjonnut, vaikka kovasti olen hakenut.
Kertokaa te viisaat nyt, missä tämä Orponkin mainitsema työnvastaanotto sijaitsee?
Kommentit (15)
Orvolla on oma vastaanotto
Kävy siellä ja pyydä naapurin jalmarillekkin hieman
Jos ovessa lukee lomalla niin anna olla
Työnvastaanotto ja mene töihin tyypit on pelkkiä trolleja. Osa heistä on itse työttömiä.
Noi tyypit ei kehity, eivätkä kykene laaja alaiseen keskusteluun missään asiassa.
Ne on huutaneet mene töihin käskyä köyhien palstalla 20 vuotta.
Mahdoton yhtälö 12013 työpaikka avoinna TE sivuilla, 300 000 työtöntä.
Mitä tekkee hallitus, vittuilee ja kyykyttää vähempiosaisia, missä on ne 100 000 uutta duunia.
No niin..
Pyydähän sitä äitiäsi etsimään sinulle työpaikka. Hän löytää sen sinulle, niinkuin löysi sen kesätyöpaikankin jossa olit viikon verran. 🙂👍
Kuulemma hoiva-avustajaksi otetaan IHAN KUKA VAIN.
Noin sanoi entinen ystäväni minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma hoiva-avustajaksi otetaan IHAN KUKA VAIN.
Noin sanoi entinen ystäväni minulle.
Ei oteta, yritin noin 6 yritykseen ja mutamiin suoriin kontakteihin. Mies 57v
Minä sain töitä kun osallistuin avustustyöntekoon
Vierailija kirjoitti:
No niin..
Pyydähän sitä äitiäsi etsimään sinulle työpaikka. Hän löytää sen sinulle, niinkuin löysi sen kesätyöpaikankin jossa olit viikon verran. 🙂👍
Hän on påälle 80 ja ei kyllä enää ole hoitanut asioitani vuosikymmeniin. Ei ole te palvelutkaa auttaneet asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton yhtälö 12013 työpaikka avoinna TE sivuilla, 300 000 työtöntä.
Mitä tekkee hallitus, vittuilee ja kyykyttää vähempiosaisia, missä on ne 100 000 uutta duunia.
Mutta..
Kerro kun kerran olet niin älykäs henkilö, että miten on mahdollista, että on noin paljon avoimia työpaikkoja kun on noin paljon päteviä innokkaita työnhakijoita?
Olisiko mahdollista,että nuo 300 000 työtöntä jotenkin välttelelisivät työhön menemistä kun menettäisivät siinä tapauksessa sosiaalituet jotka ovat paremmat kuin työstä saatava palkka?
Ainoa ratkaisu silloin on laskea sosiaalitukia niin paljon, että alkaa se työnteko maistumaan.
Joten vedä (!) päähäsi ja pidä suusi kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä neuvolla saadaan 300 000 työllistettyä. Onneksi olkoon sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin..
Hän on påälle 80 ja ei kyllä enää ole hoitanut asioitani vuosikymmeniin. Ei ole te palvelutkaa auttaneet asiassa.
No niin..
Pitihän se arvata, että kun äiti ei enää vanhuuttaan kykene sinua auttamaan niin vtuiksihan sinä elämäsi säädät.
Sellainen vinkki minulla sinulle vielä on antaa, että keskustele edunvalvojasi kanssa asiasta josko hän etsisi sinulle hyvän hoitokodin tai jopa jonkin kivan pienen puuhastelu paikan. 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä neuvolla saadaan 300 000 työllistettyä. Onneksi olkoon sulle!
Eihän hänen tarvitsekaan kuin työllistää itsensä. Yritäpä sinä keksiä itse mikä sinusta tulee isona. Fiksu löytää aina työpaikan itselleen. Harmi että sinä olet aina jäänyt ilman. En sitä toki lainkaan ihmettele.
Ei niitä töitä vastaanoteta, niitä haetaan..
Mihin hävisi palstan viisaat työttömien haukkujat?