Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika

Vierailija
26.02.2024 |

Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi? 

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaveripiiriä jos se on noin tärkeää se melan mitta. 

Tai vapauta mies muille.

Vierailija
102/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies. Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.

Siis naisen pitää kehua sun varustusta? Eipä ole tullut tuollainen mieleen. Eikä tule mieleen kuin yksi mies, jonka kerran muistan kehuneen minkään ulkoisen ominaisuuden suhteen että ei se kehuminen miehil

Kaipa useimmat parit sentään ihastelevat vuoteessa toistensa kaikkia fyysisiä ihanuuksia alapään paikat mukaan lukien. Kuuluu automaattisesti seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaipa useimmat parit sentään ihastelevat vuoteessa toistensa kaikkia fyysisiä ihanuuksia alapään paikat mukaan lukien. Kuuluu automaattisesti seksiin."

Näinhän sitä luulisi, mutta ilmeisesti se on joillekin ihan täysin tuntematon ajatus että oma-aloitteisesti ja uskottavasti olisi syytä toista kehua. Tai sitten moni minunkin partnereista ovat olleet kanssani muusta syystä kuin että olisivat pitäneet minua haluttavana.

Vierailija
104/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä koolla on väliä monelle. En pystyisi olla suhteessa pieni munaisen kanssa. Kaveri suhteeksi jäisi korkeintaan.

Mulla on toi sama yhdyssanavirheiden kanssa.

Vierailija
105/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi kaltaisiani "ongelmaihmisiä" taitaa olla aika vähän, joten tuskin tällaisia asioita joutuu kovin moni koskaan miettimään."

Noh, vaikka just sun ongelma nyt mysteeriksi jää niin väittäisin kyl että seksiongelmia on yhtä monta kun on ihmistäkin 😀 Aina sitä joku ongelma jokaiselta löytyy..

Vierailija
106/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi kaltaisiani "ongelmaihmisiä" taitaa olla aika vähän, joten tuskin tällaisia asioita joutuu kovin moni koskaan miettimään."

Noh, vaikka just sun ongelma nyt mysteeriksi jää niin väittäisin kyl että seksiongelmia on yhtä monta kun on ihmistäkin 😀 Aina sitä joku ongelma jokaiselta löytyy..

Haluan uskoa sua. Ja haluan uskoa myös että vielä joskus löydän jonkun jonka kanssa voitais olla rehellisesti ongelmaisia yhdessä :D

Vierailija
107/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa sua. Ja haluan uskoa myös että vielä joskus löydän jonkun jonka kanssa voitais olla rehellisesti ongelmaisia yhdessä :D

Taatusti löydät!! Ensi kerralla vaan kerrot rohkeasti toiselle mikä mieltäsi painaa, joko? Oikea ihminen kyl sit ymmärtää ja tukee, olen ihan varma! 🙂

Vierailija
108/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitten täydellinen ole, valehtelit.

Suututtaa tuollainen valehtelu! Jumalauta!

Vierailija
109/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni. Ei voi mitään.

Vierailija
110/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä koolla on väliä monelle. En pystyisi olla suhteessa pieni munaisen kanssa. Kaveri suhteeksi jäisi korkeintaan.

Myös henkisellä kapasiteetilla on väliä monelle. En pystyisi olemaan suhteessa naisen kanssa, joka ei osaa edes ihan perustason yhdyssanoja.

Vierailija
111/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kerran tapailumiehen tuosta samasta syystä. Kovanakin kalu oli aivan minikokoinen, ei sitä itse edes tiennyt onko sisällä vai ei. Muuten kaikin puolin mukava tyyppi mutta haluan seurustelusuhteelta myös seksiä, ja hänen kanssaan sitä ei oikein sellaiseksi voinut edes laskea.

Vierailija
112/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi olemaan suhteessa isomunaisen kanssa ja jäisi kaveriasteelle. Meitä on moneksi. Minuun iso vain ei mahdu.

Vierailija
113/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pitäisin tuollaista saaliina! 😀

Oikeastaan kaikilla seurustelukumppaneillani on ollut liian iso ja seksi on sitten ollut hankalaa ja jopa kivuliasta... Nykyisellä miehelläni on alhainen seksidraivi niin kovin usein seksiä meillä ei ole, tämä ihan toimii meille vaikka seksiä usein haluaisinkin... Mutta mieluummin ilman seksiä kuin sattuvaa seksiä. Hellyyttä onneksi riittää.

Minä varmaan olen pienikokoinen kun itse en ison kanssa voi olla. Vulvodyniakin tutkittiin, mutta siitä ei ole kyse. 

Vierailija
114/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani mies on aivan hurmaava, mutta naiset eivät hänen kumppaneinaan pysy. Eräs niistä kertoi sitten että syynä oli mikromuna.

Vierailija
115/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Minulla taas oli miehenä ongelma kun tapailunaisella oli olemattoman pienet rinnat. Tuli tunne kuin olisi 11-vuotiaan kanssa. Ei siitä tullut loppujaan mitään. Ei kannata jumittua tilanteeseen.

Vierailija
116/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun mammat on aina sanoneet että miehet turhaan vouhkaa vehkeen koosta, koska todellisuudessa se on naisille toissijaista ja muut ominaisuudet ratkaisee. Nyt taas joku kusettaa.

Näinpä 😄 Tämä keskustelu pitää linkittää heti kun jossain keskustelussa mammat rupeaa aukomaan päätään että kokojuttu on vain miesten omassa päässä.

Vierailija
117/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi sama yhdyssanavirheiden kanssa.

Älä huoli sun nysää ei halutakkaan.

Vierailija
118/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun mammat on aina sanoneet että miehet turhaan vouhkaa vehkeen koosta, koska todellisuudessa se on naisille toissijaista ja muut ominaisuudet ratkaisee. Nyt taas joku kusettaa.

Näinpä 😄 Tämä keskustelu pitää linkittää heti kun jossain keskustelussa mammat rupeaa aukomaan päätään että kokojuttu on vain miesten omassa päässä.

Minusta lähinnä kuulostaa että miehet täällä ovat enemmän jutelleet ja trollailleet... Tunnen vain kaksi naista jotka pitävät muista kuin keskikokoisista peniksistä. Toinen suuremmista, toinen pienemmistä. Meillä on aika iso naisporukka joiden kanssa harrastamme ja vietämme iltoja. Välillä on vähän muitakin mukana ja asioista puhutaan aika avoimesti. Porukkaan mahtuu monenlaisia muita mieltymyksiä niin en jaksa uskoa että paras peniksen koko olisi joku sellainen tabu tässä porukassa josta ei voisi jutella.

Olemme jopa kohtalaisen tietoisia omien emättimiemme ko'oista ja niistäkin ollaan useampaan kertaan juteltu. 

Vierailija
119/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse yli. Yritetty on. Jos seksi ei olisi itselle niin tärkeää, asia voisi olla helpompi sulattaa.

Vierailija
120/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta lähinnä kuulostaa että miehet täällä ovat enemmän jutelleet ja trollailleet... Tunnen vain kaksi naista jotka pitävät muista kuin keskikokoisista peniksistä.

Kyllähän jokainen tietää, että keskikokoinen kelpaa. Mutta jos miehellä on keskikokoista pienempi, niin silloin on ihan sama, että kuinka fiksu ja mukava mies muutoin on. Isompimunainen ja luonteeltaan paskempi ukko on tuohon verrattuna halutumpi.

Nainen ei anna anteeksi pientä munaa edes huipun luonteen rinnalla, mutta paskemman luonteen saa helpommin anteeksi jos on isompi muna ja nainen saa tyydyttävämpää seksiä. Tämä on todellakin näin.