Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika
Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Minulla taas oli miehenä ongelma kun tapailunaisella oli olemattoman pienet rinnat. Tuli tunne kuin olisi 11-vuotiaan kanssa. Ei siitä tullut loppujaan mitään. Ei kannata jumittua tilanteeseen.
Eihän näitä voi verrata mitenkään. Peniksen koko vaikuttaa väistämättä seksiin fyysisellä, konkreettisella tasolla ja liian pieni penis heikentää molempien osapuolten nautintoa. Pienet rinnat taas eivät vaikuta miehen nautintoon fyysisellä tasolla ja naiselle seksi on tietysti mukavampaa jos ei ole raskaita rintoja hölskymässä, joten jos mies on tehnyt asiasta päänsä sisällä ongelman, voisi pikemminkin lähteä sitä itse korjaamaan.
Aiotko sitten jättää nykyisen/tulevankin naisystäväsi, jos tämä vaikkapa pienentää rintansa selkäkipujen vuoksi tai ne joudutaan poistamaan rintasyövän takia?
Maailmasta varmaankin loppuisivat sodat, jos joku keksisi täysin toimivan penisimplantin...
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä oikein voi päästä yli, jos ei muuta aseksuaaliksi.
Minä pienimunaisena miehenä tiedän, että asia on suurimmalle osalle naisista merkittävä ja siksi en enää edes viitsi etsiä sitä yksisarvista, joka ei asiasta välittäisi.
No tässä yksi nainen jota ei haittaa. Mutta oonkin bi, katsos mulle kelpaa sekin ettei ole penistä ollenkaan. Ja aina on keksitty konstit joilla löytyy tyytyväisyys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pienimunaisena miehenä tiedän, että asia on suurimmalle osalle naisista merkittävä ja siksi en enää edes viitsi etsiä sitä yksisarvista, joka ei asiasta välittäisi.
No tässä yksi nainen jota ei haittaa. Mutta oonkin bi, katsos mulle kelpaa sekin ettei ole penistä ollenkaan. Ja aina on keksitty konstit joilla löytyy tyytyväisyys :)
Yhdelle kelpasi sukkapuikkokin.
Kyl outoja löytyy.
Kun kerran naiset suurentelee rintojaan jatkuvasti niin miten miehillä tuo suurentaminen? Eikö se onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle kelpasi sukkapuikkokin.
Kyl outoja löytyy.
Ei se varmaan ihan tota meinannut, vaan että jos sisään tunkee sukkapuikon, niin sen tuntee. Kyllä mäkin varmaan tuntisin. Kylmä ja suht terävä puikko on varmasti epämiellyttävän tuntuinen, en halua alkaa testailla.
Vierailija kirjoitti:
Itelläs on liian löysä. Alapa tekemään niitä vatsanpohjan lihaksia vahvistavia jumppaliikkeitä. Sun pitää pystyä nostamaan pimpim-lihaksillas kahvakuula niin kuin se yks Rosa Meriläinen.
Saako sillä metodilla katkaravun kasvamaan hummeriksi tai jättiravuksi? Montako senttiä tulee pituuteen ja paksuuteen? Ja missä ajassa, ei huvittaisi odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Minulla taas oli miehenä ongelma kun tapailunaisella oli olemattoman pienet rinnat. Tuli tunne kuin olisi 11-vuotiaan kanssa. Ei siitä tullut loppujaan mitään. Ei kannata jumittua tilanteeseen.
Eihän näitä voi verrata mitenkään. Peniksen koko vaikuttaa väistämättä seksiin fyysisellä, konkreettisella tasolla ja liian pieni penis heikentää molempien osapuolten nautintoa. Pienet rinnat taas eivät vaikuta miehen nautintoon fyysisellä tasolla ja naiselle seksi on tietysti mukavampaa jos ei ole raskaita rintoja hölskymässä, joten jos mies on tehnyt asiasta päänsä sisällä ongelman, voisi pikemminkin lähteä sitä itse korjaamaan.
Aiotko sitten jättää nykyisen/tulevankin naisystäväsi, jos tämä vaikkapa pienentää rintansa selkäkipujen vuoksi tai ne joudutaan poistamaan rintasyövän takia?
Kyllä vaikuttaa ylipienet rinnat fyysiselläkin tasolla. Niistä ei saa otetta mitä leipoa ja tulee fiilis "lattarintaisen" miehen kanssa touhuamisesta ja menee maku koko touhusta. Et sinä ole mikään mies, niin turha puhua asioista miehen näkökulman puolesta.
Ihmettelen mihin pyrit tällä keskustelunavauksella. Sanoit jo kaiken oleellisen. Penis ei kasva, koet miehen luotaantyöntäväksi. Mitä lisättävää? Lopeta suhde.