Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika

Vierailija
26.02.2024 |

Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi? 

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä satu täällä jälleen.

Vierailija
22/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas miehet paljastavat etteivät tiedä naisen anatomiasta mitään, naisessa voi hyvinkin olla asioita jotka eivät miestä seksuaalisesti viehätä kuten hassun näköiset häpyhuulet tai pienet rinnat mutta kaikki vaginat ovat suunnilleen saman suuruisia ja tottakai kiihottuneessa tilassa aukeavat.. eli aplla tuskin mitenkään erityisen löysä vagina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laskurin mukaan 0,63x average size. Toimeen on vain pitänyt tulla.

Vierailija
24/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diktaattori tyylin, nainen joka arvostelee miehen varustusta niin jätesäkkiin ja laidan yli.

Vierailija
25/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas miehet paljastavat etteivät tiedä naisen anatomiasta mitään, naisessa voi hyvinkin olla asioita jotka eivät miestä seksuaalisesti viehätä kuten hassun näköiset häpyhuulet tai pienet rinnat mutta kaikki vaginat ovat suunnilleen saman suuruisia ja tottakai kiihottuneessa tilassa aukeavat.. eli aplla tuskin mitenkään erityisen löysä vagina.

Tuo ei pidä lainkaan paikkansa. Esimerkiksi mulla on niin tiukka vagina, että juuri tuollainen Ap:n mies olisi mulle sopiva. 

Vierailija
26/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies. Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.

Kyllä se tuntuu kurjalta aina kertoa hänelle etten tullut vaikka hän kaikkensa yrittäisi ja turhauttaa varmasti häntäkin. Kaikki muu tuntuu hyvältä ja voin kehua mutta yhdyntä itsessään vain ei tunnu miltään ja hän hiljenee ja vaikuttaa aina vähän surkealta kun joudun myöntämään etten tullut..

Vierailija
27/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla myös niin, ettei sun tilava messuhalli, jossa miltei kaikuu, välttämättä myöskään tyydytä sun tapailukumppania pidemmän päälle:) 

No vika voi tietysti olla minussakin mutta ongelma sama.

Vierailija
28/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies. Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.

Kyllä se tuntuu kurjalta aina kertoa hänelle etten tullut vaikka hän kaikkensa yrittäisi ja turhauttaa varmasti häntäkin. Kaikki muu tuntuu hyvältä ja voin kehua mutta yhdyntä itsessään vain ei tunnu m

Mun on pakko sanoa, että miltei säälin sitä miestä. Lopettaisin suhteen ennen kuin hänen itsetuntonsa on täysin murskana. Maailmasta löytyy kuitenkin naisia, joilla on hänelle sopiva vastakappale. 

Vierailija
29/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu paremmin, ihan varmasti löytyy muitakin vikoja.

Seuraava!

Vierailija
30/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ratkaistaan sillä että ensin mies panee sinua kunnes hänen tarpeensa on tyydytetty ja tämän jälkeen hän pukee ison mustan strapon-dildon ja panee sinua sillä ja tämän jälkeen sinun tarpeesikin tyydytetty

Vierailija
31/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginoissa on todella paljon kokoeroja. Älä valehtele. 

Vierailija
32/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että naisparitkin viihtyvät yhdessä ja keksivät ratkaisut tähän pulmaan . Saattavat rakastaa ja olla yhdessä koko elämänsä vaikka ei kummallakaan ole penistä lainkaan . 

sinuna harkitsisin vaikka lelukauppaa jos mies on muilta osin täydellinen . Olisiko myös penis pumpusta hyötyä ?

No onpa kyllä vertaus. Minäkään en olisi naisen kanssa, ja haluan isoa vehjettä tai en halua ollenkaan. En vain kiihotu. Leluja on saatavilla joo, mutta orgasmiin ei tarvitse koko miestä jos niihin pitää turvautua.

Ensimmäistä kertaa elämässäni kohtasin sen jolla on iso, jotain 18 cm kuulemma ja paksu, ja roikuin suhteessa turhankin pitkään vaikkei se sitten toiminut edes. Siis ei suhde eikä vekotin, lääkkeitä ei voinut hakea. Mutta 13 cm ja lelut tai suuhoidot, ei kiinnosta enää. Mieluummin olen yksin leluineni.

Vierailija
33/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka suosittelette muuta, kuten suuseksiä, sormia ja leluja kompensaatioksi: minä ainakin voin rehellisesti myöntää, etteivät ne ole lainkaan sama asia. Tiedän, ettei nykyään ole muodikasta olla "yhdyntäkeskeinen", mutta minä olen. Seksissä parasta on juuri yhdyntä, onnistunut ja tyydyttävä sellainen. Se ei ole pelkkä fyysinen akti, joka voidaan korvata millä tahansa elottomalla esineellä tai muulla korviketoiminnalla, vaan se on parhaimmillaan myös järisyttävän voimakas tunnetason tyydyttyminen. Minä tarvitsen parisuhteessa sitä, eikä ole rikos sitä myöntää.

Ap:lle kaikki myötätuntoni ja voimaa päätöksentekoon, oli se sitten mikä hyvänsä.

T. Se, joka oli vuoden seksuaalisesti turhauttavassa suhteessa

Ps. Itse en enää vastaavaan lähtisi, ja toisin kuin olisin ikinä omalla kohdallani uskonut, nyt ymmärrän että myös seksuaalinen epäsopivuus voi olla este hyvälle parisuhteelle.

Vierailija
34/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mitat niin arvioidaan.

En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.

Naisen tunnokkain kohta on alle 5 cm mittainen, heti ne pillun alkusentit.

Vierailija
35/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali vagina on 6,5-12,5cm syvä, eli vaihtelua kyllä on reilusti. Ja sitten vielä "epänormaalit" päälle. 

Vierailija
36/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.

Mutta viisisenttinen ei pysy sisällä liikkuessa, jos se 13-senttinenkään. Ja se pieni kipu kun painaa pohjaan, on mulle ainakin kiihottavaa.

Vierailija
37/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eli tärkein ominaisuus ei ole se pituus vaan sopiva paksuus.

Vierailija
38/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta viisisenttinen ei pysy sisällä liikkuessa, jos se 13-senttinenkään. Ja se pieni kipu kun painaa pohjaan, on mulle ainakin kiihottavaa.

Minulle ei. Seksi loppuu heti jos sattuu. Iso penis ei ole mukava, keskikokoinen on paras. 

Vierailija
39/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Itse vaadin mieheltä isoa kalua.

Vierailija
40/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa suhde heti. Menee molempien aika hukkaan jos jatkatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän