Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika
Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla myös niin, ettei sun tilava messuhalli, jossa miltei kaikuu, välttämättä myöskään tyydytä sun tapailukumppania pidemmän päälle:)
Siellä yksi pikkukilkeri otti nokkiinsa.
Mun parisuhteessa on perinteistä yh dyn tää hyvin vähän. En tiedä, vaikuttaako miehen pienehkö varustus vai se, että en mitenkään pysty saamaan or gas mia perinteisellä menetelmällä. Me ollaan sitten valittu muunlaiset jutut, kädet, suu, lelut. Ja ollaan oikein tyytyväisiä sänkykamarimeininkiin.
En missään nimessä vaihtaisi tätä kultakimpaletta kenenkään muuhun tällaisen asian takia!
"No nyt on vaikea enää seurata ajatuksen virtaa.. ymmärsin että sinulla oli ollut säätö joka oli loppunut jotenkin odottamatta, ja sinulle jäi pelko että se saattaisi johtua siitä että säätö oli saanut päähänsä ettei miehinen varustuksensa ollut mieleesi, mutta todellinen syy ei ollut "sinnepäinkään". Tuskin se kuitenkaan täysin seksistä irrallaan ollut, tyyliin miehen omituinen autoharrastus, jos pelkäät hänen tulkinneen asian noin. Ei minulla olisi ongelmaa tapailla naista joka on rehellinen näistä ongelmista, oli se sitten vehkeiden epäsopivuus tai jokin muu seksiongelma, jos vaan avoimesta asiasta kertoo. Sitten voi yhdessä miettiä mitä asiassa mahdollisesti voisi tehdä."
Joo ei ollut seksistä irrallaan, mutta mies ei siinä todellakaan ollut mitenkään vääränlainen. Tätä tarkoitin. Ja siis tuo asia on sellainen että se tuskin olisi vaatinut muuta kuin keskustelua ja ehkä vähän aikaa. Toivoinkin silloin että mies ottaisi asian suoraan puheeksi koska en itse pystynyt, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, vaan hän jatkoi mieluummin sopivamman etsimistä. Ja tajusin oikein hyvin miksi.
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä! Kyllä se siitä.
"Joo ei ollut seksistä irrallaan, mutta mies ei siinä todellakaan ollut mitenkään vääränlainen. Tätä tarkoitin. Ja siis tuo asia on sellainen että se tuskin olisi vaatinut muuta kuin keskustelua ja ehkä vähän aikaa. Toivoinkin silloin että mies ottaisi asian suoraan puheeksi koska en itse pystynyt, mutta sitä ei koskaan tapahtunut, vaan hän jatkoi mieluummin sopivamman etsimistä. Ja tajusin oikein hyvin miksi."
Seksiasioista puhuminen on uudessa tuttavuudessa ihan äärimmäisen hankalaa, näinhän se valitettavasti on. Ilmeisesti mies ei tässä sinun tapauksessa sitten koskaan ymmärtänyt mistä kenkä todellisuudessa puristi, joten hänen olisi pitänyt ottaa asia esiin yleisellä tasolla, tiedustellen että mikä on kun ei homma toimi? Harmillista jos hän ei näin tehnyt. Itse olen kyllä yleisellä tasolla kysynyt, mutta sitten jos vastaus vaan on ollut että "mikään ei ole pielessä", kun samaan aikaan näen että onhan siinä jotain, niin olen ajatellut etten enää haaskaa aikaani sellaiseen. Se on se kohta jossa toisen täytyy saada suu auki ja kerrottua mikä se todellinen ongelma on.
Tässä mainittiin ujous yhtenä syynä olla osoittamatta (seksuaalista) kiinnostusta. Nojoo, varmaan näin voi olla, mutta jos ei sitten osaa sitä kertoa että ujostuttaa (vaan väitetään vaan että kaikki on OK) niin kyllähän se aika helposti tulkitaan kiinnostuksen puutteeksi.
Pieni muna ja parkkihalli ei vain sovi yhteen. Seksissä samankokoiset värkit on aivan kriittiset.
Löysit täydellisen jolla yksi vika?! Eihän se sitten täydellinen ole vaan viallinen.
Laihduta 25 kg, niin ongelma poistuu. Jos ensimmäiset 10 senttiä menee läskiin, niin ei edes 20 senttinen ei tunnu miltään.
"Seksiasioista puhuminen on uudessa tuttavuudessa ihan äärimmäisen hankalaa, näinhän se valitettavasti on. Ilmeisesti mies ei tässä sinun tapauksessa sitten koskaan ymmärtänyt mistä kenkä todellisuudessa puristi, joten hänen olisi pitänyt ottaa asia esiin yleisellä tasolla, tiedustellen että mikä on kun ei homma toimi? Harmillista jos hän ei näin tehnyt. Itse olen kyllä yleisellä tasolla kysynyt, mutta sitten jos vastaus vaan on ollut että "mikään ei ole pielessä", kun samaan aikaan näen että onhan siinä jotain, niin olen ajatellut etten enää haaskaa aikaani sellaiseen. Se on se kohta jossa toisen täytyy saada suu auki ja kerrottua mikä se todellinen ongelma on."
Muistaakseni tämä mies ei kysynyt mitään, toi vain ympäripyöreästi esiin ettei ole itse ihan tyytyväinen. Ei eritellyt tarkemmin että mihin, mutta toki tajusin sen sanomattakin. Missään kohtaa en itse esimerkiksi sanonut, ettei mikään ole pielessä. Mutta siis suurin ongelmahan tässä oli kommunikointi, joka ei meidän välillä muutenkaan toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Luulen ettei tuo ongelma olisi edes ollut niin suuri, jos välillä olisi ollut hyvä keskusteluyhteys ja kumpikin olisi kokenut toisesta, että tässä on ihminen jolle on helppo puhua. En koskaan kokenut että hän olisi sellainen ihminen.
"Muistaakseni tämä mies ei kysynyt mitään, toi vain ympäripyöreästi esiin ettei ole itse ihan tyytyväinen. Ei eritellyt tarkemmin että mihin, mutta toki tajusin sen sanomattakin. Missään kohtaa en itse esimerkiksi sanonut, ettei mikään ole pielessä. Mutta siis suurin ongelmahan tässä oli kommunikointi, joka ei meidän välillä muutenkaan toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Luulen ettei tuo ongelma olisi edes ollut niin suuri, jos välillä olisi ollut hyvä keskusteluyhteys ja kumpikin olisi kokenut toisesta, että tässä on ihminen jolle on helppo puhua. En koskaan kokenut että hän olisi sellainen ihminen."
Okkei, tässä olet tainnut kiteyttää kaiken olennaisen. Jos ei ollut hyvää keskusteluyhteyttä, niin ei siitä olisi varmaan mitään sen ihmeellisempää suhdetta koskaan voinut kasvaa, vaikka tätä jotain yksittäistä ongelmaa ei olisi ollut. Tai vaikka olisit pakottanut itsesi nostamaan asian esille, ja se oliskin saatu käsiteltyä ja korjattua, olisi ennen pitkää ollut jokin toinen suhdeongelma edessä, ja taas sama kommunikaatio-ongelma.
Tästä jotain oppineena aion jatkossa muistuttaa itseäni siitä että en laita orastavaa tutustumista poikki ilman että ensin tuon jollain lailla esiin mikä siinä minua vaivaa (jos siis muuten asiat tuntuu hyvältä, mutta jokin seksiin liittyvä ei tunnut toimivan). Annan ainakin toiselle mahdollisuuden kertoa oman näkemyksensä, niin että jos päätetään jatkaa eri suuntiin, ei ainakaan jää epäselvyyttä siitä mistä loppujen lopuksi oli kysymys. Siis mikäli toinen valitsee olla rehellinen, vaikka sitten olisi kyse epäyhteensopivista värkeistä :)
Sekin vaikuttaa jos mies on muuten hyvä, eikä halua seksiä ollenkaan. Sekin sinällään käy. Mutta jos haluaa jatkuvasti sillä pienellä tökkiä, niin ei... parempi ilnan kuin huono minulle. Sitten taas jos on iso, eikä halua minua edes 2 kertaa vuodessa, kuten edellinen, niin ei käy sekään. Ja kun selvästi ja nähtenikin viihdyttää itseään netin parissa.
käske panna peppuun ni tuntuu edes joltain.
Tuota joo, naisen on kyllä helpompaa löytää uusi mies joka on sitten kokovartalopenis ja siinäpä ei enää pienellä työllä suhde kukoista.
Mieti haluatko perustaa perheen miehen kanssa. Jos siihen soveltuu, raskausaikana ja sen jälkeen ei tarvitse niin paljon seksiä. Sen jälkeen voit halutessasi vaihtaa puolisoa.
Eikö ole parempi, että lapsen isä on mukava?
"Okkei, tässä olet tainnut kiteyttää kaiken olennaisen. Jos ei ollut hyvää keskusteluyhteyttä, niin ei siitä olisi varmaan mitään sen ihmeellisempää suhdetta koskaan voinut kasvaa, vaikka tätä jotain yksittäistä ongelmaa ei olisi ollut. Tai vaikka olisit pakottanut itsesi nostamaan asian esille, ja se oliskin saatu käsiteltyä ja korjattua, olisi ennen pitkää ollut jokin toinen suhdeongelma edessä, ja taas sama kommunikaatio-ongelma."
Näin minäkin luulen. Se jos ei yhtään pysty ennustamaan miten toinen reagoi asioihin ja joutuu jollain tavalla pelkäämäänkin, ei ole hyvä lähtökohta. Tuolloin en tiennyt paremmasta ja ehkä siksi annoin asian mennä niin pitkälle, mutta enää tuskin antaisin. Silti tuo on jäänyt jotenkin kaihertamaan.
Onneksi kaltaisiani "ongelmaihmisiä" taitaa olla aika vähän, joten tuskin tällaisia asioita joutuu kovin moni koskaan miettimään.
Onko kenties seisokissa jotain vikaa? Jos ei potenssi riitä?
Kyllä sillä koolla on väliä monelle. En pystyisi olla suhteessa pieni munaisen kanssa. Kaveri suhteeksi jäisi korkeintaan.
Meillä auttoi se kun naisystävä tavallaan kakkasi pienen kaluni ulos ja kakatusliikkeellä sai puristusta tarpeeksi pieneen penikseeni. Kakattamalla lypsääminen voi tuoda tuntoa myös pieneenkin penikseen.
En vain pysty olemaan pienimunaisen kanssa. Suihinottokin on vastenmielistä, kun tuntuu siltä, että sekstaa lapsen kanssa. Pitää olla vartta.
Minä en tykkää pitkistä vedoista. Ennemmin sellainen hierova liike on parempi. Että koko vulvakin pysyy kosketuksissa. Pienempi on tähän erinomainen!