Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika

Vierailija
26.02.2024 |

Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi? 

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mitat niin arvioidaan.

En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.

Naisen tunnokkain kohta on alle 5 cm mittainen, heti ne pillun alkusentit.

Mutta viisisenttinen ei pysy sisällä liikkuessa, jos se 13-senttinenkään. Ja se pieni kipu kun painaa pohjaan, on mulle ainakin kiihottavaa.

Minulle ei. Seksi loppuu heti jos sattuu. Iso penis ei ole mukava, keskikokoinen on paras. 

Niin no, minä en erityisesti välitä seksistä, ainakaa  sen tavallisen 13-senttisen tai alle, kanssa. Tuo 18 vaikutti hyvältä, jos olisi toiminut. Isompia en kaipaa minäkään. Varmaan sitten sattuisi liikaa. Mutta se pieni tunne silloin tällöin, se saa uinuvat himoni heräämään. Mutta mun kohdalla on siis parempi pysyä sinkkuna. On niin tarkat nämä vaatimukset, enkä halua seksiä edes joka viikko. Enemmän kuitenkin kuin tuo ex, tai hän halusi yksikseen videoiden kanssa tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
42/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies. Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.

Kyllä se tuntuu kurjalta aina kertoa hänelle etten tullut vaikka hän kaikkensa yrittäisi ja turhauttaa varmasti häntäkin. Kaikki muu tuntuu hyvältä ja voin kehua mutta yhdyntä itsessään vain ei tunnu miltään ja hän hiljenee ja vaikuttaa aina vähän surkealta kun joudun myöntämään etten tullut..

No siis.. ainakin kerrot rehellisesti, ja selvästi ilman ilkeyttä. Se on oikein. Itse olen lopettanut orastavan suhteen jossa koin että naisen.. hmm, sanotaan nyt innostus miehisestä ulottuvuudestani ei ollut sillä tasolla kuin odottaisin. Pitää olla miestä ymmärtämään että aina ei yhteensopivuus ole riittävä, ja sellaiseen epämääräiseen säätöön ei tarvitse eikä pidä jäädä. Tässä minun tapauksessa jouduin kuitenkin itse tämän tulkinnan tekemään, olisi ollut helpompi päätös jos nainen olisi sen ääneen todennut. Siis ei ilkeästi, ei ivallisesti, mutta kuitenkin sanonut että ehkä minun parasta antia nyt ei ole tuo miehuus. Ei se maailma siihen lopu, paremmin yhteensopivaa vaan etsimään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Tapasin aikoinaan elämäni miehen, joka oli muuten täydellinen, mutta ei yhdynnässä keskinäisen epäsopivuutemme vuoksi. Juuri kuten sinäkin kerrot. Muistan suhteen alussa itkeneeni yksin sitä, että miten kävi näin huono tuuri ja mietin, voinko jatkaa tämän asian kanssa. Ero tuli lopulta muista syistä, mutta muistan kokeneeni huojennusta siitä, että voin kokea vielä tulevaisuudessa minulle sopivampia miehiä. Ikävintä suhteessamme oli se, että tämä pienuus ei ollut meille avoin keskustelun aihe. Hän ei myöskään ollut avoin muille seksin muodoille, kuten suuseksille ja muille rikastuksille. Hänellä oli lisäksi erektio-ongelmia ja vaikeuksia laueta. Haasteita siis riitti.

Näkisin tilanteessasi olevan erittäin tärkeää sen pystyttekö keskustelemaan asiasta avoimesti. Asiasta voi puhua epäsopivuutena, jottei miehen tarvitse kokea vain häneen kohdistuvaa häpeää. Jos löydätte keinoja rikastaa suhteen seksuaalista puolta muilla keinoin, niin ehkä löydätte toimivan tavan olla yhdessä. Jos ette tartu asiaan ja tunnusta sitä haasteeksenne, niin voi olla, että ajaudut seksuaaliseen turhautuneisuuteen. 

Vierailija
44/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin no, minä en erityisesti välitä seksistä, ainakaa  sen tavallisen 13-senttisen tai alle, kanssa. Tuo 18 vaikutti hyvältä, jos olisi toiminut. Isompia en kaipaa minäkään. Varmaan sitten sattuisi liikaa. Mutta se pieni tunne silloin tällöin, se saa uinuvat himoni heräämään. "

Itsekin nautin isosta. Onneksi omalla miehellä on juuri tuollainen reilu 18-senttinen. Ei varmaan moni arvaisi, ei mikään muuten iso tai roteva mies, tavallinen kiltti perheenisä. Enkä edes halua kenenkäänm muun tietävän joten en retostele edes parhaimmille kavereilleni. Nautin itse vain salassa tästä ihanuudesta.

Vierailija
45/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No siis.. ainakin kerrot rehellisesti, ja selvästi ilman ilkeyttä. Se on oikein. Itse olen lopettanut orastavan suhteen jossa koin että naisen.. hmm, sanotaan nyt innostus miehisestä ulottuvuudestani ei ollut sillä tasolla kuin odottaisin. Pitää olla miestä ymmärtämään että aina ei yhteensopivuus ole riittävä, ja sellaiseen epämääräiseen säätöön ei tarvitse eikä pidä jäädä. Tässä minun tapauksessa jouduin kuitenkin itse tämän tulkinnan tekemään, olisi ollut helpompi päätös jos nainen olisi sen ääneen todennut. Siis ei ilkeästi, ei ivallisesti, mutta kuitenkin sanonut että ehkä minun parasta antia nyt ei ole tuo miehuus. Ei se maailma siihen lopu, paremmin yhteensopivaa vaan etsimään!"

Ette siis edes keskustelleet asiasta vaan teit itse johtopäätökset? Mun yks "säätö" päättyi epämääräisesti ja pelkään että johonkin tällaiseen, jossa mies oli mennyt tekemään ihan omia virheellisiä tulkintojaan. Tietysti on aina hyvä syy lopettaa jos ei itsestä tunnu hyvältä toisen kanssa ja odottaa häneltä jotain muuta, mutta jos oletetaan asioita, silloin voi joskus mennä pahasti pieleen.

Vierailija
46/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trollaus tänään Löysäpillu-Leenalta

Vierailija
47/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan täsmälleen päinvastoin, eli tutustuin tosi ihanaan mieheen, jolla oli liian iso mun mitoille. Siksi suhteesta ei tullut yhtään mitään, vaikka hän olikin minuun hulluna rakkaudesta:(

Vierailija
48/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen trollaus tänään Löysäpillu-Leenalta

Hah, jos mies ei yllä sisälle niin naisen vikahan se toki on. Ja puhuttaisko sitten niistä miesten vaatimuksista... ihan sama asia, pitääkö olla laiha, isot tissit, pitkät hiukset , tai no, viisisenttisen vehkeen kyseessä ollessa kyllä eri juttu, kun ei tunnu missään eikä pysy sisällä. Kiva kun vauhdissa hakkaa mihin sattuu ja sitten sattuu ja saa pelätä että se katkeaa.

Vierailija
49/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka suosittelette muuta, kuten suuseksiä, sormia ja leluja kompensaatioksi: minä ainakin voin rehellisesti myöntää, etteivät ne ole lainkaan sama asia. Tiedän, ettei nykyään ole muodikasta olla "yhdyntäkeskeinen", mutta minä olen. Seksissä parasta on juuri yhdyntä, onnistunut ja tyydyttävä sellainen. Se ei ole pelkkä fyysinen akti, joka voidaan korvata millä tahansa elottomalla esineellä tai muulla korviketoiminnalla, vaan se on parhaimmillaan myös järisyttävän voimakas tunnetason tyydyttyminen. Minä tarvitsen parisuhteessa sitä, eikä ole rikos sitä myöntää.

Ap:lle kaikki myötätuntoni ja voimaa päätöksentekoon, oli se sitten mikä hyvänsä.

T. Se, joka oli vuoden seksuaalisesti turhauttavassa suhteessa

Ps. Itse en enää vastaavaan lähtisi, ja toisin kuin olisin ikinä omalla kohdallani uskonut, nyt ymmärrän että myös seksuaalinen epäsopivuus voi olla este hyvälle parisuhteelle.

Minulla on juuri päinvastoin, koska seksi on tunnetaan intiimi kokemus, niin vehkeen koolla ei ole väliä vaan se tuntuu joka tapauksessa hyvältä. Se että saa jotain isoa sinne on plussa, ihan kiva asia muiden asioiden joukossa, mutta ei välttämätön.

Vierailija
50/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No siis.. ainakin kerrot rehellisesti, ja selvästi ilman ilkeyttä. Se on oikein. Itse olen lopettanut orastavan suhteen jossa koin että naisen.. hmm, sanotaan nyt innostus miehisestä ulottuvuudestani ei ollut sillä tasolla kuin odottaisin. Pitää olla miestä ymmärtämään että aina ei yhteensopivuus ole riittävä, ja sellaiseen epämääräiseen säätöön ei tarvitse eikä pidä jäädä. Tässä minun tapauksessa jouduin kuitenkin itse tämän tulkinnan tekemään, olisi ollut helpompi päätös jos nainen olisi sen ääneen todennut. Siis ei ilkeästi, ei ivallisesti, mutta kuitenkin sanonut että ehkä minun parasta antia nyt ei ole tuo miehuus. Ei se maailma siihen lopu, paremmin yhteensopivaa vaan etsimään!"

Ette siis edes keskustelleet asiasta vaan teit itse johtopäätökset? Mun yks "säätö" päättyi epämääräisesti ja pelkään että johonkin tällaiseen, jossa mies oli mennyt tekemään ihan omia virheellisiä tulkintojaan. Tietysti on aina hyvä syy lopettaa jos ei itsestä tunnu hyvältä toisen kanssa ja odottaa häneltä jotain muuta, mutta jos oletetaan asioita, silloin voi joskus mennä pahasti pieleen.

Eipä siitä varsinaisesti ainakaan suoraan keskusteltu. Minulle on tärkeää, että kumppani osaa osoittaa minun olevan myös fyysisesti ihana ja haluttava, myöskin penikseni, ja jos se jätetään seksissä täysin vailla huomiota, verbaalista ja muutakin, vedän kyllä omat johtopäätökseni. Varsinkin siis jos muuten on helppo tulla juttuun ja saan kuulla miten hyvää seuraa olen jne. Voin toki hieman yrittää varovasti tiedustella että onkohan tässä nyt kaikki kunnossa, mutta ei tuollaista huomioita voi käskeä toista antamaan, sen pitää tulla luonnostaan.

Vierailija
51/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mitat niin arvioidaan.

En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.

Minun sormeni on jotain viisi senttiä ja se menee kyllä sisään 🤔

Vierailija
52/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla myös niin, ettei sun tilava messuhalli, jossa miltei kaikuu, välttämättä myöskään tyydytä sun tapailukumppania pidemmän päälle:) 

Pienimunaiselle kaikki naiset ovat messuhalleja. Siinä se ongelma.

Vierailija
53/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi senttinen lammen valtikka, tirsk:)

T.Pinksu

Vierailija
54/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen rynkyttää päähän. Kiität vielä pientä kokoa.

Vierailija
55/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole löysään pilluusi syypää. Varmasti miehellekin kiusallista huljutella messuhallissa, mutta on hienotunteinen. Päästä mies vapaaksi etsimään fiksua kireävärkkistä naista. Kyllä sinullekin vielä joku Jamal löytyy.

Vierailija
56/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka suosittelette muuta, kuten suuseksiä, sormia ja leluja kompensaatioksi: minä ainakin voin rehellisesti myöntää, etteivät ne ole lainkaan sama asia. Tiedän, ettei nykyään ole muodikasta olla "yhdyntäkeskeinen", mutta minä olen. Seksissä parasta on juuri yhdyntä, onnistunut ja tyydyttävä sellainen. Se ei ole pelkkä fyysinen akti, joka voidaan korvata millä tahansa elottomalla esineellä tai muulla korviketoiminnalla, vaan se on parhaimmillaan myös järisyttävän voimakas tunnetason tyydyttyminen. Minä tarvitsen parisuhteessa sitä, eikä ole rikos sitä myöntää.

Ap:lle kaikki myötätuntoni ja voimaa päätöksentekoon, oli se sitten mikä hyvänsä.

T. Se, joka oli vuoden seksuaalisesti turhauttavassa suhteessa

Ps. Itse en enää vastaavaan lähtisi, ja toisin kuin olisin ikinä omalla kohdallani uskonut, nyt ymmärrän että myös seksuaalinen epäsopivuus voi olla este

Kuullostaa siltä, ettet ole ollut yhdynnässä niin pieni-/ohutpeniksisen kanssa, että se ei tunnu hyvältä, koska se ei tunnu miltään.

Tämä on vähän sellainen aihe, ettei ole kiva että kaikenlaiset pick me girlit tulee selittämään, miten itseä ei ainakaan haittaisi vaikkei ole omakohtaista kokemusta! Ette te voi tietää, ennen kuin osuu omalle kohdalle. En minäkään osannut kuvitellakaan. Ja tässä on sekin puoli, että jos yhdyntä ei tunnu naisesta miltään tai tuntuu turhauttavalta, niin silloin se tuntuu siltä myös miehestä. Ei kyse ole itsekkyydestä vaan molempien nautinnosta, tai sen puuttumisesta ja turhautumisesta.

Toisille riittää hienosti muut kikkakolmoset, suuseksi jne. Joten ehkä on parempi, että sellaiset henkilöt pariutuvat keskenään. Näin mä olen asian ajatellut.

t. Se yhdyntäkeskeinen

Vierailija
57/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole löysään pilluusi syypää. Varmasti miehellekin kiusallista huljutella messuhallissa, mutta on hienotunteinen. Päästä mies vapaaksi etsimään fiksua kireävärkkistä naista. Kyllä sinullekin vielä joku Jamal löytyy.

Miehiin sattuu kun naiselle ei riitä etusormen tasoa vastaava varustus ja sitten ollaan messuhalleja

Vierailija
58/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, kun mammat on aina sanoneet että miehet turhaan vouhkaa vehkeen koosta, koska todellisuudessa se on naisille toissijaista ja muut ominaisuudet ratkaisee. Nyt taas joku kusettaa.

Vierailija
59/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä siitä varsinaisesti ainakaan suoraan keskusteltu. Minulle on tärkeää, että kumppani osaa osoittaa minun olevan myös fyysisesti ihana ja haluttava, myöskin penikseni, ja jos se jätetään seksissä täysin vailla huomiota, verbaalista ja muutakin, vedän kyllä omat johtopäätökseni. Varsinkin siis jos muuten on helppo tulla juttuun ja saan kuulla miten hyvää seuraa olen jne. Voin toki hieman yrittää varovasti tiedustella että onkohan tässä nyt kaikki kunnossa, mutta ei tuollaista huomioita voi käskeä toista antamaan, sen pitää tulla luonnostaan."

Niitä johtopäätöksiä voi ihan vapaasti vedellä mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että käytökseen voi olla paljon muitakin syitä kuin just se mitä ajattelet. Siksi jos tuollaisia tilanteita tulee eteen, niistä kannattaa ensin keskustella.

Vierailija
60/190 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun jossain nainen erehtyy arvostelemaan miehen elimen kokoa, kalikka kalahtaa isoon joukkoon miehiä, joiden on aivan pakko päästä sanomaan naiselle, että hän on väljä kuin tuulitunneli. He eivät tunne kyseistä miestä, eivätkä naista, mutta jokin siinä on, että naiselta pitää ehdottomasti yrittää "ottaa luulot pois", jos hän kehtaa arvostella jotain niin pyhää kuin miehen penis. Pelko on ilmeisesti todella kova, että itse joutuisi tilanteeseen, jossa kuulisi, ettei ole riittävä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi