Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"

Kommentit (490)

Vierailija
481/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus kaavailee irtisanomisperusteiden keventämistä. Riittää asiallinen syy. Pääsee näistä hapannaama-asiakaspalvelijoistakin pian helpommin eroon Amerikan malliin. 

Vierailija
482/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus kaavailee irtisanomisperusteiden keventämistä. Riittää asiallinen syy. Pääsee näistä hapannaama-asiakaspalvelijoistakin pian helpommin eroon Amerikan malliin. 

Lisää työttömyyttä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on noloa, koska Henriksson ei ole oikein mitään saavuttanut urallaan.

Mitä olisi pitänyt saavuttaa? Hän on juristi, hyvä koulutus siis, ja nyt toista kautta ministerinä. Hyvä ura mun mielestä.

Vierailija
484/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo konduktööri sai tämän vuoksi potkut, syntyy siitä aivan vitunmoinen HALOO. NYT TOIMITTAJAT HOX. Ja jymyjuttua lehtiin. Suomessa työttömyysluvut kasvaa.

Suomessahan ei potkuja etenkään valtiolta saa, vaikka humalassa heiluisit työpaikalla. Toki nythän hallitus panostaa siihen, että kevyemmin perustein voidaan irtisanoa, jatkossa ehkä riittää joku somemyllytys irtisanomisen perusteeksi.

Vierailija
485/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää työttömyyttä 

Ei, mutta työt siirtyy niille, jotka ne ansaitsevat.

Vierailija
486/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis kyllä VR oli tehnyt mokan, mutta konnarille 10/10!

Vierailija
487/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan näille hurreille menee kalloon ettei Suomen hallitsijana ole enää Kustaa III ?

Vierailija
488/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on noloa, koska Henriksson ei ole oikein mitään saavuttanut urallaan.

Mitä olisi pitänyt saavuttaa? Hän on juristi, hyvä koulutus siis, ja nyt toista kautta ministerinä. Hyvä ura mun mielestä.

No hän ei oikein ole mitään Suomen historiassa.

Vierailija
489/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ei oikein ole mitään Suomen historiassa.

Kyllä on. Ministerinä ja puolueen johtajana hänen tietonsa jäävät ikuisesti historiaan. Sinun eivät ehkä jääkään?

Vierailija
490/490 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ei puhuta suomenruotsia pätkääkään. Suomenruotsia käytetään vain Suomessa eikä yhtään Ruotsissa. Suomenruotsalainen ei ole sama asia kuin ruotsalainen. Ruotsalainen ei puhu suomenruotsia ollenkaan.

OT

Miksi kaikki Suomen lapset pakotetaan opiskelemaan kieltä, jota puhuu vain 4 % Suomen väestöstä? Pakkoruotsia on ilmeisesti perusteltu esim. pohjoismaisella yhteistyöllä. Mutta jos eivät edes Ruotsissa ymmärrä tätä aivan eri kieltä, suomenruotsia, niin MITÄ JÄRKEE???