Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
No niin oli ne toisetkin varanneet ja maksaneet paikkansa. Jos junassa ei ole hyttiä, jonka maksoit, tee reklamaatio vrlle. Tämä ei ole niiden ongelma, jotka ovat maksamansa paikat saaneet.
Ja tiedät varmuudella, ettei kukaan muu ärtynyt ja kirjoittanut tästä äxään tai jonnekin? Toimittajahan päätti tehdä jutun. Miksi ministeri ei saisi kertoa kokemustaan omilla kanavillaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Yhteisiä asioita? Mitähän yhteistä edes kantasuomalaisilla on toistensa kanssa. Pitää vaan Ukrainaa ja kaiken maailman loisia tukea. En kuulu tähän porukkaan ja ihan sama, vaikka olisi vessassa hoitanut valtion asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä ketjussa selviää se suomalaisen kansanluonteen herraviha ja kateus. Minua ainakin pöyristytti tarina, miten ministeriä hyppyytettiin ja mitätöitiin vaikka oli kyseessä VR:n oma moka. Itse ainakin haluaisin kunnioittaa demokraattisen maan kansanedustuslaitosta ja kohdella arvokkaasti ministeriä tuollaisessa tilanteessa, heillähän on työaikaa lähes kellon ympäri.
Ja täällä ilkkuvat moukat iloiten tuosta häpeällisestä episodista. En ole ruotsalaispuolueen äänestäjä ikinä ollut, mutta huonoa kohtelua ei ansaitse kukaan, ainakaan opetusministerimme. Oi aikoja, voi tapoja.
Tämähän se on. Ihan kaikki paikkansa menettäneet ovat ansainneet kohteluaan, jopa yhtävällisen palvelun. Miksi ei ministeri? Työtään halusi tehdä rauhassa, täällä pillkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se korvaus pitää tulla veronmaksajille, eikä Henriksonille.
Miksi?
Veronmaksajat ovat maksaneet tuon tädin lipun.
Muutama kymppi jaettuna yli viidellä miljoonalla,just joo.
Ja jonkun, joka on itse maksanut lippunsa, olisi pitänyt luovuttaa hyttinsä arvon ministerille? Jonkun suomenkielisen nöyrän matkustajan?
Sanoiko Henrikson itse noin?
niin kamala paikka matkustaa suomi rahvaan joukossa että nyt jätti ero anomuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä ketjussa selviää se suomalaisen kansanluonteen herraviha ja kateus. Minua ainakin pöyristytti tarina, miten ministeriä hyppyytettiin ja mitätöitiin vaikka oli kyseessä VR:n oma moka. Itse ainakin haluaisin kunnioittaa demokraattisen maan kansanedustuslaitosta ja kohdella arvokkaasti ministeriä tuollaisessa tilanteessa, heillähän on työaikaa lähes kellon ympäri.
Ja täällä ilkkuvat moukat iloiten tuosta häpeällisestä episodista. En ole ruotsalaispuolueen äänestäjä ikinä ollut, mutta huonoa kohtelua ei ansaitse kukaan, ainakaan opetusministerimme. Oi aikoja, voi tapoja.AM on niin ylimielinen pakkoruotsittaja, että ansaitsee kyllä kaiken huonon kohtelun.
Juuri oli uutisjuttua siitä, että ruotsinkieliset nuoret osaavat entistä huonommin kotimaansa pääkieltä. Miksi opetusministeri ei ole puuttunut lainkaan tähän?
Se on täysin eri asia. Se, pitääkö Henriksonista tai ei, ei liity siihen, miten VR kohtelee asiakkaitaan. Polarisoitumista tapahtuu nyt kaikin tavoin, kiitos persujen. Miksi ei sit myös ruotsinkielisillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se korvaus pitää tulla veronmaksajille, eikä Henriksonille.
Miksi?
Veronmaksajat ovat maksaneet tuon tädin lipun.
Muutama kymppi jaettuna yli viidellä miljoonalla,just joo.
Ja jonkun, joka on itse maksanut lippunsa, olisi pitänyt luovuttaa hyttinsä arvon ministerille? Jonkun suomenkielisen nöyrän matkustajan?
Sanoiko Henrikson itse noin?
Puhui omasta hytistään jonne änkes äiti ja lapsi, sitten meni kiellosta huolimatta uudelleen extra vaunuun, vaikka konduktööri oli kertonut, ettei hän voi siellä istua. Eikä voinutkaan, koska paikat olivat varattuja! Mutta Henriksson oli mennyt sinnekkin omalle paikalleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin symppis tuo konnarin vastaus. Henriksson oli sanonut, että hänellä on tärkeitä töitä tehtävänä, konnari vastasi että niin on muillakin.
Symppis? VR jättää myymänsä vaunun kokonaan pois ja konnari kuittailee. Ihanan symppistä 🥶
Ei se ole sen konnarin vika ja varmaan alkaa kuudennen asiakkaan kohdalla v*tuttamaan vänkääminen samasta asiasta.
Konnari on töissä VR:llä ja ihan asiakaspalveluhommissa. Hänen hommanaan on hoitaa ongelmatilaneet eikä vittuilla asiakkaalle.
Mitä sinun mielestäsi olisi pitänyt tehdä? Annamaijalle järjestettiin istumapaikka täydessä junassa. Kaikki junassa olevat hytit olivat varatut ja maksetut&nb
Olla ystävällinen. Sitä konnarin olis pitänyt olla. Ja tietenkin pahoitella tapahtunutta. Hän edustaa sitä firmaa tossa kohden asiakkaalle.
Kerra juna pysähteli Turkuun mennessä. Seisoi pitkiä aikoja vähän väliä. Lopulta oli reilun tunnin myöhässä. Junassa kukaan ei kuuluttanut mitään koko aikana. Ei yhtään mitään. Ja konnarit alkoivat hermostua, koska ihmiset kyselivät koko ajan. Ja ihmiset toki myös ärtyivät, koska oli aikatauluja, menoja, vaihtojunia jne. Vaikka konnarit eivät tilanteelle muuta voineet, olisivat voineet informoida tilanteesta. Se olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin oli ne toisetkin varanneet ja maksaneet paikkansa. Jos junassa ei ole hyttiä, jonka maksoit, tee reklamaatio vrlle. Tämä ei ole niiden ongelma, jotka ovat maksamansa paikat saaneet.
Ja tiedät varmuudella, ettei kukaan muu ärtynyt ja kirjoittanut tästä äxään tai jonnekin? Toimittajahan päätti tehdä jutun. Miksi ministeri ei saisi kertoa kokemustaan omilla kanavillaan?
Hän maalitti tavallista konduktööria, joka ei voinut tilanteelle mitään. Siellä oli paikkansa aranneet ihmiset. Ei löytynyt yksityishyttiä nyt.
Miksi tuosta asiasta piti juttu tehdä lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Ei varmaan maininnut töistään ja ministeriydestään diivaillakseen, vaan siksi, että petettynä olisi saanut tilalle rauhallisen kopin missä olisi voinut jatkaa töitään rauhassa.
Uskomattoman paljon on täällä kommenteissa vihapuhetta. Jokaisella on mahdollisuus ruveta poliitikoksi ja sitä kautta ministeriksi. Siitä vaan, ettette tukehdu kateuteenne.
No jos sellaista yksityiskoppia ei nyt ollut
Vai törkeää. Hänellä ei ollut mitään paikkaa junassa jossa olisi voinut rauhassa tehdä töitä. Hän ei vallannut yhtään hyttiä vaan siirtyi pois, kun "oikea" matkustaja tuli vaatimaan paikkaansa. Ymmärrätkö lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Ei ole. Jos hän olisi sanonut: "Minä olen se ja se!" , niin siinä tapauksessa olisit oikeassa. Mutta nyt vain haluat vääristellä.
Miksi kukaan ei ihmettele sitä vaunun puuttumista? Sehän aiheutti matkustajille monenlaista onglemaa.
Kyllä se kuule on isompaa "Ettekö tiedä, kuka minä olen" -pullistelua puhua "tärkeistä valtion asioista", kuin kertoa olevansa joku henrikson.
Valtion asiatko ei mielestäsi ole tärkeitä? Miten pmn biletys oli aikanaan turvallisuusuhka, mut puheluita ym. voi hoidella kaikenmaailman vr-matkustajan keskuudessa?
Eivätkö nuo olisi antaneet henriksonin olla samassa hytissä?
Henriksson kirjoittaa, että konduktööri vei hänet toiseen hyttiin. Juuri kun Henriksson oli asettunut uudelle paikalleen, hyttiin astuivat äiti ja poika, jotka olivat alun perin varanneet hytin. Ministeri joutui jälleen vaihtamaan paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan maininnut töistään ja ministeriydestään diivaillakseen, vaan siksi, että petettynä olisi saanut tilalle rauhallisen kopin missä olisi voinut jatkaa töitään rauhassa.
Uskomattoman paljon on täällä kommenteissa vihapuhetta. Jokaisella on mahdollisuus ruveta poliitikoksi ja sitä kautta ministeriksi. Siitä vaan, ettette tukehdu kateuteenne.
Niin, koska hänellä itsellään ei ollut yksityistä hyttiä, sen takia joutui siirtymään toisten paikoilta pois. Tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Oli varannut hytin joka olikin varattu jollekin toiselle. Oisko se kannattanut olla tiedossa junaan astuessa?
Nyt et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos hän olisi sanonut: "Minä olen se ja se!" , niin siinä tapauksessa olisit oikeassa. Mutta nyt vain haluat vääristellä.
Miksi kukaan ei ihmettele sitä vaunun puuttumista? Sehän aiheutti matkustajille monenlaista onglemaa.
Kyllä se kuule on isompaa "Ettekö tiedä, kuka minä olen" -pullistelua puhua "tärkeistä valtion asioista", kuin kertoa o
No ei niitä nyt hiihtoloman ruuhkajunussa hoideta. Valtion puheluita
Laki ei velvoita oikaisuun
Meren mielestä on sääli, ettei edes valtionyhtiö VR tarjoa kohtuullisia ja joustavia ehtoja virhetilanteiden varalle, eikä vastauksen perusteella hallitustakaan tunnu asia erityisemmin huolettavan.
Nykyään halutaan vähentää yksityisautoilua ja lisätä joukkoliikenteen käyttöä, mutta virheen sattuessa jätetään ongelmat asiakkaan vastuulle. Asiakas voi soitella VR:n asiakaspalveluun armoa anellen, mutta sopimusehdot tai laki ei virheen oikaisuun velvoita, Meri sanoo.
Vierailija kirjoitti:
niin kamala paikka matkustaa suomi rahvaan joukossa että nyt jätti ero anomuksen.
Ketään ei kiinnosta
Ei, palstalaisten mielestä kuvittelee itsestään suuria, kun matkustaa junalla ja tekee siellä vielä töitä. Ehkä se työ on tässä kohtaa se käsittämätön asia.
Tai sit palstalaisia ärsyttää se, etteivät pääse haukkumaan tätäkään ministeriä siitä, et käyttäää autoa ja kuljettajaa. Se se olis mehukas aihe haukuttavaksi.