Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Ei kyllä mennyt ollenkasn noin kuin vääristelijä ap väittää.
Moka oli täysin VR:n ja kondarin käytös sellaista, että pitäisi saada potkut.
Henriksson maksanut hytin itselleen. Vaunua ei olekaan junassa. MITEN tällainen on mahdollista???!!!!
Kondari ei auta etsimään paikkaa, vaikka hän näkee sillä laitteellaan parissa sekunnissa kaikkiem junan paikkojen tilanteen, tämä on fakta. Kondari osoittaa jonkun hytin, VAIKKA TIETÄÄ, että siihen tulee pian muita eli tahallaan kiusasi Henrikssonia sekä laosiperhettä.
henriksdon käyttäytyi asiallisestu koko ajan, kondarin köytös jatkui. Olen ulkopuolisena reklamoinut kondarista ja vaatinut hänen irtissnomistaan, sillä hän on vaaraksi kaikille muillekin asiakkailleen, todella vastuutonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Henriksson maksanut hytin itselleen. Vaunua ei olekaan junassa. MITEN tällainen on mahdollista???!!!!
Kondari ei auta etsimään paikkaa, vaikka hän näkee sillä laitteellaan parissa sekunnissa kaikkiem junan paikkojen tilanteen, tämä on fakta. Kondari osoittaa jonkun hytin, VAIKKA TIETÄÄ, että siihen tulee pian muita eli tahallaan kiusasi Henrikssonia sekä laosiperhettä.
henriksdon käyttäytyi asiallisestu koko ajan, kondarin köytös jatkui. Olen ulkopuolisena reklamoinut kondarista ja vaatinut hänen irtissnomistaan, sillä hän on vaaraksi kaikille muillekin asiakkailleen, todella vastuutonta käytöstä.
Konkari toimi ihan täysin oikein ..mitään. Kohua ei edes olisi tullut jos siirrettävä olisi ollut tavis..
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutat tätä tekstiä, joka sanoo asiat kuten ne oikeasti ovat? Kondarin ei kuulu kiusata asiakkaitaan ja hänellä todella on tieto jokaisen paikan tilanteesta matkan ajalle. Hänen olisi pitänyt heti pahoitella tilannetta Henrikssonille ja tehdä kaikkensa, että maksavan asiakkaan matka hoituu parhain päin.
On todella huolestuttavaa jo se, että junasn myydään paikkoja, joita siellä ei ollenkaan ole. Todella huonoa palvelua.
Sitten tuollainen kiusaaja-konduktööri! Hänen olisi pitänyt tehdä KAIKKENSA auttaakseen jokaista puuttuvan vaunun matkustajaa löytömään mahdollisimman hyvä paikka. Koko ajan olisi pitänyt pysyä ystävällisenä ja esim tarjota kaikille niille "kodittomille" ruoat tai ainskin kahvit.
siis uskaltaako VR:ltä enää ostaa matkoja perheelleen jos sitten onkin tällaista, että no meillä ei ole teidän hyttejä nyt yöjunassa että istukaa tuolla jossakin lasten kans koko yö, en auta. Miten tollanrn voi olla mahdollista?
Halyaisin kuullaVR:n selitykset ja lupaukset, ettei tää toistu.
Henrikssonilla olisi ollut kyllä Ihan oikeus jopa suuttua, onhan toi ihan tosi suuri moka.
Nää kohkaajat täällä ei ymmärrä, ettäkoulutetut ihmiset tekee junassa oikeesti töitään ja että sellaisia hyttejä varstaan ja niistä maksetaan, että pystyy levittämään kamansa ja työskentelemään rauhassa.
Tää nyt provosoi ääliöitä. Jokainen fiksu tietää, että VR tehny suuren luokan mokan puuttuvalla vaunulla ja kondarin toiminta on tahallista ja 100% asiatonta.
Oikeasti kondari näkee laitteeltasn koko matkan tilanteen kaikkiin vaunuihin. Että missä on vapaata ja mihin saakka. Oikeasti tollaisen työsuhdetta ei voi jatkaa, ei hoitanut työtään ja vielä katsoi asiakseen vattuilla, ihme psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
On todella huolestuttavaa
siis uskaltaako VR:ltä enää ostaa matkoja perheelleen jos sitten onkin tällaista, että no meillä ei ole teidän hyttejä nyt yöjunassa että istukaa tuolla jossakin lasten kans koko yö, en auta. Miten tollanrn voi olla mahdollista?
moka.
Tämä juuri. Enää ei voi luottaa siihen, että maksettu paikka on olemassa? Toi olis han hirveetä, että oot maksanut jonkun hytin esim kun oot vähän sairas tms ja sitten heilut ilmsn paikkaa pää kipeenä jossakin ja sulle viiiituillaan päälle.
Mua kiinnostaa, että onko ap oikeesti noin tyhmä. Vai eikö ole ikinä matkustanut junassa, hahmota tilanteesta mitään? vai ootko ap lapsi?
Kondari on todnäk jo saanut kengän kuvan takalistoonsa ja täysin aiheesta. Hänen ainoa työnsä on huolehtia junansa matkustajista. Että kaikki on asiakkailla kuten on luvattu. Hytin puuttuminen ei suinkaan ollut ministeri syy.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Meidän yhteisiä asioita hoitavat. Päivän naurut. Omia etujaan he siellä ensisijaisesti ajavat.
Henriksson ei todellakaan sanonut "eksätiä kuka mä oon". Aloittaja on pahanilkinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Turku junassa ainakin Helsinki-Leppävaara välillä olen nähnyt usein jotain jonneja ja pirjoja toppatakeissaan ja kaljatölkeillään neljän hengen hyteissä. Ei ole konnareita paljon näkynyt.
Liputhan tarkastetaan tosiaan vasta Leppävaaran jälkeen yleensä tuolla, johtuisiko siitä.
Helsinki-Rovaniemi junassa viimeksi matkustaessani nähdäkseni konnari heitti asiaankuulumatonta väkeä pois neljän hengen hytistä, jota ei ollut myyty. Yksi nainen tavalliselta istumapaikalta majoittautui sinne laukkuineen jossain välissä kesken matkan ja myöhemmin näin hänet torkkumassa taas istumapaikallaan, joten varmaan oli häädetty siitä. Välillä siinä hytissä kyllä piipahti yksi ja toinenkin, itselläni oli pienempi hytti siinä vieressä ja siksi tuli näitä huomattua.
Ranskassa olisi kannettu pihalle. Suomessa sentään annetaan koskemattomuus.
Sveitsin euroviisuedustaja on tehnyt biisin anna-majan junamakasta. Löytyy YouTube nimellä Nemo. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sveitsin euroviisuedustaja on tehnyt biisin anna-majan junamakasta. Löytyy YouTube nimellä Nemo. 🤭
Ymmärtääköhän Henriksson itse, että häntä pidetään pellenä. Voiaivan hyvin poistua politiikasta kokonaan.
Minusta tuo on noloa, koska Henriksson ei ole oikein mitään saavuttanut urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Henriksson ei todellakaan sanonut "eksätiä kuka mä oon". Aloittaja on pahanilkinen ihminen.
Ylimielinen käytös on silti ollut!
Jos tuo konduktööri sai tämän vuoksi potkut, syntyy siitä aivan vitunmoinen HALOO. NYT TOIMITTAJAT HOX. Ja jymyjuttua lehtiin. Suomessa työttömyysluvut kasvaa.
Konduktööri näkee missä on tilaa ja olisi voinut ohjata asiakkaan vapaalle paikalle kerralla, ei niin, että henkilö joutuu vaihtamaan paikkaansa lukuisat kerrat.
Miksi vaunujen pois jättämisestä ei informoida maksaneita asiakkaita? Jokaisen yhteystiedot on olemassa, sen kuin käyttää niitä. Automatiikka on nykypäivänä olemassa. Näin jokainen voisi myös päättää, haluaako ko. junaan edes mennä jännäämään saako istua lattialla useita tunteja.
Jokaiselle voisi myös tarjota parilla kympillä ravintolavaunun tuotteita. Enemmän kuin selvää on, että konduktööri edustaa työnantajaansa ja käyttäytyy kohteliaasti ja pahoitellen sekä etsii ratkaisun ongelmiin.
Onhan ihme touhua VR:llä.
Konduktööri oli ajanut ministerin pois ekstraluokan vapaalta paikalta. Todella törkeää kohtelua ihmisille, jolta on viety hänen maksamansa hyttipaikka. Mutta kaikkein törkeintä tietysti siltä, joka vastaa siitä, miten toimitaan tilanteissa, joissa junakalusto on erilainen eikä kaikille ole niitä paikkoja, jotka he ovat ostaneet. Voi tietty olla niinkin, että VR:llä ei ole ketään, joka vastaa tällaisista tilanteista eikä mitään toimintaohjeita ole edes olemassa.