Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Olisi pysynyt sitten työpaikallaan hoitamassa niitä tärkeitä valtion asioita, eikä toisella kädellä jossain junassa, missä ei ole edes takuuta valtionsalaisuuksien salassapidosta.
Oliko edes työmatka?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi vaunu 7 ei ollutkaan junassa kiinni jäi vielä epäselväksi.
Oli mennyt rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Ei ole. Jos hän olisi sanonut: "Minä olen se ja se!" , niin siinä tapauksessa olisit oikeassa. Mutta nyt vain haluat vääristellä.
Miksi kukaan ei ihmettele sitä vaunun puuttumista? Sehän aiheutti matkustajille monenlaista onglemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos hän olisi sanonut: "Minä olen se ja se!" , niin siinä tapauksessa olisit oikeassa. Mutta nyt vain haluat vääristellä.
Miksi kukaan ei ihmettele sitä vaunun puuttumista? Sehän aiheutti matkustajille monenlaista onglemaa.
Kyllä se kuule on isompaa "Ettekö tiedä, kuka minä olen" -pullistelua puhua "tärkeistä valtion asioista", kuin kertoa olevansa joku henrikson.
Viime lauantain Putous-sketsissä Niina Lahtinen kyllä imitoi hienosti Anna-Majan ryhdittömyyttä.
"Ettekö tiedä, kuka minä olen"
on sanonta. Ei sitä julkkiksen tarvitse kirjaimellisesti sanoa sanasta sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuule on isompaa "Ettekö tiedä, kuka minä olen" -pullistelua puhua "tärkeistä valtion asioista", kuin kertoa olevansa joku henrikson.
No, pidä sinä oivalluksesi ja vihasi, jos ajattelet Suomen valtion niistä paremmaksi tulevan.
Samat sille kävi pari vuotta sitten lentokentällä, ei mahtunut mukaan vaikka oli tärkeitä asioita ajettavana läpi, muistaakseni pakkoavioliitoista.
Eikö niitä prkl vaunuja ole millään muilla asemilla kun Hesoissa - meinaan jos sattuu unohtumaan.
Teidän viha on käsinkosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Viime lauantain Putous-sketsissä Niina Lahtinen kyllä imitoi hienosti Anna-Majan ryhdittömyyttä.
Ja milloinkas kiusaamisesta on tullut hyväksyttävä asia?
Miksei häntä päästetty vaunu 7 puhumaan tärkeitä puheluita. Muut olisi vain jatkaneet matkaa ja konduktööri saisi pitää työpaikkansa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille saatanoille ole oma auto kuljettajineen, miksei sitä käytä?
Ei ole. Nekin kerrat, kun ovat omia kuljetuksia käyttäneet, on niistä valitettu ja mekkaloitu. Kun kehtaavat "meidän rahoilla" pröystäillä. Kun ei suomalaisille mikään käy. Varmaan maailman ainoa maa, jossa pressakin kolaa oman pihan.
Näin huonosti on vain Suomessa. Ministeri haukkuu Somessa valtion rautateiden konduktöörin.
Vierailija kirjoitti:
Tarinahan tosin jatkui niin, että VR korvasi ministerille varauksen, kun taas muille 7-vaunuun varauksen tehneille tuskin on mitään korvattu. Että sikäli ministeri sai erityiskohtelua, kuinkas muutenkaan.
Miten niin muille ei maksettu? Keksit jutunja närkästyt siitä.
Huvittavaa uhriutumista, vaikka mielestäni Ann-Maja onkin saanut huonoa palvelua. Ei kuitenkaan ihan suhteessa normi-ihmisen vastoinkäymisiin nostaa tuosta kohua.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli varannut itselleen 4 hengen paikat oman vaunun siis. Luxusta. Varmaan olisi ollut siellä ekonomy-luokassa paikkoja vapaana, mutta ei kelvannut ministerille. Olisi ollut hyvä kokemus keskustella suomalaisten ja ehkä muun maalaistenkin kanssa.
Hän siis teki töitä. Miten se on luxusta? Toki on tietty kiva, et on työpaikka...
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Vr myi kerran minulle istumapaikan junassa ja juuri se minun penkkini oli irroitettu ja viety pois. Että kyllä ne myy olemattomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin symppis tuo konnarin vastaus. Henriksson oli sanonut, että hänellä on tärkeitä töitä tehtävänä, konnari vastasi että niin on muillakin.
Symppis? VR jättää myymänsä vaunun kokonaan pois ja konnari kuittailee. Ihanan symppistä 🥶
Ei se ole sen konnarin vika ja varmaan alkaa kuudennen asiakkaan kohdalla v*tuttamaan vänkääminen samasta asiasta.
No se on niinkun sen konnarin työ. Jos ei sitä kestä, vaihtaa sit työtä.
Mutta miksi vaunu 7 ei ollutkaan junassa kiinni jäi vielä epäselväksi.