Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
VR on poliittisesti, uskonnollisesti ja aatteellisesti puolueeton ja tasapuolinen valtion ylläpitämä yhtiö, joka ei salli tiloissaan niihin liittyvää viestintää tai tyrkyttämistä yleisölle.
Miten Henrikson kuvittelee olevansa prinsessa, jos toimittaja kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junasta puuttuu vaunu ja sen myötä aika monelta istuinpaikka mutta opetusministeri on sitä mieltä, että hänen pitää edelleen saada 4 paikkaa omaan käyttöön ja kun näin ei käynyt, niin kohtelu oli epäasiallista.
Ei ole oikeasti enää edes todellista tuo röyhkeys.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Missään ei sanottu noin. Edes istumapaikkaa ei meinannut löytyä.
Niin, tais todeta lopuksi, et onneksi ei tarvinnut seistä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuota naista joka pitää itseään ylimistöön kuuluvana niin näkyvästi ja kuuluvasti.
Eipä ole ikinä tullut tuollaista mieleeni, hän on minusta oikein mukavan tuntuinen ihminen.
Kaikkea se alemmuudentunto ihmisillä teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kokeilemaan kunnallista hammashoitoa.
Olen päässyt kunnalliselle , mulla on lohjennut sivusta hammas . Viimeksi en meinannut saada aikaa. Soitin 2 x , edestä kos halkee niin pääsee heti. Kolmas soitto ja pääsin hlääkäriin. Tarkistuksiin varaan ajan hyvissä ajoin.
Minä olen käynyt jotain 20 vuotta kunnallisella hammaslääkärillä. Viimeksi mennessäni tilaamaan aikaa lohjenneen hampaan korjaamiseksi, minulle tarjottiin aikaa 20 min. päähän. Siis palasin kotiin ehjän hampaan kanssa, aikaa kului vajaa tunti. Näin Vantaalla .
Vierailija kirjoitti:
Maksaakos ministerit ja kansanedustajat itse matkalippunsa junalla kulkiessaan ?
Maksatko sinä itse lippusi, kun työajalla matkustat?
Henriksson kirjoittaa, että konduktööri vei hänet toiseen hyttiin. Juuri kun Henriksson oli asettunut uudelle paikalleen, hyttiin astuivat äiti ja poika, jotka olivat alun perin varanneet hytin. Ministeri joutui jälleen vaihtamaan paikkaa.
Henriksson siirtyi junan täyteen Ekstra-luokkaan, josta onnistui löytämään itselleen paikan. Pian konduktööri tuli kertomaan, ettei Henriksson voi istua Ekstra-luokassa. Konduktööri vei Henrikssonin Facebook-päivityksen mukaan junan käytävälle.
Yritin kertoa, että varasin hytin soittaakseni puheluita ja hoitaakseni tärkeitä hallituksen asioita. Sain vastaukseksi, että täällä on monta muutakin, joilla on töitä tehtävänä.
LOPULTA Henriksson palasi paikalleen Ekstra-luokassa. Tampereella Henriksson joutui jälleen vaihtamaan paikkaa, kun junaan nousi paikan alun perin varannut matkustaja. Seinäjoella ministeri joutui taas vaihtamaan paikkaa Ekstra-luokassa.
Miksi hän on mennyt täpötäynnä olevaan extra hyttiin, jos on kielletty menemästä?
LOPULTA Henriksson palasi paikalleen Ekstra-luokassa. Tampereella Henriksson joutui jälleen vaihtamaan paikkaa, kun junaan nousi paikan alun perin varannut matkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Ei varmaan maininnut töistään ja ministeriydestään diivaillakseen, vaan siksi, että petettynä olisi saanut tilalle rauhallisen kopin missä olisi voinut jatkaa töitään rauhassa.
Uskomattoman paljon on täällä kommenteissa vihapuhetta. Jokaisella on mahdollisuus ruveta poliitikoksi ja sitä kautta ministeriksi. Siitä vaan, ettette tukehdu kateuteenne.
Miten hänen hyttinsä voi olla varattu, jos sitä ei edes ollut?
Henriksson kertoo ruotsinkielisessä päivityksessään, että oli varannut junasta neljän hengen työskentelyhytin vaunusta, jota junassa ei ollut. Kun Henriksson luuli löytäneensä paikkansa junassa, hänen hyttinsä olikin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Anna-Maja itse oli mokannut varausta tehdessään ja varannut johonkin väärään junaan hytin. Ja tuskin sillä mitään tärkeitä ministerinhommia on junassa hoidettavana, eihän se mitään ole tehnyt opetusministerinä. Halusi vaan oman hytin ettei tarvi rahvaan kanssa olla.
Luulet? Eli sillä mitä kerrotaan ja tiedetään, ei ole merkitystä? Sinulla on tietty oikeus omaan todellisuuteen, mut ei fiksua huudella siitä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ministeri siihen tyyliin puhinut että hänen täytyy saada oma paikka koska ministeri ärkoopee. Itsrllä ei valittamista , menen oari kertaa vuodessa yöjunalla pohjoiseen.
No olihan hän sanonut että on näitä tärkeitä valtion asioita. Sehän on juuri etkö tiedä kuka minä olen -argumentti.
Ei varmaan maininnut töistään ja ministeriydestään diivaillakseen, vaan siksi, että petettynä olisi saanut tilalle rauhallisen kopin missä olisi voinut jatkaa töitään rauhassa.
Uskomattoman paljon on täällä kommenteissa vihapuhetta. Jokaisella on mahdollisuus ruveta poliitikoksi ja sitä kautta ministeriksi. Siitä vaan, ettette tukehdu kateuteenne.
No jos sellaista yksityiskoppia ei nyt ollut saatavilla arvon rouva ministerille. Ei siellä voi toisten matkustajien hyttejä vallata. Törkeää käytöstä ministeriltä ja sitten vielä päivitys someen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaakos ministerit ja kansanedustajat itse matkalippunsa junalla kulkiessaan ?
Ei tuo ollut työaikaa vaan työaika oli loppu ja tuossa siirryttiin kohti kotia. Tavis maksaa itse työmatkakulunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä työtehtävä pietarsaaressa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin symppis tuo konnarin vastaus. Henriksson oli sanonut, että hänellä on tärkeitä töitä tehtävänä, konnari vastasi että niin on muillakin.
Mielestäni ei järkevä vastaus, vaikka ehkä hauska. Konnarin olisi pitänyt yrittää löytää työskentelypaikka jostain. Ja mitä ihmettä joku ehdottaa? poliitikon olisi pitänyt yrittää puhumalla saada äiti ja poika luovuttamaan paikkansa? Konnarin olisi pitänyt ratkaista asia jollain tavoin. VR:n moka. Itse teen töitä matkalla, niin että perillä on kaikki valmiina kokoukseen. Olen laskenut sen varaan. En istu ja katsele maisemia. Jos ei ole töitä, voi ajaa autolla.
No mikäs ihmeen ajatusten tonava se sieltä lehähti paikalle? Mitä ihmettä sinä ehdotat? Mistä ihmeestä sinä kuvittelet konnarin lö
Ja sinä pahvi olet sitä mieltä, että kaikkien pitää etukäteen varautua siihen, että vaikka paikkansa varaa, sitä ei ole. Et asiakkaan pitää kyetä junavaunuks muuttumaan, jos työskennellä haluaa. Onhan se nyt niiin itsekästä ja prinsessaa, et haluaa ihan työskennellä junassa!! Voi luoja!
Ihmeen vaikea on ihmisillä ymmärtää lukemaansa. Eikös tarinan pahis ole vr, joka jätti junasta yhden vaunun pois ja näin ollen moni jäi ilman varaamaansa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin v*tuttaisi hypätä paikalta toiselle kaikkien tavaroiden kanssa siksi että ostamaani paikkaa ei ole olemassakaan. Ja kuunnella vielä henkilökunnalta kuittailua päälle. Miksi vaunun puuttumisesta ei ole infottu matkustajia etukäteen? Tuollaisesta kuuluukin antaa palautetta.
Kohta tulee lakialoite omasta vaunusta ruotsinkielisille, vanhaan hyvään Etelä-Afrikan tyyliin. Ja jos joku vaunu puuttuu, niin ei taatusti ruotsinkielisten vaunu.
Joku ihmetteli, miks aina persuja haukutaan, tässäkin. No, teette sen aika helpoks!! On tää teidän mielikuvitus ihan omaa tasoa.
Taas jälleen kerran täysin turha juttu iltapäivälehteen. Vi...... tää nykyajan journalismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin jutusta, että Henriksson oli ostanut hytin junan vaunuun, jota vaunua ei sitten ollutkaan. Näin rahvaaseen kuuluvana mummona suuttuisin itsekin, jos VR kohtelisi minua noin huonosti. Jos varaan makuuhytin Hki-Rovaniemi välille, mutta juuri sitä vaunua ei junassa olekaan, niin joudunko joka asemalla vaihtamaan yöpaidassani hyttiä, kun muut matkustajat vaativat sitä itselleen? Olen matkustanut muutamankin kerran junassa, jossa ei ole ollutkaan sitä vaunua johon minulla on paikkalippu. Onnekseni paikka on löytynyt toisesta vaunusta ja sukan kutominen on jatkunut koko matkan.
Mummo on hyvä ja tulee mun viekkuun lepäämään, kun et vasn puikoilla sohi.
Kiitos, tulen mielelläni. Pääasiassa kuitenkin autoilen, kun juna-asemia ei ole ihan lähellä.
Kyllä muokin v*tuttaa, kun aina uuden luokan kanssa joutuu samat asiat opettaa!!! Siis ihan aina. Vaik kuin monelle edelliselle ryhmälle jo opettanu...