Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuota naista joka pitää itseään ylimistöön kuuluvana niin näkyvästi ja kuuluvasti.
Seuraan politiikkaa aika vähän, mutta hän on aina vaikuttanut rehdiltä ja asialliselta. Joskus vuosia sitten suomen kieli sujui kankeasti, koska se ei ole hänen äidinkielensä. Siinä suhteessa hän on todella kunnostautunut ja puhuu oikein hyvin nykyään.
On aikakin erota puheenjohtajan paikalta, kun Anna-Majalle aina sattuu ja tapahtuu. Ensin myöhästyy valtioneuvoston illalliselta, kun on niin kivaa tyttöjen kesken kahvilassa, ja sitten toilailee rahvaan joukossa kun junasta puuttui vaunu.
Tuliskohan jopa joku järkevämpi tilalle, joka ei selosta juurta jaksain medialle, miten joutui vaihtamaan paikkaa junassa, kun paikkalipun ostanut rahvas saapui paikalleen. Miksi ne niistä eräistäkin matkustajista selosti, että siinä oli äiti ja poika, jotka tulivat samaan vaunuun? Täysi ruuhkajuna, onpas ihmeellistä ettei saa työskennellä rauhassa kun vaunu puuttuu. Siinä oikein korostui tuo bättre folkin mej mej mej ajattelutapa. Minä olen niin ihmeellinen, kun osaan puhua ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voi olla niin vaikeaa olla ystävällinen? Ajattelin, että näin tapahtuu vain Suomessa"
Just joo. Vain suomalaisissa on jotain vikaa, kukahan muu näin ajattelee? Muualla ilmeisesti hypätään junasta sen liikkuessa, kun ministeri tarvitsee paikkasi. Anna-Maja oli kovin pettynyt kun häntä ei tunnistettu ja polvistuttu.
Törkeää että meidän suomen kansalaisten valitsema päättäjä näin halveksuu kansaansa.
Siis kansa vähättelee ministeriä. Jossain ravintolajonossa tai kaupan kassalla en kannata erikoiskohtelua, mutta tässä tilanteessa hänelle olisi pitänyt löytyä rauhallinen työskentelypaikka.
Vierailija kirjoitti:
Oppipahan että ei ole VR:ään luottaminen.
Huonoa mainosta Suomelle. Erittäin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua tuolle konnarille. Samat säännöt kaikille, jotka junaa käyttää. Joo harmi et ei mennyt täysin kuin strömsössä, mutta asia myös selitettiin että mitä oli käynyt. Kyseessä kuitenki aika force majeure juttu. Lisäksi junassa on myös niitä puhelinkoppeja ja muutkin saattaa mennä puhumaan esim. Siihen vaunujen ulko-ovien eteen, jos tärkeämpi puhelu.
Jos muu Suomi pystyy, niin miksi ei meidän hallitus ja ministerit kykene?
Mitä hatun nostoa tuollainen asiakaspalvelija tarvitsee, kyllä siinä pitäisi todella pahoitella että ensin rahastetaan paikoista, joita ei edes ole ja sitten vielä vittuilee asiakkaille, ymmärsin että vaunullinen asiakkaita joutui pomppimaan kun junassa ei ollut yhtä vaunua mikä siinä kuului olla. Kyllä nykymaailmassa, jopa vrllä on systeemit, joilla voi tarkastaa mikä paikka olisi pisimpään vapaa, jos yksi vaunu on jäänyt asemalle.
Irtisanoiko VR ton akan vuoksi konduktöörin? Todella törkeää ministerillä haukkua konduktööri julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsi kuitenkin junaan ja perille eikä jätetty seisakkeelle odottamaan seuraavaa junaa.
Sen siitä saa kun ei mene suoraan siihen vaunuun josta on varannut istumapaikkansa. Olisi huomannut välittömästi ettei paikkaa löydy ja samantien tekemään reklamaatiota niille asiakaspalvelutehtävää suorittaville, rivissä pönöttäville lippuautomaateille. Olisi samalla selvinnyt kyseisen firman asiakaspalvelun taso laajemmassakin mittakaavassa.
Valtio-omisteisen sellaisen.
Miten voi mennä vaunuun, jota junassa ei ole? Alunperin piti olla, mutta VR oli jättänyt vaunun pois.
Vierailija kirjoitti:
Koeta kestää Anna-Maja, Petteri on jo tilannut itselleen oman junan P-koreasta, sillä voi sitten koko hallitus matkustaa tunnissa Turkuun:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009837602.html
Och samma för bättre folk:
Försök att hålla i Anna-Maja, Petteri har redan beställt ett eget tåg från P-korea, så hela regeringen kan sedan resa till Åbo om en timme:
N-Korea.
Kurja juttu, että maksoi tyhjästä. Kyllä minuakin jurppisi. Ja kuulostaa stressaavalta matkalta, kun joutui koko ajan vaihtamaan paikkaa.
Silti eniten jutussa kirpaisi tuo Suomen Kansan Edustajan "only in Finland"-mielipide. Itse tavallisena pulliaisena olen todennut maanmieheni varsin ystävällisiksi ja asiallisiksi. Erikoinen läppä tältä ruotsinkieliseltä. Eikö tunne ylpeyttä kansastaan???
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
maksaakohan nämä poliitikot itse nuo matkansa vai maksetaanko ne veronmaksajien rahoilla? Tämäkin rouva varannut 4 henge hytin itselleen. Eipä olisi tavallisella matkustavaisella varaa, mutta tietenkin, jos maksaja on yhteiskunta niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni ei osaa lukea? Oletteko muuten itse valmiita luopumaan tuosta vaan maksamastanne palvelusta? Oletteko tyhmiä?
Täysipäinen ymmärtää, että jos junasta puuttuu vaunu niin mikään määrä valitusta ei saa sitä siihen junaan ilmestymään. Sitä puttuvassa vaunussa olevaa hyttiä ei ole junassa. Kun kaikki junassa olevat hytit ovat varatut niistä maksaneille matkustajille niin sinulle ei voida antaa korvaavaa hyttiä . Tällöin istutaan niillä paikoilla, jotka sattuu olemaan vapaita tai tosiaan täydessä junassa käytävällä. Matkan jälkeen otetaan asiakaspalveluun yhteyttä ja tehdään reklamaatio.
Itselle tulee mieleen, että tuo on paha turvallisuusriski. Junaan ei saisi ottaa sisälle enempää matkustajia kuin on paikkoja. Miten käytävillä seisovien ja istuvien käy, jos tapahtuu vakava onnettomuus kovassa vauhdissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolavaunusta olisi Ruotsin lipuilla koristetuilla nauhoilla voinut eristää hänelle oman pöydän.
Hän on SUOMALAINEN.
Hän on ruotsalaisen puolueen puheenjohtaja. Tuskin siihen hommaan suomalaista huolittaisiin.
Ei ole. Hän on ruotsinkielisiä suomalaisia edustavan puolueen edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu, että maksoi tyhjästä. Kyllä minuakin jurppisi. Ja kuulostaa stressaavalta matkalta, kun joutui koko ajan vaihtamaan paikkaa.
Silti eniten jutussa kirpaisi tuo Suomen Kansan Edustajan "only in Finland"-mielipide. Itse tavallisena pulliaisena olen todennut maanmieheni varsin ystävällisiksi ja asiallisiksi. Erikoinen läppä tältä ruotsinkieliseltä. Eikö tunne ylpeyttä kansastaan???
Ruotsinkielinen ei ole ylpeä suomenkielisestä suomalaisesta, pitää olla ruotsinkielinen suomalainen, että voi olla ylpeä.
Tiesittekö muuten , että suomenkieli sai virallisen kielen oikeudet Suomessa vasta vuonna 1902? Sitä ennen ruotsinkieliset valtaapitävät olivat sitä mieltä, että suomenkieli on vieraskieli Suomessa. uskomatonta, mutta totta. Siihen asti ruotsinkieliset oli polkeneet suomenkilelisten oikeuksia ja suomenkiletä ei saanut käyttää virastoissa eikä muissakaan virallisssa yhteyksissä. Jopa suomenkielisten sanomalehtien painaminen oli välillä pannassa.
Jos et usko, voit käydä tarkistamassa asian laittamalla hakuun vaikka: Milloin suomenkielestä tuli virallin kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni ei osaa lukea? Oletteko muuten itse valmiita luopumaan tuosta vaan maksamastanne palvelusta? Oletteko tyhmiä?
Täysipäinen ymmärtää, että jos junasta puuttuu vaunu niin mikään määrä valitusta ei saa sitä siihen junaan ilmestymään. Sitä puttuvassa vaunussa olevaa hyttiä ei ole junassa. Kun kaikki junassa olevat hytit ovat varatut niistä maksaneille matkustajille niin sinulle ei voida antaa korvaavaa hyttiä . Tällöin istutaan niillä paikoilla, jotka sattuu olemaan vapaita tai tosiaan täydessä junassa käytävällä. Matkan jälkeen otetaan asiakaspalveluun yhteyttä ja tehdään reklamaatio.
Itselle tulee mieleen, että tuo on paha turvallisuusriski. Junaan ei saisi ottaa sisälle enempää matkustajia kuin on paikkoja. Miten käytävillä seisovien ja istuvien käy, jos t
Miten nyt muidenkaan käy... ei junassa ole matkustajille turvavöitä istumapaikoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolavaunusta olisi Ruotsin lipuilla koristetuilla nauhoilla voinut eristää hänelle oman pöydän.
Hän on SUOMALAINEN.
Hän on ruotsalaisen puolueen puheenjohtaja. Tuskin siihen hommaan suomalaista huolittaisiin.
RKP= ruotsalainen kansanpuolue. Missään ei sanota, että ruotsia puhuvien suomalaisten puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on SUOMALAINEN.
RKP = RUOTSALAINEN kansanpuolue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuota naista joka pitää itseään ylimistöön kuuluvana niin näkyvästi ja kuuluvasti.
Sama täällä. Ja se suomea mongertava puhetyyli. Hyi helvetti!
Kuinka hyvin sinä puhut vieraita kieliä? Olen hyvä monissa kielissä, mutta ääntämisestä kuulee, että en ole paikallinen.
Kuinka Henriksson ei huomannut junaan mennessä vaunun puuttuvan? Eikö ole numeroitu? Taitaa valehdella
Aina arvostanut VR:ä! Hyvä konnari