Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Vaikka ihmisellä ei olisi työasioita hoidettavana, täytyisi tietenkin saada hytti, jonka on varannut ja maksanut. Tässä tapauksessa oli ehkä terveellistä Henrikssonin nähdä, miten asiat hoituvat. Poliitikkojen jatkuva erikoiskohtelu aiheuttaa sen, että eivät huomaa epäkohtia, kun eivät joudu törmäämään niihin. Huonoa asiakaspalveluahan tuo oli kaikin puolin, mutta on ihan hyvä, että poliitikot saavat vähän tuta, miten asiat täällä valitettavasti hoituvat. Ehkä se voisi motivoida siihen, millaisia päätöksiä tehdään.
Mutta pitäisikö se hytti ottaa muilta matkustajilta pois, vai miten tuossa menetellään? Junassa ei ollut vaunua, jonka hän oli varannut. Mielestäni silloin ei kuulu ottaa muiden hyttiä pois vain tuon vuoksi. Hyvitys tietenkin pitää saada, jos vika oli VR:n sivuissa.
Olis ne ihmiset voineet itsekkin hyppiä junasta ulos ja lahjoittaa hytin tärkeälle ministerille
Täpötäydestä hiihtolomasesongin junasta neljä paikkaa varattu yhdelle ??? Eikö tuo nyt ole lähtökohtaisesti itsekästä...?
Vierailija kirjoitti:
Tää ole enne.
Suomalaiset heittää suomenruotslaiset pois junasta.
Konnarin olisi pitänyt todeta, että suomenruotsalaisen rodun vaunu jäi pois, ja nyt on vain näitä alemman rodun vaunuja jäljellä.
Ymmärsin jutusta, että Henriksson oli ostanut hytin junan vaunuun, jota vaunua ei sitten ollutkaan. Näin rahvaaseen kuuluvana mummona suuttuisin itsekin, jos VR kohtelisi minua noin huonosti. Jos varaan makuuhytin Hki-Rovaniemi välille, mutta juuri sitä vaunua ei junassa olekaan, niin joudunko joka asemalla vaihtamaan yöpaidassani hyttiä, kun muut matkustajat vaativat sitä itselleen? Olen matkustanut muutamankin kerran junassa, jossa ei ole ollutkaan sitä vaunua johon minulla on paikkalippu. Onnekseni paikka on löytynyt toisesta vaunusta ja sukan kutominen on jatkunut koko matkan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin jutusta, että Henriksson oli ostanut hytin junan vaunuun, jota vaunua ei sitten ollutkaan. Näin rahvaaseen kuuluvana mummona suuttuisin itsekin, jos VR kohtelisi minua noin huonosti. Jos varaan makuuhytin Hki-Rovaniemi välille, mutta juuri sitä vaunua ei junassa olekaan, niin joudunko joka asemalla vaihtamaan yöpaidassani hyttiä, kun muut matkustajat vaativat sitä itselleen? Olen matkustanut muutamankin kerran junassa, jossa ei ole ollutkaan sitä vaunua johon minulla on paikkalippu. Onnekseni paikka on löytynyt toisesta vaunusta ja sukan kutominen on jatkunut koko matkan.
Näin se menee. Yleensä osoitetaan toinen paikka, nyt juna oli loppuunmyyty ja vapaat paikat vaihtelivat asemavälien mukaan.
Puuttuva vaunu ei konnarin vika, eikä hän myöskään voi sellaista tyhjästä taikoa. Ministeri on yksi matkustaja muiden joukossa, ei hänen tieltään voi häätää sellaista, jonka paikka ja vaunu junassa on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Yleensä osoitetaan toinen paikka, nyt juna oli loppuunmyyty ja vapaat paikat vaihtelivat asemavälien mukaan.
Puuttuva vaunu ei konnarin vika, eikä hän myöskään voi sellaista tyhjästä taikoa. Ministeri on yksi matkustaja muiden joukossa, ei hänen tieltään voi häätää sellaista, jon
Puuttuva vaunu ei tietenkään ollut Henrikssoninkaan vika. Vika on VR:n joka myy paikkoja olemattomaan vaunuun. Käsittämätöntä touhua!!!
Voi Henriksson parkaa, noin huonosti kohdeltu ja on sentään tärkeä hallituksen ministeri. Sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän siis oli varannut hytin ja se oli maksettu. Syykin hytin varaamiselle on varsin hyvä. Eikö hän siis mielestäsi olisi tarvinnut tätä ostamaansa hyttiä? Onko ok myydä palvelu, jota ei olekaan? Ja eikös ne meidän kaikkien yhteisiä asioita ole, joita nuo poliitikot hoitaa meidän mandaatilla?
Vaikka ihmisellä ei olisi työasioita hoidettavana, täytyisi tietenkin saada hytti, jonka on varannut ja maksanut. Tässä tapauksessa oli ehkä terveellistä Henrikssonin nähdä, miten asiat hoituvat. Poliitikkojen jatkuva erikoiskohtelu aiheuttaa sen, että eivät huomaa epäkohtia, kun eivät joudu törmäämään niihin. Huonoa asiakaspalveluahan tuo oli kaikin puolin, mutta on ihan hyvä, että poliitikot saavat vähän tuta, miten asiat täällä valitettavasti hoituvat. Ehkä se voisi motivoida siihen, millaisia päätöksiä tehdään.
Juuri näin, samaa huonoa palvelua on esim kunnallisilla terveysasemilla ja vanhuspalveluissa ja keskustapuolueen pilasmassa taksipalvelussa.
Voisi ministeri mennä näihinkin koekaniiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Mummo on hyvä ja tulee mun viekkuun lepäämään, kun et vasn puikoilla sohi.
Protestina VR-casesta hän päätti luopua puheenjohtajuudesta!
Kun VR ei osaa kohdella suomenruotsalaista ministeriä ja puoluejohtajaa arvonsa edellyttämällä tavalla, tein tästä johtopäätökset ja eroan, Anna-Maja toteaa.
Jos maksan asiasta x, niin totta hitossa oletan saavani asian x. Eikö?
Vr tässä on sössinyt taas kerran....
Vierailija kirjoitti:
Yritin kertoa, että varasin hytin soittaakseni puheluita ja hoitaakseni tärkeitä hallituksen asioita. Sain vastaukseksi, että täällä on monta muutakin, joilla on töitä tehtävänä.
Hänen työnsä on sen verran tärkeää maamme kannalta, että asian olisi voinut hoitaa toisella tavalla. Vaikka kuuluttaan junassa ja kysyä suostuuko joku toinen työskentelytilan varannut antamaan paikkansa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ministeri ei kyennyt neuvottelemana sen äidin ja pojan kanssa että voisi käyttää tovin hyttiä soitteluun? Sellaiset neuvottelutaidot meidän ministereillä.
Valtion asioita, jos ne ovat keskeneräisiä, ei sovi kailottaa kaikelle maailmalle. Kai jokainen ymmärtää sen verran.