Henriksson oli yrittänyt junassa " eksätiä kuka mä oon" oli ti konduktööri palauttanut maan pinnalle. " on täällä muillakin töitä tehtävänä"
Kommentit (490)
Hyvin huomaa miten VR:llä on perusprosessit täysin hukassa. Yksi vaunu puuttuu junasta ja tilannetta itse pahennetaan ottamalla kyseisen vaunun matkustajat kyytiin. Valtionrautatiet on perustettu 1873 ja prosessit eivät toimi vieläkään.
Niinpä. Olisivat jättänet Henrikssonin, tuon ruikuttavan säälittävän pakkoruotsittajan, rannalle. Siitäpä vasta olisi someen itketty, kun suomenkielinen konnari ei ottanut minua kyytiin!
Vain laivasta voi jättää rannalle, junasta jätetään asemalle.
Vierailija kirjoitti:
Tarinahan tosin jatkui niin, että VR korvasi ministerille varauksen, kun taas muille 7-vaunuun varauksen tehneille tuskin on mitään korvattu. Että sikäli ministeri sai erityiskohtelua, kuinkas muutenkaan.
Tietysti jokaisen täytyy itse se reklamaatio tehdä. Toki muutkin saa korvauksen ,mikäli maksamansa paikkaa eivät saaneet.
Tässä tapauksessahan ministeri ei tehnyt reklamaatiota vaan ainoastaan uhriutui Facebookissa. VR otti välittömästi yhteyttä ministeriin, pyysi anteeksi ja maksoi matkan.
No täysipäiset ihmiset osaavat varmasti itse ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja vaatia hyvitystä.
Miksihän ministeri ei sitten tehnyt niin?
Kansanedustajat matkustaa suomessa ilmaiseksi joten mitä rahaa tuo sitten takaisin luulee saavansa ja mistä kun ei mitään alkujaankaan maksanut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa miten VR:llä on perusprosessit täysin hukassa. Yksi vaunu puuttuu junasta ja tilannetta itse pahennetaan ottamalla kyseisen vaunun matkustajat kyytiin. Valtionrautatiet on perustettu 1873 ja prosessit eivät toimi vieläkään.
Junaan voi nousta minkä vaunun kohdalta haluaa ja liput katsotaan vasta kun juna on jo menossa. Kukaan ei tarkista, missä paikalla sinun pitäisi istua. Jos tilaa on voit istua millä paikalla haluat.Meinaatko, että jokaisen matkustajan lippu pitäisi tarkistaa jo junan ovella?
Itse en kehtaisi valittaa, jos matkustaisin ilmaiseksi niin kuin Henriksson.
Viestintä- ja liikenneministeri Lulu Ranne ehdotti Riikkulille, että VR:stä voisi vähän leikata. Riikka leikkasi heti yhden junavaunun pois.
RKP ei lähde mukaan sellaiseen junaan, missä tehdään perussuomalaista politiikkaa.
T: Anna-Maja
Tällaista se on kun VR yhtiöitettiin. Mikään ei toimi eikä tiedotus pelaa. Samanlaista se on muissakin firmoissa. Asiakkaat eivät enää saa palvelua vaan saavat selvitä miten taitavat.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava Bullet Train -leffa pitää ehdottomasti kuvata Suomen Valtion Rautateillä. Asemalle ei tuu luotijunaa, tulee vanha kälynen juna, josta puuttuu vaunuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni ei osaa lukea? Oletteko muuten itse valmiita luopumaan tuosta vaan maksamastanne palvelusta? Oletteko tyhmiä?
Täysipäinen ymmärtää, että jos junasta puuttuu vaunu niin mikään määrä valitusta ei saa sitä siihen junaan ilmestymään. Sitä puttuvassa vaunussa olevaa hyttiä ei ole junassa. Kun kaikki junassa olevat hytit ovat varatut niistä maksaneille matkustajille niin sinulle ei voida antaa korvaavaa hyttiä . Tällöin istutaan niillä paikoilla, jotka sattuu olemaan vapaita tai tosiaan täydessä junassa käytävällä. Matkan jälkeen otetaan asiakaspalveluun yhteyttä ja tehdään reklamaatio.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut tivannut että eksä tiedä kuka mä oon.
Hän oli vain todennut, että pitäs näitä valtion töitä tehdä.
Ja mitähän pahaa siinä oli, että tokaisi, että pitäisi näitä valtion töitä tehdä.
Ja jos ei se konnari sitä sanojaa tunnistanut ministeriksi, niin se on ihan konnarin häpeä.
ONKO SINUN, ALOITTAJA, PAKKO VÄÄRISTELLÄ ASIOITA!
Henriksson ei tainnut tietää, että konnari tekee myöskin valtion töitä.
Tuo konnari tuskin enää pitkään, ainakaan ilman jatkokoulutusta. VR:n määritelmissä konduktöörin tärkeimmäksi tehtäväksi määritellään matkustajan turvallisuudesta huolehtiminen. En itse pidä rkp:stä ja sen edellisen hallituksen ministeritoiminnasta, puhumattakaan viime kesän irtiotoista mutta silti ministerin turvallisuudesta huolehtiminen on oltava myös konnarin prioriteeteissa kärjessä. Kyse ei siis ole tavallista kansalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolavaunusta olisi Ruotsin lipuilla koristetuilla nauhoilla voinut eristää hänelle oman pöydän.
Hän on SUOMALAINEN.
Hän on ruotsalaisen puolueen puheenjohtaja. Tuskin siihen hommaan suomalaista huolittaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinahan tosin jatkui niin, että VR korvasi ministerille varauksen, kun taas muille 7-vaunuun varauksen tehneille tuskin on mitään korvattu. Että sikäli ministeri sai erityiskohtelua, kuinkas muutenkaan.
Tietysti jokaisen täytyy itse se reklamaatio tehdä. Toki muutkin saa korvauksen ,mikäli maksamansa paikkaa eivät saaneet.
Tässä tapauksessahan ministeri ei tehnyt reklamaatiota vaan ainoastaan uhriutui Facebookissa. VR otti välittömästi yhteyttä ministeriin, pyysi anteeksi ja maksoi matkan.
No täysipäiset ihmiset osaavat varmasti itse ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja vaatia hyvitystä.
Miksihän ministeri ei sitten tehnyt niin?
Kansanedustajat matkustaa suomessa ilmaiseksi joten mitä rahaa tuo sitten tak
No, mitä varten, jos ei muka ole matkastaan maksanut, hän sitten saa VR:ltä nyt tämän matkan osalta korvauksia! Saaks hän matkustaa kaksin verroin enemmän ilmaiseksi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolavaunusta olisi Ruotsin lipuilla koristetuilla nauhoilla voinut eristää hänelle oman pöydän.
Hän on SUOMALAINEN.
Hän on ruotsalaisen puolueen puheenjohtaja. Tuskin siihen hommaan suomalaista huolittaisiin.
Hän on suomalainen Pohjanmaalta ja äidinkieli on suomenruotsi. Suomalainen on eri asia kuin ruotsalainen ja suomenruotsi on aivan eri asia kuin ruotsinruotsi.
Pohjanmaalla on paljon lestoja.
Vierailija kirjoitti:
Konduktööriä täällä kiitellään. Miksi? Minun käsitykseni mukaan Anna-Maija ei saanut edes istua Ekstra luokan lisämaksullisella paikalla. Konduktööri komensi hänet käytävälle seisomaan. Komensi käytävälle seisomaan. Anna-Maja viisaana ihmisenä toki palasi paikalle - saahan siinä nyt seuraavalle ,kenties tunnin matkan päässä olevalle asemalle istua. Tämä on se konduktöörin törkeä käytös, josta ministeri valitti - etenkin kun hänen oma paikkansa oli ekstraluokan paikkaa kalliimpi - ei ollut ekonomiluokan paikka.
Maksoiko tuo annamaja sen ekstra-osaston hinnan?
. Käsittääkseni sinne ei saa siirtyä tavallisen rahvaan osastosta istuksimaan vaikka tilaa olisikin.
Itse en ole uskaltanut köyhänä edes läpi kävellä käytävää pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa siinä oli, että tokaisi, että pitäisi näitä valtion töitä tehdä.
Ja jos ei se konnari sitä sanojaa tunnistanut ministeriksi, niin se on ihan konnarin häpeä.
Tuo konnari tuskin enää pitkään, ainakaan ilman jatkokoulutusta. VR:n määritelmissä konduktöörin tärkeimmäksi tehtäväksi määritellään matkustajan turvallisuudesta huolehtiminen. En itse pidä rkp:stä ja sen edellisen hallituksen ministeritoiminnasta, puhumattakaan viime kesän irtiotoista mutta silti ministerin turvallisuudesta huolehtiminen on oltava myös konnarin prior
Siis mitä selität? Junassa hän on tasan yksi matkustaja muiden joukossa, ei mitään erityiskohtelua hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin symppis tuo konnarin vastaus. Henriksson oli sanonut, että hänellä on tärkeitä töitä tehtävänä, konnari vastasi että niin on muillakin.
Mielestäni ei järkevä vastaus, vaikka ehkä hauska. Konnarin olisi pitänyt yrittää löytää työskentelypaikka jostain. Ja mitä ihmettä joku ehdottaa? poliitikon olisi pitänyt yrittää puhumalla saada äiti ja poika luovuttamaan paikkansa? Konnarin olisi pitänyt ratkaista asia jollain tavoin. VR:n moka. Itse teen töitä matkalla, niin että perillä on kaikki valmiina kokoukseen. Olen laskenut sen varaan. En istu ja katsele maisemia. Jos ei ole töitä, voi ajaa autolla.
Mitä konnari sille voi, että vaunu puuttuu ja että sen lisäksi juna oli täynnä? Mistä se työskentely paikka olisi voinut löytyä? Ettekö te ihmiset ole ikinä itse matkustaneet junassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti hoidettu VR:n taholta, kun ei mitään tiedotetta edes oltu saatu aikaiseksi, että junasta puuttuu kokonaan yksi vaunu. En ihan ymmärtänyt sitäkään, että rouva ministeri piti ajaa väliaikaisesti pois Ekstra-luokasta. Luulisi, että tuossa tilanteessa olisi tärkeintä, että ihmisillä on jokin paikka missä istua. Konduktöörin lause ei myöskään ollut ihan parasta asiakaspalvelutyötä. Toisaalta rouva ministeri yritti kyllä selvästi myös vetää "olen tärkeämpi kuin muut" kortin vedotessaan tarpeeseensa hoitaa tärkeitä HALLITUKSEN asioita, Siitä iso pitkä miinus rouva ministerille.
No kyllä hallituksen työt ovat oikeasti tärkeitä. Ja jos ostettua paikkaa ei saa, niin miksi ei saisi käyttää vapaata ekstraluokan paikkaa, kerran oli hytinkin menettänyt? Outo konduktööri asialla. Mutta ei kai niissä hommissa muu
Kumma kun se konnari ei ole kouluttatunut samalle alalle kuin A.-M-.H.
koulutus:
oikeustieteen kandidaatti (Helsingin yliopisto), varatuomari (Pietarsaaren tuomiokunta, Vaasan hovioikeus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on SUOMALAINEN.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin suomenruotsalaisen puolueen eikä ruotsalaisen. Suomenruotsi kielenä on aivan eri asia kuin ruotsinruotsi.
Tuo konnari tuskin enää pitkään, ainakaan ilman jatkokoulutusta. VR:n määritelmissä konduktöörin tärkeimmäksi tehtäväksi määritellään matkustajan turvallisuudesta huolehtiminen. En itse pidä rkp:stä ja sen edellisen hallituksen ministeritoiminnasta, puhumattakaan viime kesän irtiotoista mutta silti ministerin turvallisuudesta huolehtiminen on oltava myös konnarin prior
Ministerin turvallisuudesta huolehtii Valtioneuvosto, ei VR.
Viimeksi eilen kuljin junalla, jossa meidän vaunu oli poissa.
Minusta on loistavaa, että hän teki tästä jutun, sillä vaunujen poisjääminen on VR.lle ihan normaalia.
Lisäksi lähes varmasti VR.n hemmo on sanonut istu vapaalle paikalle, näin yleensä sanovat, jolloin on ilmoittanut hän tekee töitä.
Tätä tää ala-arvostus kabsanedustajia kohtaan on. Vr tässä kämmäsi , ei kukaan muu.