Miten juhlistatte perjantaina Stubbin presidentiksi nousua? Tuleeko teille vieraita ja leivotko jotakin? Entä juomapuoli?
Itse aion ostaa jotain hyvää ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa.
Kommentit (135)
Juhlin ainoastaan silloin, kun muumimammasta päästiin eroon. Stubb on mies paikallaan. Itseasiassa kumpikin toisen kierroksen kandidaateista oli ihan hyviä, samoin Rehn. Minulle olisi kelvannut kuka tahansa näistä. Stubbia äänestin.
Surupäivä, irvistelen kaikille ja mökötän.
Vierailija kirjoitti:
Muutan Ruotsiin.
Hoppas att du var aktiv på tvångssvenskalektioner
Vedän lipun tankoon, otan ryypyn Suomiviinaa, laulan maammelaulun ja kiitän iltarukouksessa että Suomeen saatiin ehyet arvot omaava presidentti.
Surun päivä. Pukeudun surupukuun ja surupuku on musta.
En yhtään mitenkään, en tiedä viitsinkö edes katsoa kyseistä tapahtumaa.
AAAH! Nyt juhlitan sitä, että Haavisto EI aloita presidenttinä!
Viisi sivua katkeraa vuodatusta. Ollaanko vasemmistossa huonoja häviäjiä?
Jotain kakkukahveja suunnittelen, onhan uusi presidentti juhlan paikka. Haaviston kampanjassa olin mukana, mutta eteenpäin on mentävä
Vierailija kirjoitti:
Nostan lipun puolitankoon seuraavaksi kuudeksi vuodeksi.
Älä nyt lippua tuhlaa. Hilaa sinne käytetyt kalsarit. Ne jotka oli jalassasi, kun paperi pääsi loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Viisi sivua katkeraa vuodatusta. Ollaanko vasemmistossa huonoja häviäjiä?
Oikeistossa ei ole hyviä kilpailijoita, oli vaalien alla sen verran sakeaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun presidentti eikä minua kiinnosta katsoa pelle-esityksiä. Ne on niin nähty jo.
Et ole Suomen kansalainen?
Syön stubbin lempiherkkuja elii turkinpippureita.
No, kun nuo juhlallisuudet näkyy telkkarissa, ollaan töissä päivällä.
Mutta toivittavasti sen näkee illalla Areenasta
Toki voidaan ostaa kuohuviinipullo illaksi, kun on saunailtakin, muutenkin juodaan pe-iktana viiniä iltapalan kanssa, kun saunasta tullaan.
Mutta melko arkinen juttu tuo vallanvaihto on.
On puheita. Presidentin valan vannominen. Ja uusi presidentti tarkastaa kunniakomppanin.
Juhlin vasta sitten kun Stubb tuo Karjalan meille takaisin. Sitä ennen on ennenaikaista.
--
Se Lehtisaaren kämppä katosi oikotiestä. Kai sen joku sitten lopulta osti...