Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlistatte perjantaina Stubbin presidentiksi nousua? Tuleeko teille vieraita ja leivotko jotakin? Entä juomapuoli?

Vierailija
26.02.2024 |

Itse aion ostaa jotain hyvää ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Stubbi, muuten Itsenäisyyspäivän vastaanotto olisi ollut hirveetä kattoo! 

Muutoin samantekevää, eihän presidentillä ole valtaa.

Vierailija
102/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kuohuvan sijasta kiehuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan.

Vierailija
104/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvin ja ostan pullan. Seuraan tapahtumaa telkusta.

Vierailija
105/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin Niinistön, Halosen, Ahtisaaren,  Koiviston ja Kekkosen (viimeisen) kausien alkua. Eli päivä päivien joukossa.  Jos ystäviä tulee kylään tai menen jonnekin,  syy ei ole presidentin virkakauden alku vaan joku muu...

Vierailija
106/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kyykkyyn.

T. Köyhä

Repesin. Seuraan sun esimerkkiä.

T. toinen köyhä

Vierailija
107/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän laittaa silmät ja korvat kiinni ja unohtaa, että meillä on se tyyppi pressana.

Vierailija
108/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvin ja ostan pullan. Seuraan tapahtumaa telkusta.

Niin minäkin. Olen jo vanhuuseläkkeellä ja moni päivä kuluu telvision äärellä.

Pitääkin käydä perjanantaina jo aamulla kaupassa, sillä tv-lähetys näyttää alkavan

jo puolilta päivin.  Siinä on tietysti taas asiantuntija keskusteluja ja pohdintaa ja muuta

sellaista lisäksi.  Sillä lähetys näyttää kestävän monta tuntia.

Vierailija
109/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai 1.3 24  on myös liputuspäivä.

Presidentin virkaanastumis päivä, on perinteisesti ollut  Suomessa liputuspäivä.

Vierailija
110/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
111/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan rento Stubb! Tuohon ei olisi pystynyt yksikään niistä paska jäykkänä saarnanneista muista ehdokkaista.

Vierailija
112/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuota isommin juhlisteta, vaikka mahtava hyvä juttu onkin kun saadaan hyvä presidentti. Viinilasilliset ja jotain pientä tarjottavaa. Käydään syömässä, mutta ei olla vielä päätetty missä.

121212

Mukava nähdä sinua taas palstalla. Fanisi odottavat K&K-mies (Kiltti&Kunnollinen)-blogia.

Vierailija
113/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on monitoimimies. Joskus vähän liikaakin.

Toivottavasti osaa käyttäytä valan vannomisessa asiallisesti, hymyiilemättä.

Ja toistaa valan sanat hitaasti ja selvästi.

Sillä se on arvokas hetki.

Nimittäin presedentti Mauno Koivisto sopotti valan sanat nopeasti, nii  ettei niistä edes kunnolla selvää saanut.

Ja toivottavasti Stubb katsoo myös kunniakomppaniaa, eikä vaan kävele tuulispäänä sen ohitse.

Vierailija
114/135 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb,  sinä levoton sielu.

Muista arvokkuus virkaanastujaispäivänäsi !

Toivoopi kansalainen, äänestäjäsi.

Vierailija
115/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Ihan normaali päivä. En taida edes telkusta katsoa sitä saapastelua. 

Miksi julistaisin tätä surkeutta, jota kokoomus ajaa. Nyt menevät ravintolatkin nurin,

Vierailija
116/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaahan Stubbin ensin olla virassaan vaikka vuoden ja sen jälkeen nähdään, miten menee. Etukäteen emme voi tietää!

Olen samaa mieltä. Aina osa väestä on nyrkpistänyt nenää kun presidentti vaihtuu. Ei siinä hommassa ole kuitenkaan viime vuosina ollut ketään, joka olisi saanut pakan sekaisin. Kyllä ihminen kasvaa tehtäväänsä ja oppii myös virheistään. Stubbille toivon hyviä neuvonantajia ja malttia siinä, mitä hän sanoo koska nykyään puheissa saa olla varovainen.

Vierailija
117/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön avaus ap:ltä. Miksi tavallisen ihmisen pitäisi jotenkin julistaa uutta presidenttiä? Eihän tämä vaikuta yhtään sen enempää tavallisen ihmisen elämään kuin aiempikaan. MInä en ainakaan harrasta mitään henkilöpalvontaa.

Vierailija
118/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaahan Stubbin ensin olla virassaan vaikka vuoden ja sen jälkeen nähdään, miten menee. Etukäteen emme voi tietää!

Olen samaa mieltä. Aina osa väestä on nyrkpistänyt nenää kun presidentti vaihtuu. Ei siinä hommassa ole kuitenkaan viime vuosina ollut ketään, joka olisi saanut pakan sekaisin. Kyllä ihminen kasvaa tehtäväänsä ja oppii myös virheistään. Stubbille toivon hyviä neuvonantajia ja malttia siinä, mitä hän sanoo koska nykyään puheissa saa olla varovainen.

Joo kyllä täytyy olla aika pöl västi, jos pakan saa sekaisin. On iso joukko neuvonantajia. Tehtävänä ulkopolitiikan hoitaminen, jota hoitaa yhdessä hallituksen ja pääministerin kanssa. Oikeasti lähes vain edustustehtävä. Maamme ei ole sodassa, eikä voi pieni Suomi vaikutaa Ukrainan sotaan.  Onkohan jopa liian pienet saappaat Stubbille?

Vierailija
119/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarinpaskojen jutut tässäkin ketjussa aivan kuin Trumputtajien jutut jenkeissä. Aivan pimeää sakkia ja uhka Suomelle.

Miten pääsemme vasemmistosta eroon?

Vierailija
120/135 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään yli kaikista Tuppi-uutisista. En kestä sen virnettä. Ei mun pressa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan