Miten juhlistatte perjantaina Stubbin presidentiksi nousua? Tuleeko teille vieraita ja leivotko jotakin? Entä juomapuoli?
Itse aion ostaa jotain hyvää ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan juhlapäivänä niitä kavereita, joilla ei ole yhtä hienoja vaatteita kuin minulla.
Presidentin jalanjäljissä.
Muista kiusata myös sokeita!
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe juhlii. Ryypätään seuraavat neljä vuotta.
Raaskiinko ees kertoo sulle... Joudutte ryyppäämään seuraavat 6 vuotta.
Jotain voisi kyllä keksiä. Ehkä presidentin esimerkin mukaan ensin avantoon rentoutumaan.
Leivokset ja skumppaa täälläkin!
Rapujuhlat koko suvun kanssa. Enää ei ole maamme johdossa dementoitunutta junttia, joka sössii asiat!
Vierailija kirjoitti:
Jotain voisi kyllä keksiä. Ehkä presidentin esimerkin mukaan ensin avantoon rentoutumaan.
Oho, mikäs reikä tässä on. Ja tossa tollainen kansi. Se kansi varmaan kuuluu tämän reiän päälle...
Vierailija kirjoitti:
voi suomi parkaa huonosti käy viel
Voevoe sinnuu, itärajan itkijänainen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut juhlistettua Salea tai Tartsaakaan. Stubbin presidenttiydessä ei ole edes sen vertaa juhlittavaa.
Joo ei, en ainakaan muista juhlineeni ketään pressaa ikinä... varmasti en ole ikinä äänestänyt pressanvaaleissa. Perjantaina on tilipäivä, tulee säästö- ja osaeläkkeet niin sauna lämpimäksi, hyvää ruokaa ja juomaa siinähän se taas yksi töissä olematon viikko on takana.
Ei huimia herraksi pantane, jos ei aina viisaitakaan.
Tv:tä tuijottaen ja maljan kohottaen. Odotan innolla uutta presidenttiä.
Eroan reservistä. Alan katsella paikkoja sillä mielin, että minne päin maapalloa asetun siinä vaiheessa, kun Stubido vie Suomen NATO-sotaan.
Katson juhlallisuudet tv:sta. Kirjaan ylös, mitä stubb lupaa ja nostan kissan pöydälle jos pettää.
Kiitän niinistöä ja jään hänen presidentillistä otettaan kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Normaali perjantai eli ollaan ja öllötellään, kuten sanonta kuuluu!
Eikö tänään ole maanantai? Ainakin luulen että on. Ei niin että sillä olisi mitään merkitystä. Samaa työttömyyttä se on viikonpäivästä riippumatta.
Jos vähänkään älyät, niin tässä keskustellaan päivästä 1.3.2024, joka on perjantai ja Stubb aloittaa silloin presidenttinä!
Enhän minä voi millään älytä minähän kerroin olevani työtön. Se on nyt salella kiire. Pikana pois ne loputkin presidentin vallasta. Haittaisko jos sale tekisi trumpit ja kieltäytyisi poistumasta mäntyniemestä? Hitto joskus on vaikea päättää mitä haluaa. On se karmeaa kun stubidosta tehtiin presidentti. Sälli oli ehkä huonoin pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Normaali perjantai eli ollaan ja öllötellään, kuten sanonta kuuluu!
Eikö tänään ole maanantai? Ainakin luulen että on. Ei niin että sillä olisi mitään merkitystä. Samaa työttömyyttä se on viikonpäivästä riippumatta.
Jos vähänkään älyät, niin tässä keskustellaan päivästä 1.3.2024, joka on perjantai ja Stubb aloittaa silloin presidenttinä!
Enhän minä voi millään älytä minähän kerroin olevani työtön. Se on nyt salella kiire. Pikana pois ne loputkin presidentin vallasta. Haittaisko jos sale tekisi trumpit ja kieltäytyisi poistumasta mäntyniemestä? Hitto joskus on vaikea päättää mitä haluaa. On se karmeaa kun stubidosta tehtiin presidentti. Sälli oli ehkä
Olen minäkin ollut työtön silloin tällöin, mutta äly on silti aina pelannut!
Siis, mitä sä horiset. En edes halunnut hänestä arvojohtajaa, ei ole sellainen johon kohdistaisin arvostusta.
En juhlinut mitenkään, enkä juhli. Ei presidentti vaikuta minun elämääni yhtään mitenkään.
Muutan Ruotsiin.