Miten juhlistatte perjantaina Stubbin presidentiksi nousua? Tuleeko teille vieraita ja leivotko jotakin? Entä juomapuoli?
Itse aion ostaa jotain hyvää ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet, mitä teen kun Bryssel-robotti ALEX-FIN100 käynnistetään ensi kertaa uudessa käyttöjärjestelmässä?
oikein havaittu hyvä
Menen mellakoimaan kadulle, kun vihervasemmisto ei voittanut vaaleja.
Baileys-pullo jäänyt joululta. Voisin naukkailla sitä kahvin kanssa.
Muuttohommissa menee, joten pitää katsoa jälkilähetyksenä virkaanastujaiset.
Vierailija kirjoitti:
Menen mellakoimaan kadulle, kun vihervasemmisto ei voittanut vaaleja.
Höpö höpö korkeintaan mellakoit kun Halla-aho ei voittanut vaaleja, tai venäläismieliset Huhtasaari tai Väyrynen.
Nostan lipun puolitankoon seuraavaksi kuudeksi vuodeksi.
En mitenkään. Normaali perjantai eli ollaan ja öllötellään, kuten sanonta kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Normaali perjantai eli ollaan ja öllötellään, kuten sanonta kuuluu!
Eikö tänään ole maanantai? Ainakin luulen että on. Ei niin että sillä olisi mitään merkitystä. Samaa työttömyyttä se on viikonpäivästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tänään ole maanantai? Ainakin luulen että on. Ei niin että sillä olisi mitään merkitystä. Samaa työttömyyttä se on viikonpäivästä riippumatta.
Jos vähänkään älyät, niin tässä keskustellaan päivästä 1.3.2024, joka on perjantai ja Stubb aloittaa silloin presidenttinä!
Mulla on perjantaina vapaapäivä ja ajattelin tehdä pitkästä aikaa pizzaa. En harrasta kilistelyitä, mutta vaikka harrastaisinkin niin väliin jäisi koska lauantaina on työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaahan Stubbin ensin olla virassaan vaikka vuoden ja sen jälkeen nähdään, miten menee. Etukäteen emme voi tietää!
Valitettavasti voimme. Sen pm-kausi ei ole unohtunut.
Koko perhe juhlii. Ryypätään seuraavat neljä vuotta.
Me korkattiin tänään Presidentti-kahvipaketti :D !
Vierailija kirjoitti:
Baileys-pullo jäänyt joululta. Voisin naukkailla sitä kahvin kanssa.
Kai se on avaamaton? Meinaan vaan että se ei avattuna säily kuin muutaman viikon ja se pitää säilyttää silloinkin viileässä.
Leikitään aasinhäntää ja pelataan uunoa.
voi suomi parkaa huonosti käy viel