Miten juhlistatte perjantaina Stubbin presidentiksi nousua? Tuleeko teille vieraita ja leivotko jotakin? Entä juomapuoli?
Itse aion ostaa jotain hyvää ja ehkä juon lasillisen kuohuvaa.
Kommentit (135)
Katson joka minuutin TV-lähetyksistä ja nautin nähdessäni Alexander Stubbin tasavallan presidenttinä. Mahtavaa, enää muutama päivä odotusta. Ostan jotain hyvää syötävää TV-katselun ajaksi.
Pullakahveet. Vois sitä tietysti ottaa sormustimellisen jotain näkäräistä. Perjantai sentään.
Samalla lailla kuin edellistenkin presidenttien kohdalla olen tehnyt.
Ei tämä ole poikkeava.
Kun juhlitaan Stuppia otetaan kuppia
Käyn pyhiinvaelluksella Westendissä.
Kyllä se kuohuvaa vaatii. On kuitenkin taas presidentin vaihtuminen kyseessä. Vähän iäkkäämpänä alkaa jo laskea montako vielä ehtiikään nähdä. Olen eläkeiän kynnyksellä kun on seuraavat pressavaalit. Joten juhlistan tietysti, ja toivotan Alexille onnea!
Kiva idea! Minusta elämässä voisi olla enemmän juhlapäiviä. Ehkä voisin ostaa leivokset kotiin ja sitten skoolattaisiin skumpalla. 🥂
Toivotan yhtä hyviä aikoja Alexille kuin Suomen köyhillekin on tulossa.
Kirjoitan Pekalle kirjeen isoilla sydämillä varustettuna.
Juhlan kunniaksi teen aloitteen syntymäkotimuseon perustamisesta presidentille.
Pitäähän kaikkien nähdä se vaatimaton torppa, josta tämän maan eliittiin on ponnistettu.
Vetäsen kahden viikon ryyppyputken. Enempää ei kunto kestä, edellinenkin putki vaati sairaalareissun katketakseen. Nyt on niin hyvä syy, että pakko on taas ryhtyä.
Lippu salkoo tietysti ja kaffet kakulla.
Ajattelin että perjantai olisi minulle sopiva retriitti-päivä. Olen saanut jo yliannostuksen Stubbia, joten jatkossa yritän välttää miestä silloin kun voin.
Kiusaan juhlapäivänä niitä kavereita, joilla ei ole yhtä hienoja vaatteita kuin minulla.
Presidentin jalanjäljissä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet, mitä teen kun Bryssel-robotti ALEX-FIN100 käynnistetään ensi kertaa uudessa käyttöjärjestelmässä?
Tässä on paljon uudemmat käyttikset kuin botti vartiaisessa. Nykiminen on saatu lähes täysin pois. Jargon automaatti toimii viidellä-kuudella kielellä. Matematiikka on näiden bottien akileen kantapää. Sitä ei meinaa saada millään ohjelmoitua toimivaksi. Siksi joudutaan tekemään estoja ettei botit puhu matematiikasta tai rahasta. Lyhyesti sanottuna välttävät aiheita joihin kapasiteetti ei riitä.
Se on surun päivä Suomelle. Ei mitään syytä juhlaan.
Alkosta haettiin vähän laadukkaampaa skumppaa ja ostamme leivoksia sitten loppuviikosta.
Tarkoittanet, mitä teen kun Bryssel-robotti ALEX-FIN100 käynnistetään ensi kertaa uudessa käyttöjärjestelmässä?