Paljonko on realistista laihtua kolmessa kuukaudessa?
Pudotan painoa elämäntapamuutoksella enkä millään pikadieetillä.
Painoa on nyt 110kg. Mietin, että paljonko tässä ehtisi laihtua ennen kesää.
Kommentit (85)
Unohda herkkupäivät eli ei grammaakaan suklaata jne ja liikuntaa päivittäin pikkuhiljaa nostaen määrää, itse pudotin painoa kun söin 500 kc päivässä ja kovaa treeniä niin 5kk ja 50 kg pois.
20 kg. Ei pitäisi olla epäterveellisttäkään koska sun lähtöpaino on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, miksi kova kiire pudottaa? Miksei mieluummin hitaammin ja maltilla, että nahkakin ehtii mukaan?
No hei vain sulle. Missä kirjoitin, että on kiire? Mähän kysyin paljonko on realistista laihtua kolmessa kuukaudessa. Mistä te jotkut keksitte nämä juttunne vai luetteko aivan omianne??? Ihan maltilla olen tässä painoa pudottamassa, että ihan itse keksit tuon kiireen.
Ap
"En ole pikadieetillä" vs. "mietin tässä, paljonko ehtisi laihtua ennen kesää". Ajattelutapasi kuulostaa kovin pikadieettimäiseltä, jos kyse on pysyvästä elämäntapamuutoksesta niin ei silloin tule miettineeksi tuollaisia asioita.
Mikset mene kuntosalille? Voimaharjoittelu tehostaa rasvan palamista.
Hiilarit h*lv*ttiin. Siis täysin nollille. Rasva-adaptaatio ja jatkuva ketoosi. Älä edes mieti mitään muuta. Kasveja ei ihminen tarvitse muuhun kuin sairauksien kehittelemiseen. BBBE ja OMAD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, miksi kova kiire pudottaa? Miksei mieluummin hitaammin ja maltilla, että nahkakin ehtii mukaan?
No hei vain sulle. Missä kirjoitin, että on kiire? Mähän kysyin paljonko on realistista laihtua kolmessa kuukaudessa. Mistä te jotkut keksitte nämä juttunne vai luetteko aivan omianne??? Ihan maltilla olen tässä painoa pudottamassa, että ihan itse keksit tuon kiireen.
Ap
"En ole pikadieetillä" vs. "mietin tässä, paljonko ehtisi laihtua ennen kesää". Ajattelutapasi kuulostaa kovin pikadieettimäiseltä, jos kyse on pysyvästä elämäntapamuutoksesta niin ei silloin tule miettineeksi tuollaisia asioita.
Huoh. Älä lue rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole. Todella ärsyttävää kun yrität väittää mitä mä ajattelen. Kyllä mä itse tiedän mitä ajattelen ja mun ajatus ei ole laihtua nopeasti. Sä et myöskään määrää sitä mitä pysyvän elämäntapamuutoksen tekevä saa ajatella. Lopeta tuollainen ärsyttävä käytös.
Sun kaltaiset ihmiset ovat todella ärsyttäviä ja saa mun veren kiehumaan. Mene muualle siitä vinkumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene kuntosalille? Voimaharjoittelu tehostaa rasvan palamista.
Huoh. Mua ei kiinnosta mennä salille. Mä liikun niin kuin itse haluan ja painon pudottamisessa suurin merkitys on ruokavaliolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit h*lv*ttiin. Siis täysin nollille. Rasva-adaptaatio ja jatkuva ketoosi. Älä edes mieti mitään muuta. Kasveja ei ihminen tarvitse muuhun kuin sairauksien kehittelemiseen. BBBE ja OMAD.
Edelleen, en vedä hiilareita nollille. Sä et määrää mitä mä syön. Mä en kysynyt mitään vinkkejä ruokailuun ja liikuntaan. Tiedän kyllä mitä pitää tehdä eikä sitä päätä muut mun puolesta. Kyllä todellakin syön kasviksia. Mä kysyin ainoastaan, että paljonko on realistista laihtua kolmessa kuukaudessa.
Ap
Tuo realistinen riippuu paljolti siitä, mihin olet sitoutunut - eri henkilöille realistinen voi olla eri. Kuten varmaankin tiedät noin 7000 kilokalorin vaje johtaa kilon painonpudotukseen. Jos 110-kiloisena olet suunnilleen keskimittainen nainen, voit noin 1500 kilokalorin vuorokausittaisella energiansaannilla laihtua noin 700 grammaa viikossa. Kuten on mainittu, nestettä lähtee ja prosessi elää. 4 kiloa kuukaudessa on saavutettavissa, mutta vähempikin riittää: eihän sinun ole pakko laihtua 50 kiloa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo realistinen riippuu paljolti siitä, mihin olet sitoutunut - eri henkilöille realistinen voi olla eri. Kuten varmaankin tiedät noin 7000 kilokalorin vaje johtaa kilon painonpudotukseen. Jos 110-kiloisena olet suunnilleen keskimittainen nainen, voit noin 1500 kilokalorin vuorokausittaisella energiansaannilla laihtua noin 700 grammaa viikossa. Kuten on mainittu, nestettä lähtee ja prosessi elää. 4 kiloa kuukaudessa on saavutettavissa, mutta vähempikin riittää: eihän sinun ole pakko laihtua 50 kiloa vuodessa.
No ei todellakaan tarvitse laihtua 50kg vuodessa. Aikaa menee mitä menee siihen, että pääsen normaalipainoon.
Ap
Nesteet näköjään lähteneet liikkeelle kun reilussa viikossa paino tippunut 1,5kg.
Ap
Riippuu aika monesta tekijästä. Itselleni 3kk olisi varmaan realistista pudottaa painoa 3kg, koska stressitaso on niin jumalattoman korkealla ja uni sysipaskaa. Siinä ei paljon laihduta.
Minulta lähti 3 kk 20 kg. Tosin hyvin epäterveellisesti - söin tosi vähän enkä liikkunut ollenkaan. Nyt kaikki mitä pistän suuhun alkaa oksettaa. En suosittele! Syömishäiriö taisi tulla kun tarpeeksi moni kommentoi painoa...
Mulla oli 8.1. paino 75,5kg, tänä aamuna 68,0 kg. 7,5 kg siis pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Minulta lähti 3 kk 20 kg. Tosin hyvin epäterveellisesti - söin tosi vähän enkä liikkunut ollenkaan. Nyt kaikki mitä pistän suuhun alkaa oksettaa. En suosittele! Syömishäiriö taisi tulla kun tarpeeksi moni kommentoi painoa...
No en todellakaan aio tehdä mitään tuollaista! Ei tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä.
Ap
Itse laihduin 67>61 kg 3 kk:ssa pysyvästi. Varmaan 110 kg voisi laihtua noin 15 kg.