Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ihanaa kun on eläkeläinen!

Vierailija
25.02.2024 |

Saa matkustella niin paljon kuin lystää ja tehdä mitä huvittaa. Oon niin ansainnut nämä laiskanpulleat päivät. Tee ahkerasti työtä niin pääset joskus samoille apajille.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta työelämää korkeakoulun jälkeen. Eläke on seuraava asia, jota elämässäni odotan

M29v

Muista nyt elää kuitenkin siinä välissä.

Vierailija
22/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös työntekijöitä jotka on muista maista joiden palkkaraha siirtyy ulkomaille suoraan mm.Turkkiin, Saksaan, Puolaan.Osa siirtyy Viroon osa Thaimaahan osa Latviaan.Tehän jakelette työpaikat muille samoin rahat.Virolainen bussikuski siirtää myös eläketahat Viroon kuten muutkin.Tämä on köyhyyden syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, valittajasukupolvi ei osaa mitään eikä jaksa mitään. Eivät tajua, että itse vaikuttavat omaan tulevaisuuteensa. 

Vierailija
24/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen provopäivä tänään on? Eikö Pietarissa ole edes sunnuntai pyhitetty lepopäivä? 

Vierailija
25/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kysymys:

Oletko oikeasti eläkeiän saavuttanut, ikäsi töitä tehnyt ja täten ansainnut eläkepäiväsi? Jos näin, niin onnittelen sinua ja toivon sinulle rauhaisaa loppuelämää! :)

Vai oletko 25-40v tupakoiva laiskanpulskea "työkyvyttömyys"eläkeiläinen, joka on laiskuuttaan kuvitellut ansaitsevansa helpot päivät? Ehkä yh ja rankat elämäntapahtumat, jotka seurausta tasan omista valinnoista? Tässä tapauksessa en onnittele sinua ihan niin paljon, mutta olen kuitenkin onnellinen jos koet nyt itsesi onnelliseksi ja saat elää niin kuin haluat.

Näin typerään kysymyksee ei kannattaisi edes vastata, mutta itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä MS-taudin takia. Eläke alkoi 49-vuotiaana. Toivitatko minulle rauhaisaa loppuelämää, vai pidätkö minua loisena?

Tein kuitenkin töitä keskipalkkaisena (viimeisin palkka oli n. 3100€) kolmis

Toivotan sinulle rauhaisaa loppuelämää ja jaksamista sairauden kanssa, enkä pidä loisena. Loiset ovat asia erikseen.

Vierailija
26/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ois nuorena uskonut, että vanhana on näin kivaa. Vapaus mennä ja tulla niinkuin huvittaa.

Vierailija
27/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä vammat on yleisin työssä saatu kivun aiheuttaja ja urheiluvammat.Onnettomuudet.Kaatumiset.Meidän tuttavapiirissä kaikki on aloittanut työt jo yläasteella lukiossa ja siinä 14-15 vuotiaana palkkatyössä.On opiskellut montakin ammattia.Alhoholin kanssa pelaajilla on viihteellä mennyt rahat.Nekin tehnyt työtä. 

Vierailija
28/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan matkustanut? Nyt äkkiä Australiaan! 

Terkkuja koaloille.

Vierailija
29/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne pienintäkään tuskaa eläkkeestäni. Olen sen ansainnut! Nykynuoret unohtavat, että,me eläkeläiset ollaan myös maksettu meitä edeltävän sukupolven eläkkeet. Me ei vaan olla valitettu siitä. Mutta nykymeininki on että valitetaan kuuluvasti ja teeskennellään että ollaan siihen oikeutettuja.

Huoltosuhde oli silloin aivan toisenlainen.

Vierailija
30/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta on hyvä eläkeikä äänestetään kaikille. 

Vierailija
31/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku kertoo välillä hyviäkin asioitaveläkeläisistä. Täällä kun juttuja lukee, niin eläkeläiset on aina kaiken pahan alku ja juuri. Kuinka kateellisia nuoret ovatkaan meille, jotka olemme osanneet luovia hyvin tässä elämän viidakossa.

Vierailija
32/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoria ei olisi jos eläkeläiset ei olisi synnyttänyt ja maksanut koulut ruuat asumiset. 

Vierailija
33/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kirjoittaa eläkepäivilläni kirjan kaikista seikkailuistani, kun oon työkseni aika paljon reissannut. On mahtavaa saada toteuttaa omia unelmiaan.

Vierailija
34/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoria ei olisi jos eläkeläiset ei olisi synnyttänyt ja maksanut koulut ruuat asumiset. 

Täysin totta! On koulutettu ja saanut harrastaa kallista harrastusta, on kuskattu ja saanut täyden ylläpidon. Mä olen maksanut vielä 40 kymppiselle nuorellekin avustusta kun itse ei meinaa tulla toimeen. Palkaksi olen saanut kritiikkiä ja puhumattomuutta. Ikäänkuin olisi mun syy kun ei viitsi tehdä oman itsensä eteen mitään.

Vierailija
35/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, tästä kehkeytyi niin mielenkiintoinen keskustelu että se varmaan poistetaan. Modet on aika kateellista porukkaa, eivät siedä että jollain menee hyvin. 

Vierailija
36/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mukavaa on ! Saa kuitata joka kuukausi vajaan 8000€ ja laiskotella tekemättä pakosti yhtään mitään. Joskus kurkkaan ikkunasta mitä köyhillä on yllään. 

Vierailija
37/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä on? Parikymppisiä on paljon eläkkeellä😳

Vierailija
38/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hoitosuhde? Me ollaan maksettu koko ikämme. Täällä valittajat on maksaneet ehkä kokonaiset 2 vuotta. Säälittävää! Tää sukupolvi on niin typerä, että oikein pelottaa millainen tulevaisuus heillä on? Me ollaan osattu pitää puolemme mutta meidän jälkeiset sukupolvet on antaneet mennä etujen rytinällä alas. Eivät tajua että ne viedään kaikki jos annetaan viedä. Me tapeltiin eduista teidänkin puolesta ja tuntuu pahalta katsoa vierestä kun ne viedään.

Vierailija
39/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vapaus on ihanaa! Terveisin 64-vuotias nainen, jolla on tänään meneillään 25. eläkepäivä.

Vierailija
40/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikä on? Parikymppisiä on paljon eläkkeellä😳

Alkuvuodesta tuli 69 ja eläkkeellä kohta 6 vuotta.