Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ihanaa kun on eläkeläinen!

Vierailija
25.02.2024 |

Saa matkustella niin paljon kuin lystää ja tehdä mitä huvittaa. Oon niin ansainnut nämä laiskanpulleat päivät. Tee ahkerasti työtä niin pääset joskus samoille apajille.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään

Vierailija
2/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sohi muurahaispesää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyllä eläkeläinen.Selvästi joku provo.

Vierailija
4/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiseläjä. Jos olisit maksanut edes osan muilta varastamistasi rahoista, niin siinähän olisit "eläkkeellä", vaan kun et ole maksanut. SINÄKÄÄN!

Vierailija
5/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen? Kyllä me eläkeläiset ollaan onnemme ansaittu. Ollaan puurrettu vuosikymmeniä. Ei oo ollu aikaa valitella täällä niinkuin nykyihmiset tekee. No, niin makaa kuin petaa. Mä makoilen tällä hetkellä kanarialla!

Vierailija
6/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta työelämää korkeakoulun jälkeen. Eläke on seuraava asia, jota elämässäni odotan

M29v

Vierailija
7/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäisi jaksaa 12 vuotta. Tätä vauhtia elkekarttuma on bruttona 3000€/kk nykyhinnoin. Lisäksi pääomatuloja, niin kyllähän sitä sitten matkustellaan, jos vain kunto kestää.

Vierailija
8/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä kysymys:

Oletko oikeasti eläkeiän saavuttanut, ikäsi töitä tehnyt ja täten ansainnut eläkepäiväsi? Jos näin, niin onnittelen sinua ja toivon sinulle rauhaisaa loppuelämää! :)

Vai oletko 25-40v tupakoiva laiskanpulskea "työkyvyttömyys"eläkeiläinen, joka on laiskuuttaan kuvitellut ansaitsevansa helpot päivät? Ehkä yh ja rankat elämäntapahtumat, jotka seurausta tasan omista valinnoista? Tässä tapauksessa en onnittele sinua ihan niin paljon, mutta olen kuitenkin onnellinen jos koet nyt itsesi onnelliseksi ja saat elää niin kuin haluat.

Vierailija
9/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on hirveen kateellista porukkaa. Ei viitsitä itse tehdä mitään, kaikki pitäis saada vaan istumalla ja ihmettelemällä. 

Vierailija
10/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä paitsi käytän sanaa laiskanpulskea.

Vierailija
11/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, 18 vuotiaana aloitettu työt.

Työttömänä en ole ollut päivääkään.

Mukavasti on tullut kerrytettyä eläkettä ja omaisuutta, hyvin pärjätään.

Vierailija
12/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että olen oikeasti ollut jo viitisen vuotta eläkkeellä. Olen hyväkuntoinen ja tulen mukavasti toimeen. Nyt olen toteuttanut kaikkia niitä unelmia joita halusin tehdä työssäolo aikana. Annan nuoremmille hyvän vinkin - pitäkää huolta kunnostanne! Terveellisillä elämäntavoilla pääsee pitkälle!

Vierailija
13/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eläke tulee oleen 1000 e miinus verot. Enpä kovasti odottele kyseistä aikaa kun lääkkeisiin ja lääkäriinkin tulee menemään enemmän rahaa kuin nyt.

Vierailija
14/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kateutta oikeaa syntiä on kateus ahneus pahat puheet eriseurat lahkot. Kun oikein ahmii sitten kuolee 40 vuotiaana. 

Vierailija
15/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kysymys:

Oletko oikeasti eläkeiän saavuttanut, ikäsi töitä tehnyt ja täten ansainnut eläkepäiväsi? Jos näin, niin onnittelen sinua ja toivon sinulle rauhaisaa loppuelämää! :)

Vai oletko 25-40v tupakoiva laiskanpulskea "työkyvyttömyys"eläkeiläinen, joka on laiskuuttaan kuvitellut ansaitsevansa helpot päivät? Ehkä yh ja rankat elämäntapahtumat, jotka seurausta tasan omista valinnoista? Tässä tapauksessa en onnittele sinua ihan niin paljon, mutta olen kuitenkin onnellinen jos koet nyt itsesi onnelliseksi ja saat elää niin kuin haluat.

Näin typerään kysymyksee ei kannattaisi edes vastata, mutta itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä MS-taudin takia. Eläke alkoi 49-vuotiaana. Toivitatko minulle rauhaisaa loppuelämää, vai pidätkö minua loisena?

Tein kuitenkin töitä keskipalkkaisena (viimeisin palkka oli n. 3100€) kolmisekymmentä vuotta, ja katson ansainneeni eläkkeeni. Mitään Kelan tukia en saa.

En ole AP.

Vierailija
16/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin kun opiskellut 40 vuotiaaksi asti opintotuella opiskelija alennuksilla sitten siirtyy työkkäriin ylikoulutettuna.

Vierailija
17/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne pienintäkään tuskaa eläkkeestäni. Olen sen ansainnut! Nykynuoret unohtavat, että,me eläkeläiset ollaan myös maksettu meitä edeltävän sukupolven eläkkeet. Me ei vaan olla valitettu siitä. Mutta nykymeininki on että valitetaan kuuluvasti ja teeskennellään että ollaan siihen oikeutettuja.

Vierailija
18/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parempaa, myönnän. Kolmisen vuotta eläkkeellä, työt tehneenä. Hyvällä mielellä, itse rahani hankkinut enkä mitään tukia en ole koskaan saanut. Työtä tekemällä se eläke karttuu, ei muuten. Vähän vaikeaa vaan nykynuorison tämä ymmärtää.

Vierailija
19/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har någon bekant som har pensionerat sig tidigt, före pensionsålder som i deras dagar var 55 år. En av dem berättar jämt om hur fantastiskt det är och hur skönt det är att inte jobba. Den åker till Lappland och terrängskida, till stugan och så hem. Man undrar om det var jobbet som var dåligt eller om ensamheten på de uppräknade ställena verkligen är så rosigt som det låter påskinas?

Vierailija
20/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on aina ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.