Joko olette juhannus ja juhla tunnelmissa?
Olen täs mietiskellyt mitä tekisi juhannuksena. Yksin kun ei oikein jaksa mitään tehdä. Huono ilmakin, kova tuuli. Meinasin lähtee saareen grillaamaan makkaraa mutta kova tuuli joten ei viitsi veneilllä.
Kommentit (31)
Jo.
Eilen alkoi 4 keikkayön putki. 1260e nettona käteen. Juhlaa!
- soteyökkö
No en ole viettänyt juhannusta kuin kerran elämässäni . Se riitti. Normi viikonloppu tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali keskiviikko känni.
Torstaina? Taidat olla alati kännissä.
Sihautan Juhannuksen käyntiin juuri nyt. Hartwall vodka&lime
Mies lähti kavereineen mökille. Mietin hävettävän pitkään selvän ja päihtyneen väliltä, valitsin selvyyden. Nyt katson Ryan Reynoldsin leffoja ajalta, kun hän oli nuori ja nätti.
Yövuorot alkaa tänään. Mitä karseempi keli, sen rauhallisempaa toivon töissä. Yleensä se pitää paikkansa juhlapyhinä.
Olen töissä. Huomenna ja ylihuomenna 12h yövuoro.
Karmeassa flunssassa virun sängyssä ja yskin keuhkojani pellolle.
Juhannus- ja juhlatunnelmassa.
En, meen aatoksi töihin, mut siitä sit vois mennä jonnekin rannalle viinipullon kanssa, kun lupasi niin kivaa ilmaa.
Just harkitsen lähdenkö ostamaan juotavaa.
Tänään ja huomenna töissä. Viikonloppuna koiranäyttelyssä kehäsihteerinä. Siinä se juhannus.
Onko paikkakunnallasi juhannustapahtumia? Mene sinne jos seuraa kaipaat. Tai baariin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali keskiviikko känni.
Nyt on torstai.
Olen mutta selvinpäin. Aika tylsä juhannus yksin kotona.
Kyllä olen hieman juhannustunnelmissa. Mietin tekisikö sitä yhden drinksun.
On mukava tunnelma. Ei ole erityisemmin juhlia tulossa, mutta ihanaa kun on vapaata. Olen tehnyt paljon töitä kevään ja alkukesän. Nyt on hetki vähän pysähtyä.
Ei vielä, vasta kuntosalilla.