Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukastuin pahasti kun olin viemässä roskia, vastaan tuli kaksi miestä

Vierailija
24.02.2024 |

Jotka eivät tehneet mitään, eivät edes kysyneet olenko kunnossa. Siis kävelivät ohi ja jatkoivat juttelua keskenään kun keräilin itseäni ja maahan levinneitä pahveja.

Olin ihan järkyttynyt, millaisia juntteja Suomimiehet oikein ovat?! Nuo olivat vielä jotain keski-ikäisiä, ehkä joistain teinipojilta ymmärtäisin. Tapahtui Espoossa jos jotain kiinnostaa. 

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinällään ihmettele näitä vastauksia, samanlaisia käytöstavattomia pölvästejä on tämäkin palsta täynnä. Ei viitsitä auttaa ja käytetään tekosyynä jotain metoota kun ei kehdata myöntää ettei vaan osata katsoa omaa napaa pidemmälle. En tiedä yhtäkään tapausta missä joku olisi vetänyt lipat ja auttamaan tullut olisi saanut ahdistelusta syytteen eli vedätte noi väitteet ihan omasta per sees tänne. 

Sun sanat ei satuta ja en aio tehdä mitään ilmaiseksi tämän yhteiskunnan hyväksi.

Vierailija
82/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinällään ihmettele näitä vastauksia, samanlaisia käytöstavattomia pölvästejä on tämäkin palsta täynnä. Ei viitsitä auttaa ja käytetään tekosyynä jotain metoota kun ei kehdata myöntää ettei vaan osata katsoa omaa napaa pidemmälle. En tiedä yhtäkään tapausta missä joku olisi vetänyt lipat ja auttamaan tullut olisi saanut ahdistelusta syytteen eli vedätte noi väitteet ihan omasta per sees tänne. 

Kuinka monen tekis mieli auttaa tällaista miesvihaajaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti kaatunutta pitää jo lain mukaan auttaa, ainakin katsoa kävikö huonosti.  Kylläpä taas päästiin miestä lyömään, oisko meetoo pelkoa, muuten en naisena tätä ymmärrä.

Juuri päivällä sanoin pojalle, että olen auttanut ihmistä ja luotan että jos piikkikengistä huolimatta kaadun,  joku auttaa minua.

Uhitiuhiti :D

Hyvin menee kansakunnalla!

Vierailija
84/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tänne sikiää näitä incel luusereita purkamaan katkeruuttaan. Vai liekö pari ketkä spämmää koko ketjun täyteen samaa liirumlaarumia. Minun mies usein auttaa ihmisiä pulassa kun on työssäkin ensihoidossa, ei ole koskaan hän ainakaan kokenut mitään ahdistelusyytöksiä. Taidatte keksiä näitä sekavasta päästänne..

Tässä toinen miesvihaaja. 

Vierailija
85/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tänne sikiää näitä incel luusereita purkamaan katkeruuttaan. Vai liekö pari ketkä spämmää koko ketjun täyteen samaa liirumlaarumia. Minun mies usein auttaa ihmisiä pulassa kun on työssäkin ensihoidossa, ei ole koskaan hän ainakaan kokenut mitään ahdistelusyytöksiä. Taidatte keksiä näitä sekavasta päästänne..

Eikö tämä ollutkaan sitä mitä te halusitte, naiset? Nythän tässäkin on oikein malliesimerkki siitä kuinka tuntemattomat miehet pitävät etäisyyttä naiseen; aivan kuten näille miehille on asia opetettu. Miksi moinen ärrimurri siis?

Vierailija
86/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko pahasti? Jos lohduttaa yhtään olisin tullut katsomaan että pärjäät. Ihmiset voisivat välittää toisistaan enemmän, auttaisi paljon.

Vierailija
87/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en auttele näitä feikki kaatujia 

Vierailija
88/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi yhyy taas. 

Vierailija
89/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se AP:n oma liukastuminen nyt sitten miesten syytä??

Miksi sä noin väität?

Koska AP ihmettelee miesten käytöstä, sen sijaan että miettisi omaa varovaisuuttaan ja kömpelyyttään.

Luuletko että hän ei ole miettinyt sitä?

Näemmä miettii enemmän miesten käytöstä, siitähän tänne kelpasi jopa tehdä aloitus.

Vierailija
90/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä, josko haluaa apua.

Vierailija
91/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sanat ei satuta ja en aio tehdä mitään ilmaiseksi tämän yhteiskunnan hyväksi.

Olet vissiin käynyt kovia läpi. Toivottavasti joku joskus auttaa sinua kuitenkin ilman maksuakin. Koko maailma ei kaadu yhteen joka ei välitä mutta se kaatuu kyllä kun tarpeeksi moni ottaa saman asenteen.

Vierailija
92/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en olisi puuttunut asiaan. Ei sitä tiedä minkälainen vastaanotto tulee ja saan sitten ahdistelijan maineen.

Vierailija
93/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä autan, jos tarve on.

Vierailija
94/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ikävää, onneksi täältä pääsee pois. AP neuvon tekemään saman ja koita hoitaa ruhjeet kuntoon.

Vierailija
95/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vissiin käynyt kovia läpi. Toivottavasti joku joskus auttaa sinua kuitenkin ilman maksuakin. Koko maailma ei kaadu yhteen joka ei välitä mutta se kaatuu kyllä kun tarpeeksi moni ottaa saman asenteen.

Juuri tätä on ajettu, että nuoret miehet toteavat "pitäkää tunkkinne, minä en tähän yhteiskuntaan panosta enää mitään" ja kohta päästään näkemään kuinka asiat muuttuu, kun riittävän moni nuori mies ei enää välitä vattuakaan.

Vierailija
96/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmekään, että suomalaiset miehet valittaa yksinäisyyttään ja naisettomuuttan...

Vierailija
97/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Ei nykyaikana miehet uskalla lähestyä naista ollenkaan, kun nainen voi pitää sitä automaattisesti seksuaalisena ahdisteluna.

Ai siis kun mies kysyy naisen kaaduttua ett ootko kunnossa? Tai sattuiko? Oota mä autan sut pystyyn ja ojentaa kätensä. En saa tuossa kohtaa mitään seksuaaliseen ahdisteluun liittyvää juttua. Kyllä te ootte.. 🤨  

Vierailija
98/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Ei nykyaikana miehet uskalla lähestyä naista ollenkaan, kun nainen voi pitää sitä automaattisesti seksuaalisena ahdisteluna.

Ai siis kun mies kysyy naisen kaaduttua ett ootko kunnossa? Tai sattuiko? Oota mä autan sut pystyyn ja ojentaa kätensä. En saa tuossa kohtaa mitään seksuaaliseen ahdisteluun liittyvää juttua. Kyllä te ootte.. 🤨  

Mä rupee mihkään syyhyseen akkaan kajoomaan haloo!

Vierailija
99/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää liukastuin ja mursin olkapääni. Suomalaiset ajoivat, pyöräilivät ja kävelivät ohi. Ma mut auttoivat, kiitos heille! Jatkossa määkin autan vain ma muja.

Vierailija
100/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä on ajettu, että nuoret miehet toteavat "pitäkää tunkkinne, minä en tähän yhteiskuntaan panosta enää mitään" ja kohta päästään näkemään kuinka asiat muuttuu, kun riittävän moni nuori mies ei enää välitä vattuakaan

Pitää varmaan perustaa konsulttiyritys viemään suomalaisia nuoria miehiä Saksaan. Ne pystyisivät aivan hélvetin paljon parempaan, jos yhteiskunta antaisi niille edes jotain. Ovat kuin ryskäsolttuja, jotka saa hyökätä kenttälapiolla koko maailmaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän