Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukastuin pahasti kun olin viemässä roskia, vastaan tuli kaksi miestä

Vierailija
24.02.2024 |

Jotka eivät tehneet mitään, eivät edes kysyneet olenko kunnossa. Siis kävelivät ohi ja jatkoivat juttelua keskenään kun keräilin itseäni ja maahan levinneitä pahveja.

Olin ihan järkyttynyt, millaisia juntteja Suomimiehet oikein ovat?! Nuo olivat vielä jotain keski-ikäisiä, ehkä joistain teinipojilta ymmärtäisin. Tapahtui Espoossa jos jotain kiinnostaa. 

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä miehiä täällä. Ei sentään kaikki miehet ole teidän kaltaisia. On hyviäkin miehiä.

Vierailija
122/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten me oo sikailuun on puututtu, niin kostavat sen olemalla välinpitämättömiä vaikka nainen makaisi maassa jalkansa murtaneena. Hurmaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mitä vastauksia taas.. Itse olisin ainakin kysynyt, että kävikö pahasti ja auttanut keräämään ne pahvit. Eikö se nyt ole kohteliaan ihmisen tapa tai ainakin hyvin kasvatetun. 

Vierailija
124/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten me oo sikailuun on puututtu, niin kostavat sen olemalla välinpitämättömiä vaikka nainen makaisi maassa jalkansa murtaneena. Hurmaavaa.

only in finland

Vierailija
125/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vahva, itsenäinen ja voimaantunut suominainen osaa ihan hyvin nousta itsekin ylös kun on kompuroinut. APllä selvästi sisäistettyä naisvihaa itseään kohtaan kun ei itseensä usko, että pääsee ylös.

Vierailija
126/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ilkeitä miehiä täällä. Ei sentään kaikki miehet ole teidän kaltaisia. On hyviäkin miehiä.

ne hyvät miehethän nimenomaan uskovat sen mitä feministit sanoo ja pysyvät sen jälkeen kaukana naisista

Vierailija
127/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mitä vastauksia taas.. Itse olisin ainakin kysynyt, että kävikö pahasti ja auttanut keräämään ne pahvit. Eikö se nyt ole kohteliaan ihmisen tapa tai ainakin hyvin kasvatetun. 

lapsena opetettiin noin, mutta sitten tuli feminismi ja metoo. ei miehet enää mene lähellekään vierasta naista

Vierailija
128/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen ajatellut. Vähin mitä voi tehdä on pysähtyä ja kysyä, että tarvitsetko apua.

Vierailija
129/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkikaa ensin niiden metoofeministien turvat niin kyllä teitä sitten autetaan.

Your call.

Vierailija
130/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks ookkin. Nauttikaa.

Vierailija
131/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne teinipojat olisivat auttaneet. Keski-ikäiset ovat pahimpia öykkäreitä ja omaan napaansa tuijottajia. Kuka päästää yli, kun odotat suojatien vieressä? Keski-ikäinen ukko Mersussaan? Ei. Teinipoika mopoautossaan tai amisjulli karvanoppacorollassaan? Kyllä.

Minulla on vähän toiset kokemukset. Tänään on tullut vettä ja lätäköt ovat aika isoja tuossa tiellä, lumet sulaa jne. Miehet ajavat siten etteivät lennätä vesimassoja jalkakäytävälle. Naiskuskeilta se ei onnistu.

miehet säästää sitä autoaan vesitulvalta. naiset ei edes lammikoita huomaa. eihän ne huomaa parkkihallin seiniäkään ja tolppia ajaessaan

Vierailija
132/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liukastuin autotielle jolla ylitin suojatietä enkä meinannut päästä ylös kun jalkaterä murtui. Autoja meni ohi ja väistivät ja joku hidastellen ajoi ohi ja tuijotti mutta kukaan ei pysähtynyt. Olin alta 40v nainen silloin.lopulta jouduin murtuneella jalalla kävelemään kotiin sen 200m. Pääsin autotieltä ylös kun laitoin kädet jäähän, tarttuivat siihen kivasti kun hanskat oli lentäneet kädestä ja sain lopulta ponnistettua ylös.

Minun onnekseni koitui hoikkuus ja hyvä fyysinen kunto ennen tuota.olin edellisenä päivänä onneksi käynyt jumpassa.olisinkohan muuten päässyt ylös vai jäänyt auton alle. Jalkakin parani vuodessa täysin kuntoon eikä nykyään asiaa enään mitenkään huomaa. Ikävää kyllä että edes pienikokoista ihmistä ei kukaan tullut auttaan. 

Vierailija
133/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta tuli paljon hauskempi ja viihdyttävämpi kun MIEHET eivät auttaneet ap:ta. jos aloitus olisi ollut, että NAISET eivät auttaneeet ap:ta, niin tämä olisi ollut paljon tylsempi ketju

Vierailija
134/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä suomalaisia herrasmiehiä. Minunkin apuun on aina rientänyt nainen. 

Vierailija
135/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten se aina tulee naisille yllätyksenä, että teoilla on seurauksia.

feministisen miesvihametoon levittämisen seurauksena on se, että miehet eivät enää lähesty naisia.

Vierailija
136/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on huolestuttavan vähän. 

Vierailija
137/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse liukastuin autotielle jolla ylitin suojatietä enkä meinannut päästä ylös kun jalkaterä murtui. Autoja meni ohi ja väistivät ja joku hidastellen ajoi ohi ja tuijotti mutta kukaan ei pysähtynyt. Olin alta 40v nainen silloin.lopulta jouduin murtuneella jalalla kävelemään kotiin sen 200m. Pääsin autotieltä ylös kun laitoin kädet jäähän, tarttuivat siihen kivasti kun hanskat oli lentäneet kädestä ja sain lopulta ponnistettua ylös.

Minun onnekseni koitui hoikkuus ja hyvä fyysinen kunto ennen tuota.olin edellisenä päivänä onneksi käynyt jumpassa.olisinkohan muuten päässyt ylös vai jäänyt auton alle. Jalkakin parani vuodessa täysin kuntoon eikä nykyään asiaa enään mitenkään huomaa. Ikävää kyllä että edes pienikokoista ihmistä ei kukaan tullut auttaan. 

Miksi sinun pieni koko vaikuttaa yhtään mihinkään?! Miksi pienikokoista aikuista pitäis auttaa yhtään sen enempää kuin muitakaan? Ironisesti vielä tuolla mainitset että hoikkuuden  (ja hyvän kunnon) vuoksi selvisit hyvin.

Vierailija
138/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten luonnevikaisia psykopaatteja tässäkin ketjussa. Pliis pysykää naisista jatkossakin kaukana.

Vierailija
139/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan sit uudestaan kun suomalainen mies on teille jotain muuta kuin pelkkä sylkykuppi.

Vierailija
140/193 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten luonnevikaisia psykopaatteja tässäkin ketjussa. Pliis pysykää naisista jatkossakin kaukana.

Ainoat luonnevikaiset psykopaatit tässä ketjussa on naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi