Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukastuin pahasti kun olin viemässä roskia, vastaan tuli kaksi miestä

Vierailija
24.02.2024 |

Jotka eivät tehneet mitään, eivät edes kysyneet olenko kunnossa. Siis kävelivät ohi ja jatkoivat juttelua keskenään kun keräilin itseäni ja maahan levinneitä pahveja.

Olin ihan järkyttynyt, millaisia juntteja Suomimiehet oikein ovat?! Nuo olivat vielä jotain keski-ikäisiä, ehkä joistain teinipojilta ymmärtäisin. Tapahtui Espoossa jos jotain kiinnostaa. 

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin noin. Ulkomaalaiset tääll asuvat sitten pysähtyvät jopa auttamaan ja se ei tosiaan jää siihen, että kysytään, että oletko ok, vaan todella myös auttavat.

Ei täällä Helsingissä kyllä ulkomaalaiset pysähdy edes kysymään mitä kävi. 

Vierailija
62/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se AP:n oma liukastuminen nyt sitten miesten syytä??

Miksi sä noin väität?

Koska AP ihmettelee miesten käytöstä, sen sijaan että miettisi omaa varovaisuuttaan ja kömpelyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin noin. Ulkomaalaiset tääll asuvat sitten pysähtyvät jopa auttamaan ja se ei tosiaan jää siihen, että kysytään, että oletko ok, vaan todella myös auttavat.

Mun vanha äiti kaatui portaattomissa liukuportaissa. Ei päässyt itse ylös. 

Auttamaan tuli lähi-itäläinen. Muut tölläsi. Itse en ollut paikalla. 

Rai skasiko Ahmed myös äitisi jälkeenpäin?

kyllä, mutta se on ihan ok, koska se kuuluu heidän kulttuuriin ja minä olen avarakatseinen ja suvaitseva enkä mikään rasisti

Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.

Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.

Rakasti.

Vierailija
64/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liukastuin kadulla, nilkkaan sattui niin, etten pystynyt varaamaan jalalle.  Kukaan ei auttanut, vaikka ohi kulki ihmisiä. Könkkäsin kotiini, kauppakassien  kanssa. Järkyttävää tämä nykyinen välinpitämätön ilmapiiri.

Vierailija
65/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pirusta sitä enää kukaan tietää vaikka tuollainen olisi jokin voimaantumis-performanssi jota ei saa häiriköidä, koska nyt oli ainutlaatuinen tsäänssi tehdä kolmois-lutz kaatosateessa ja levittää viimeisen vuoden ajalta nurkkiin kerääntyneet pizzalaatikot pihalle, koska kuu oli just oikeassa asennossa.

Vierailija
66/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit luvannut piparikahvit palkaksi

Vierailija
67/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä hyvin toimeentulevia keski-ikäisiä miehiä. Hyvin kokoomuslaisia, tiedän tyypin. Eivät nämä auta.

Vierailija
68/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liukastuin kadulla, nilkkaan sattui niin, etten pystynyt varaamaan jalalle.  Kukaan ei auttanut, vaikka ohi kulki ihmisiä. Könkkäsin kotiini, kauppakassien  kanssa. Järkyttävää tämä nykyinen välinpitämätön ilmapiiri.

Intersektionaalinen feminismi on tehokasta myrkkyä. Tarpeeksi kauan kun hokee, että olet paska, niin lopulta vastauksena tulee "Niin olenkin entäs sitten".

Vierailija
69/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi hitossa kenenkään pitäisi sinua auttaa. johan me maksamme veroilla sinun elämisesi sossuntuilla

Vierailija
70/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb-efekti on kävellä ohi. 

Vierailija
71/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään olisi pitänyt auttaa sinua? Selvästikään sinulle ei käynyt yhtään mitään. Olisit aivan hyvin voinut itsekin soittaa 112 jos sinulle jotain kävi.

Vierailija
72/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se AP:n oma liukastuminen nyt sitten miesten syytä??

Miksi sä noin väität?

Koska AP ihmettelee miesten käytöstä, sen sijaan että miettisi omaa varovaisuuttaan ja kömpelyyttään.

Luuletko että hän ei ole miettinyt sitä?

Vierailija
73/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä hyvin toimeentulevia keski-ikäisiä miehiä. Hyvin kokoomuslaisia, tiedän tyypin. Eivät nämä auta.

Fiksuja miehiä usein nämä kokoomuslaiset miehet; koulutettuja ja osaavat sisäistää informaation melko tehokkaasti. Nythän heille on viimeiset vuodet opetettu, että naiset eivät halua tuntemattomien miesten lähestyvän millään lailla. Feminismin ilosanomaa vain sait maistaa! Nauti!

Vierailija
74/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tänne sikiää näitä incel luusereita purkamaan katkeruuttaan. Vai liekö pari ketkä spämmää koko ketjun täyteen samaa liirumlaarumia. Minun mies usein auttaa ihmisiä pulassa kun on työssäkin ensihoidossa, ei ole koskaan hän ainakaan kokenut mitään ahdistelusyytöksiä. Taidatte keksiä näitä sekavasta päästänne..

ei kannata kysyä, jos ei kestä vastausta

Vierailija
75/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja miehiä usein nämä kokoomuslaiset miehet; koulutettuja ja osaavat sisäistää informaation melko tehokkaasti. Nythän heille on viimeiset vuodet opetettu, että naiset eivät halua tuntemattomien miesten lähestyvän millään lailla. Feminismin ilosanomaa vain sait maistaa! Nauti!

Ei kiitos. En ole kiinnostunut stubbin klooneista ja beta-miehistä. Kunhan totesin, koska tunnistan tyypin.

Vierailija
76/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tänne sikiää näitä incel luusereita purkamaan katkeruuttaan. Vai liekö pari ketkä spämmää koko ketjun täyteen samaa liirumlaarumia. Minun mies usein auttaa ihmisiä pulassa kun on työssäkin ensihoidossa, ei ole koskaan hän ainakaan kokenut mitään ahdistelusyytöksiä. Taidatte keksiä näitä sekavasta päästänne..

No ihan kuule aloittaja sanoi ettei suomalaiset miehet auta mädättäjä-ä mm ää. Ja minä suomalainen mies voin vahvistaa että en auta sinua mädättäjä-ä mm ää enkä aloittajaa.

Vierailija
77/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että liukastuit.

Vierailija
78/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaiset hoitakoot. Ne saa työterveydestä syyhylääkettä, jos mummosta tarttuu.

Vierailija
79/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti kaatunutta pitää jo lain mukaan auttaa, ainakin katsoa kävikö huonosti.  Kylläpä taas päästiin miestä lyömään, oisko meetoo pelkoa, muuten en naisena tätä ymmärrä.

Juuri päivällä sanoin pojalle, että olen auttanut ihmistä ja luotan että jos piikkikengistä huolimatta kaadun,  joku auttaa minua.

Vierailija
80/193 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena olin viimeisilläni raskaana ja kaaduin kun oli niin liukasta. Tilanteen näki noin 40v. mies. Osoitteli sormella ja nauroi ääneen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän