Liukastuin pahasti kun olin viemässä roskia, vastaan tuli kaksi miestä
Jotka eivät tehneet mitään, eivät edes kysyneet olenko kunnossa. Siis kävelivät ohi ja jatkoivat juttelua keskenään kun keräilin itseäni ja maahan levinneitä pahveja.
Olin ihan järkyttynyt, millaisia juntteja Suomimiehet oikein ovat?! Nuo olivat vielä jotain keski-ikäisiä, ehkä joistain teinipojilta ymmärtäisin. Tapahtui Espoossa jos jotain kiinnostaa.
Kommentit (193)
Jaahas. Ritva taas keksimässä miesvihaprovoja vauvapalstalla lauantai-iltana. Jotkin asiat eivät koskaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo olisi olleet naisia, niin et olisi tehnyt koko aloitusta.
nainen saa auttaa naista ilman metoonpelkoa
Tapahtuuko sinulle useinkin #meetoo syytöksiä?
Ulkkarit ei ole vielä oppineet että suominainen ei tarvitse miesten apua missään. Eikä sitä varsinkaan ansaitse.
Ikävää käytöstä tuollainen kylmyys. Minä aina kysyn kävikö pahasti/voinko auttaa, jos joku kaatuu tai muuten teloo itseään. Samoin minua on Espoossa (Olari) autettu kun kaaduin pyörällä ja polvi meni rikki. Kivempi ilmapiiri niin, että välitetään kanssaeläjistä.
No Suurpellon kulmalla hätätilanteessa soitin ambulanssia korkealta pudonneelle ja huusin apua, että saisin hengitystien pysymään auki kääntämättä häntä, niin ensimmäiset kaksi sähköpotkulautailijaa ajeli ohi. Onneksi paikalle juoksi sitten reipas vapaalla oleva vartija ja talon asukas auttamaan. Jotkut sitten kehtasivat vielä kuvata toista henkihieverissä ja mennä häiritsemään pelastajia.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus auttanut naista, jolta putosi sylillinen mappeja ja asiapapereita käytävälle. Pidin vielä auttamisen jälkeen seuraavaa ovea auki, jotta pääsi vaivattomasti hissikäytävään. Koko ajan nainen oli todella tympeän oloinen ja kiitoskin tuli pitkin hampain. Heräsi kysymys, kannattako yleensä tuollaisissa tilanteissa auttaa jos palaute on noinkin hyytävä.
Et ole ollenkaan ainoa mies, joka tuollaista kertoo. Ehkä suomalaiset miehet ei ole aina pelkästään kaikkeen pahaan syyllisiä ja naisillakin voi olla oma osansa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse toitottavat olevansa itsenäisiä ja että he pärjäävät yksin ilman miesten apua eli sitä saa mitä tilaa.
Oikeesti? Joku kaatuu maahan ja ei voida mennä katsomaan että ei käynyt huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu, koska osaan pitää naisiin etäisyyttä ja en ole juurikaan missään tekemisissä heidän kanssaan. Fiksu osaa välttää ongelmat jo etukäteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, koska pysyn kaukana kaatuilevista naisista niin kuin feministit haluavat
Ja sitten jos ne olisi auttaneet niin sä rääkyisit kuinka törkeää ja toksista on olettaa, että nainen kaipaisi jotain jeesiä kun makaa ketarat oikosenaan ja roskapussit on levällään pitkin pihaa..
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
miten kysymys sattuiko sua, oletko kunnossa? liittyy ahdisteluun?
Olen näemmä sitten itsekin ahdistelija, kun kysyin vähän aikaa sitten eräältä lipat vetäneeltä samaa.
Sitä voi olla sun vaikea ymmärtää, kun ei ole edes pienintäkää teoreettista mahdollisuutta itselläsi joutua sellaiseen tilanteeseen.
Moni mies kertoo, että saa vaan paskaa niskaan, kun menee "pärjäävää naista" auttamaan. Mitäs siitä ajattelet?
Kannattaa miettiä asioita muustakin kuin siitä omasta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse toitottavat olevansa itsenäisiä ja että he pärjäävät yksin ilman miesten apua eli sitä saa mitä tilaa.
Oikeesti? Joku kaatuu maahan ja ei voida mennä katsomaan että ei käynyt huonosti.
En minä miehenä halua mitään seksuaalisen ahdistelun syytöksiä naiselta, jos menen lähelle tällaisessa tapauksessa ja edes kehtaan puhua kauniimman sekä paremman sukupuolen edustajan kanssa näin toksisen maskuliinisena patriarkaatin pahana edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Niin totta!!
Onko se AP:n oma liukastuminen nyt sitten miesten syytä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus auttanut naista, jolta putosi sylillinen mappeja ja asiapapereita käytävälle. Pidin vielä auttamisen jälkeen seuraavaa ovea auki, jotta pääsi vaivattomasti hissikäytävään. Koko ajan nainen oli todella tympeän oloinen ja kiitoskin tuli pitkin hampain. Heräsi kysymys, kannattako yleensä tuollaisissa tilanteissa auttaa jos palaute on noinkin hyytävä.
Höpöhöpö. Joka kerta tällänen vastaavanlainen stoori, että joku on tyyliin sylkenyt päälle auttaessa. Vaikka nää ei ole tosia, niin siitä huolimatta; kyllä, pitää olla käytöstavat ja auttaa seuraavaakin vaikka joku yks henkilö ei olisikaan ollut kiitollinen. Ja sitäpaitsi voi olla silti ollut.
Millä oikeudella sinä mitätöit toisen kertomuksen?!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin noin. Ulkomaalaiset tääll asuvat sitten pysähtyvät jopa auttamaan ja se ei tosiaan jää siihen, että kysytään, että oletko ok, vaan todella myös auttavat.
Mun vanha äiti kaatui portaattomissa liukuportaissa. Ei päässyt itse ylös.
Auttamaan tuli lähi-itäläinen. Muut tölläsi. Itse en ollut paikalla.
Olin paikalla. Koko silakkaparv- eiku bussi nousi taputtamaan.
Sitähän se on Suomalaiset saattaa jopa nauraa ! On törkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se AP:n oma liukastuminen nyt sitten miesten syytä??
Miksi sä noin väität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi täällä maaseudulla saa vielä elää ihmisten kanssa. :(
Maalle tulee kaikki viiveellä. Kyllä se metoo sinnekin vielä tulee pilaamaan elämänne.
Mielenkiintoista nähdä mistä se tulee, kun täällä ei ole naisia. Sossu on liian kaukana.
Aina olisi voinut käydä pahemminkin.