Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuun sissit vko 3

15.01.2007 |

Uskaltauduin aloittamaan tammikuun kolmannen viikon listan.

Olen vieläkin aika ihmeissäni tämän raskauden kanssa. Ei tahdo uskoa todeksi mutta kovasti on jo huono olo, joten uskottava se on.

Ihan toisenlaiselta raskaudelta tuntuu kuin aikaisemmat. Minä olen ollut yleensä huonovointinen iltapäivästä alkaen ja nyt tuntuu että aamuyöllä alkaa jo sellainen kuvottava olotila. Enkä muista että muista olisin ollut huonovointinen näin aikaisin, oksentelu on alkanut joskus 6 viikon nurkilla ja nyt ei ole vielä viittäkään kasassa. Näen painajaisia kaksosista. Tai ehkä tämä on poika, kun esikoinen on tyttö. Tiedä häntä, kaikenlaista pyörii mielessä.

Kunhan nyt näistä ensimmäisistä viikoista päästään niin alan murehtia itse synnytystä. Esikoinen oli lähes viisi kiloinen ja 56 senttinen ja tuntuu siltä että yhtään isompaa ei minusta kyllä saa ulos.

Yksityiselle ultraan ajattelin mennä ihan tämän kuun lopussa, jolloin viikkoja on sitten jo :) 7 ja rapiat. Se kerran koettu tuulimuna vähän tekee skeptisemmäksi, joten pakko on päästä katsomaan onko sisällä tosiaan elämää vai ei.

Ostin muuten apteekista sitä Multitabsin uutta inkivääri juttua, joka on erityisesti tarkoitettu raskauteen ja pahoinvointia ehkäisemään. Ehkä johtuu siitä että nyt toistaiseksi on vielä iltaisin ihan siedettävä olotila.

Mites muut jakselee?

Typykkä pian huikeat 5 viikkoa

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma, aurinko paistaa! Tulin juuri tunnin lenkiltä koiran kanssa ja kylläpäs ylämäissä puuskututti. Taitaa mennä raskauden piikkiin vaikka kyllä tuo kuntokin voisi parempi olla ; )

Onnea kaikille jotka ultrassa olivat käyneet ja hyviä uutisia saaneet.

niitä on ilo lukea!

Levinia, minä se utelin asuinpaikkaasi. Itse en ole siellä päin asustellut mutta sisko asuu siellä päin.. Onhan se hyvä että hieman varoo kertomasta kaikkea täällä netissä eihän sitä koskaan tiedä kuka niitä tietoja käyttää vääriin. Ja jos sinulla on jo ennestään kokemuksia tällaisesta..

eilen illalla meinas oksu tulla, sen verran pahaa oloa on täälläkin.

väsyttää, turvottaa ja ruokahalu on kamala. Tekee yhtäaikaa suolasta ja makeaa mieli!

mutta hyvä että jotain oiretta löytyy niin tietää olevansa raskaana =)

Nyt tulee kiinteistövälittäjä käymään, pitää mennä..

Hassel ja pähkinä rv5+1

Vierailija
42/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli huomenna olisi sitten meikäläisellä se ultra. Pakko myöntää, että jännittää todella paljon. Viime kesänä kun odottelin vastaavaa, kävin silloin yksityisellä, niin karu totuus selvisi eli ei ollut sikiökaikua ja olisi niillä viikoilla jo pitänyt olla.

Mutta tosi ihana lukea teidän ultrakuulumisia. Se antaa itsellekuin positiivista fiilistä.

Huomenna tulen kertoilemaan kuulumiset ja jos kaikki hyvin niin vasta sitten ilmottaudun tänne odotuspuolen listalle.

Hauskaa talvipäivän jatkoa kaikille ja onnea ultraan menijöille!

Maria 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli eka neuvola:) raskauden kesto tarkistetaan ultralla koska siitä ei nyt ole tarkkaa tietoa, kierto kun oli mitä oli... ajan saan varata huomenna. alussa kuitenkin mennään, kohtu oli kasvanut, mutta sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan. ensi viikolla ollaan sitten varmasti jo viisaampia ja töissäkin voi kertoa suuren uutisen, kunhan laskettu aika varmistuu:)

Vierailija
44/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ajattelin minäkin kirjoitella kuulumisia. Eli rv 7+2 pitäis olla menossa, luulen kyllä itseasiassa, että on vähän vähemmän kun kierto on ollut niin epäsäännöllinen. Muita oireita ei oikeastaan ole kuin palelu ja rintojen arkuus, siks varmaan olenkin ihan hermona, että onko tää oikeasti totta. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi alkanut 6 viikolla. Taidan kuitenkin odotella sitä np-ultraa, että en lähde yksityiselle ultraan. Toivon kuitenkin että kaikki ois hyvin kun tätä pikkuista on yritetty melkein vuoden. Onko muilla sellanen olo että mitä useampi raskaus sitä varovaisemmaksi ja epäileväisemmäksi tulee siitä,että kaikki menee hyvin. Ensimmäiseltä ei tullut nimittäin edes mieleen että jokin vois mennä pieleen. Nyt oon jo ehtiny miettiä vaikka mitä kauheuksia. No ei auta kuin jäädä odottelemaan ja yrittää pitää positiivistä fiilistä yllä.

Vierailija
45/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, keski-suomessa ainakin aurinko paistaa, voi että tämä kevät on ihanaa aikaa, ei voi muuta kuin olla onnellinen.

Mieli on rauhoittunut raskauden suhteen, vaikkei sitä välillä todeksi usko. oireena kipeät ja iiiiissoot rinnat, ja tällä hetkellä ei muuta, väsymystä oli alkuviikosta, mutta tuo aurinko tekee tehtävänsä. Pientä ruskeata valkovuotoa tuli, mutta niin esikoisestakin, joten en huoli. Olo on muutenkin tosi harmooninen. Ultraan en kiirehdi, joten jos raskaus kestää, niin maltan kyllä odottaa kunnan tarjoamaan vk12.

Joten hyvää mieltä kaikille! palataan taas kun päiviä enemmän, ihana lukea teidän juttuja.

T.thelma 4+4

Vierailija
46/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin viikkos sitten kun omien laskujen mukaan oli jo 6 vko, ei näkynyt kuin siköpussi....pelonsekaisten tunteiden kanssa menin eilen ja hienosti löyty syke, lääkäri sanoi että " koon" perusteella tänään on 6 +2,eli ei voi ihan luottaa menkkojen loppumispäivään kun laskee....Tsemppiä muillekin, kyllä se siitä!!! Ja olipa hieno tunne kun sieltä lähti kotiin päin!

Vierailija
47/47 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti olla eka neuvola ens maanantaina. Mutta huomasin että tytöllä on just samaan aikaan hammaslääkäri - joten soittelin tänään neuvolaan uudestaan ja uusi aika on 1.helmikuuta - silloin viikkoja 8+5.

Mies ei kyllä pääse silloin mukaan - mutta toisaalta se eka neuvola on vähän tylsä ;) Ultrakin on varmaan samoihin aikoihin. (meillä kunta tarjoaa alkuraskauden ultran)

Ihanan energinen olo :D Toisaalta pientä väsymystä on mutta laitan sen lyhyiden yöunien piikkiin. Armoton nälkä jatkuvasti - aamupalan syön n.klo 7.00 ja lounaan 11.30 (työpäivinä), siinä välissä käyn kolme kertaa laittamassa jotain pientä suuhuni. (sama jatkuu lasten päikkäreitten ajan) Kauhiat kasat eväitäkin töissä mukana.

Illan jatkoja toivotellen! dumle rv 6+4

Ps. Huomenna vois aloittaa päiväpinot - Vai mitä mieltä muut? Aika paljon mittaa tällä jo..