Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
161/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan kyllä paljon mieluummin pakit kuin huonon miehen.

Vierailija
162/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin naiset mitään pakkeja saa.

Sen sijaan sosiaalisesti kyvyttömät miehet katoavat kuin pieru Saharaan treffien/ seksikerran jälkeen. Mitähän näiden miesten pitäisi tehdä omalle käytökselleen, koska tuollainen toiminta ei tähtää minkäänlaiseen kumppaniin. Ehkä voisivat profiiliinsa (tai otsaansa) kirjoittaa suoraan, etteivät ole kiinnostuneet kuin kertakohtaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottahan se on. Naiset etsii niitä mallipoikia ja sitten ihmettelee kun tulee pakkeja. Jokainen voi yrittää pyytää naisia treffeille niin näette miten saatte pakkeja.

Mitä pakkeja? Ikinä ole saanut pakkeja. 

N 58

Samoin. Kun ei ole nepsy a:n kirjolla tietää tasan tarkkaan joka tyypin kohdalla mitkä ovat mahdollisuudet. Täytyy osata lukea sosiaalisia tilanteita ja  toisia ihmisiä. Ehkä nykynuorisolla ei tämä taito ole niin kehittynyt kun määrätään vaan älylaitteita. Kyllähän sitä sivullisenakin näkee mistä kunkin olisi mahdollista saada vastakaikua.

Vierailija
164/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä viikonlopun raivoamisen ketju miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki -"miehelle'" vai onko tämä peräti hänen aloitus 🤔

Joko viikonloppu: uikuti, uikuti naiset sitä tätä ja sama laulu uudestaan ja uudestaan ja kun jää verbaalisesti alakynteen alkaa mieviha-tykitys.

Jarmolla ei ole muuta elämää. Hänen viikon kohokohtansa on kalsarikännit, ja tasouikutus.

Uusimpien tilastojen valossa Jarmo ei käytä alkoholia.

Vierailija
165/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottahan se on. Naiset etsii niitä mallipoikia ja sitten ihmettelee kun tulee pakkeja. Jokainen voi yrittää pyytää naisia treffeille niin näette miten saatte pakkeja.

N 58

Kasarilla johonkin B-ukkoon tyytynyt kurppa ketjussa pätemässä. Päde sille ukollesi, älä meille sinkuille!

Kasarilla avioiduin ekonomin kanssa. Erosin ja avioiduin it-konsultin kanssa. Sitten on ollut muita koulutettuja, fiksuja miehiä ja nyt olen peräti 2 kk ollut sinkku.

Lapset tehty, varallisuutta on, velkaa ei ole. Miehiä jonossa. Joten ei sun tartte takiani porata.

Vierailija
166/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan sosiaalisesti kyvyttömät miehet katoavat kuin pieru Saharaan treffien/ seksikerran jälkeen. Mitähän näiden miesten pitäisi tehdä omalle käytökselleen, koska tuollainen toiminta ei tähtää minkäänlaiseen kumppaniin. Ehkä voisivat profiiliinsa (tai otsaansa) kirjoittaa suoraan, etteivät ole kiinnostuneet kuin kertakohtaamisesta.

Miksei naiset voi käsitellä tätä asiaa niinkuin se on.

Mies oli korkeammalta tasolta ja vain seksi kelpasi.

Vierailija
167/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä viikonlopun raivoamisen ketju miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki -"miehelle'" vai onko tämä peräti hänen aloitus 🤔

Joko viikonloppu: uikuti, uikuti naiset sitä tätä ja sama laulu uudestaan ja uudestaan ja kun jää verbaalisesti alakynteen alkaa mieviha-tykitys.

Jarmolla ei ole muuta elämää. Hänen viikon kohokohtansa on kalsarikännit, ja tasouikutus.

Jarmo siemailee aamukahvia ja on täällä vain tökkimässä ampiaispesää ja vahvistamassa, että ampiaiset on yhä vihaisia ja niitä kannattaa vältellä.

Vierailija
168/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla ei näy olevan käytännön kokemusta eikä myöskään tietämystä.

Kohtu on lihas, lantionpohjassa on sama lihaksisto miehillä ja naisilla ja ainut mitä pystyy treenaamaan on se lantionpohja. 

Emätin on sidekudoksen ympäröimä putki, jonka painaa etupuolelta kiinni virtsarakko ja takaa peräsuoli. Se on siis kiinni ja pullottaa yhtä vähän kuin sun tyhjä peräsuoli. Ja sitä voi yhtä vähän treenata kuin sinä suoltasi. Sulkijalihasta kannattaa treenata ja lantionpohjaa, ettei tule pappana sonnat ja kuset housuun."

Suotta sinä minulle sössötät. Naisethan tuollaista ovat kertoneet. Minulle riittää se tieto ja kokemus, että osalla naisista emätin puristelee hyvinkin voimakkaasti penistä orgasmin aikana. Ja on minulla "muutamista" naisista kokemusta.

Vierailija
169/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan kyllä paljon mieluummin pakit kuin huonon miehen.

Lada ei kelpaa, kun et saa bemaria. Ymmärrän, elämä on valintoja.

Vierailija
170/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pitkälle pötkitä, kun naisella ei ole muuta annettavaa kuin pillu ja sekin kuulemma usein liian väljä. Mitä mies sellaisella naisella tekisi?

Vierailija
171/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 58

Kasarilla johonkin B-ukkoon tyytynyt kurppa ketjussa pätemässä. Päde sille ukollesi, älä meille sinkuille!

Kasarilla avioiduin ekonomin kanssa. Erosin ja avioiduin it-konsultin kanssa. Sitten on ollut muita koulutettuja, fiksuja miehiä ja nyt olen peräti 2 kk ollut sinkku.

Lapset tehty, varallisuutta on, velkaa ei ole. Miehiä jonossa. Joten ei sun tartte takiani porata.

Kovasti tittelipainoitteisesti olet sarjaepäonnistunut suhteissasi. (Pahoitteluni jos jäit 2kk sitten leskeksi)

Onko sulla muuten sitä nuoren naisen ihanaa sileää ihoa, avoimmuutta ja iloisuutta jäljellä?

Vierailija
172/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pitkälle pötkitä, kun naisella ei ole muuta annettavaa kuin pillu ja sekin kuulemma usein liian väljä. Mitä mies sellaisella naisella tekisi?

Ja taas tuo väljyys -argumentti, ettekö te oikeasti parempaan kykene?

Vierailija
173/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ymmärrä, miksi te miehet olette joka paikassa koko ajan vonkaamassa, vaikka sekä pillu että naiset kaikkinensa on teistä vastenmielisiä. Kerro sinä?

Vierailija
174/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarmo siemailee aamukahvia ja on täällä vain tökkimässä ampiaispesää ja vahvistamassa, että ampiaiset on yhä vihaisia ja niitä kannattaa vältellä.

Moi miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki! Täälläkö sulla taas viikonloppu menee.

Vierailija
175/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla ei näy olevan käytännön kokemusta eikä myöskään tietämystä.

Kohtu on lihas, lantionpohjassa on sama lihaksisto miehillä ja naisilla ja ainut mitä pystyy treenaamaan on se lantionpohja. 

Emätin on sidekudoksen ympäröimä putki, jonka painaa etupuolelta kiinni virtsarakko ja takaa peräsuoli. Se on siis kiinni ja pullottaa yhtä vähän kuin sun tyhjä peräsuoli. Ja sitä voi yhtä vähän treenata kuin sinä suoltasi. Sulkijalihasta kannattaa treenata ja lantionpohjaa, ettei tule pappana sonnat ja kuset housuun."

Suotta sinä minulle sössötät. Naisethan tuollaista ovat kertoneet. Minulle riittää se tieto ja kokemus, että osalla naisista emätin puristelee hyvinkin voimakkaasti penistä orgasmin aikana. Ja on minulla "muutamista" naisista kokemusta.

Hauskat ja osuvat nuo hipsut 😂. Voi teitä.

Vierailija
176/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tuo väljyys -argumentti, ettekö te oikeasti parempaan kykene?

Se lienee yhtä yleistä tai jopa yleisempää, kuin miesten katkikset. Asioista on hyvä puhua vaikka ne hieman sattuisivatkin. Ellen väärin muista, niin joku tutkimus kertoi, että suurin osa miehistä kuvittelee peniksensä liian pieneksi.

Vierailija
177/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ymmärrä naisia ja naiset ei ymmärrä miehiä - ainakaan tässä asiassa.

Miehiltä puuttuu jotkin aivosolut sillä alueella, jossa nämä parisuhdejutut  käsitellään.

Miesten aivot sanoo, että yksin ei voi olla. Ja koska mies ei voi olla yksin, siitä suora viiva siihen ettei nainenkaan muka voisi.

Miesten aivot on mallia putki, naisten paljon monimutkaisemmat.

Nainen ajattelee, mies ryntää toimimaan.

Ja kun nainen ajattelee, hän ajattelee yksityiskohtaisesti ja kauaskantoisesti. Ei vain seuraavaan hetkeen ja sänkyyn.  Mies voi perustaa suhteen sängynjalkojen varaan, nainen ei.

Nainen tuntuu olevan välttämättömyys miehen elämässä. Mies ei ole naisen elämässä.  Mies voi olla mukava lisä jos on aikuinen ja lapsen elämän taakseen jättänyt  ja vastuullinen mutta välttämätön ei todellakaan ole.

Tässä suhteessa valtavan iso osa miehiä ei kasva koskaan pikkupojasta mieheksi. Samanlaista uhoa kuin esiteini-ikäisillä.  On niin väsyttävää kuunnella näitä.  Ymmärrän kyllä lapsert ja teinit, mutta kun aikuinen mies  käyttäytyy ja ajattelee kuin he! En minä ainakaan jaksaisi alkaa aikuisenkokoisen lapsen kanssa vääntämään, en edes halua lapsia!

Nämä aloitukset ja ketjut - samaa jankkaamista turhan päiten. Asiahan ei jankkaamalla parane eikä muutu, muutos pitää tehdä omassa ajattelussa ja suhtautumisessa toiseen sukupuoleen. Niin kauan kun vain haukutaan ja yritetään niskan päälle mikään ei muutu. Miehet itkee naisettomuuttaan.

Vierailija
178/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ymmärrä, miksi te miehet olette joka paikassa koko ajan vonkaamassa, vaikka sekä pillu että naiset kaikkinensa on teistä vastenmielisiä. Kerro sinä?

Mun nähdäkseni totuus on se, että sekä miehet, että naiset ovat tyytymättömiä siihen, että kumppania on aika vaikea löytää. Minä olen ollut siinä onnellisessa asemassa ettei ole koskaan tarvinnut vongata, mutta johtunee siitä, että olen ollut erittäin ronkeli ja jutellut vain tasokkaiden naisten kanssa.  Pelkkä seksuaalinen kiinnostus alussa ei ainakaan minulle ole koskaan riittänyt.

Vierailija
179/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut pakkeja ongelmaksi, ne ovat minulle sen verran harvinaista herkkua. Kiva vaan jos on rehellinen ja tekee heti selväksi ettei kiinnosta. Se ärsyttää vähäsen jos roikotetaan mukana paremman puutteessa tai ei vaan uskalleta sanoa, ettei halua jatkaa. Onneksi tätäkään en ole montaa kertaa joutunut kokemaan.

Vierailija
180/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku missä? Kerro sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi