Mitä syöt ja juot nyt
Kommentit (61)
Just söin jouluruokaa. Oli hyvvää koska oli välipäiviä jolloin söin pizzaa. Kohta iltapalaksi sipsiä ja omaa tekemää valkosipulidippiä.
Juomana kraanavettä.
Lime Jaffakeksejä.
sitä ennen paahdoin vaahtokarkkeja
ja sitä ennen söin hodareita.
Mulla lämpiää mikrossa annos italianpataa.
Juomana kuplavesi, näin juhlan kunniaksi.
Jälkiruoaksi melatoniini.
Aika säälittävää, mutta oon ihan poikki ja ruoan jälkeen menen jo nukkumaan :D
Atrian kalkkunakinkkua ( ~ 1KG ) vähän jäljellä + Lidl Vahva Lager 5,5% `Veikko´ . Tykkään !
Vettä. Lisäksi kulhossa on joulun viimeiset suklaat. Antti Tuisku bailaa nelosella.
Syön carbonaaraa,nam että onkin hyvää
Nyt en syö mitään, mutta päivälliseksi söin itsetekemääni pizzaa. Tässä leffaa katsellessa join PepsiMaxia ja söin sipsejä. Mietin, että ottaisinko vielä palan pizzaa, kun sitä jäi vielä reilusti jäljelle.
Taitaa olla kehonpositiivisia täynnä tämä palsta kun katsoo teidän ruokavaliota :D
Söin viimeksi klo 20:00 iltapalan ja iltapalaksi oli omena,2kpl riisikakkuja ja juomaksi sokeritonta mehua lasillinen.
Kotitekoista perunasalaattia ja light kokista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lämpiää mikrossa annos italianpataa.
Juomana kuplavesi, näin juhlan kunniaksi.
Jälkiruoaksi melatoniini.Aika säälittävää, mutta oon ihan poikki ja ruoan jälkeen menen jo nukkumaan :D
Melatoniini? Itse sitä kokeilin 2 kertaa, yöllä heräsin aivan järkyttävään päänsärkyyn, siihen loppu se .... "kokeilu" (oli neurologin suosittelema).
Pari vuotta sitten olin niin väsy kaikesta, et rupesin jo ysiltä nukkumaan, "pommittakoot" vaikka kuinka paljon. Puolilta öin heräsin: jaahas, se on sitten vuosi vaihtunut, ja ... käänsin kylkeä :)
Juuri otin pizzaa ja Captain Morgania kokiksella.
Jäätelöä. Joku pähkinä salt juttu. Sekä Baileys Salt Caramel on lasissa. Hyvä yhdistelmä. Ja kattelen Tuiskua telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Sipsiä ja pepsiä
Mittasi?
Perunamuussia ja metsämansikanmakuista Mehukatti mehua. Hyvää on 🍓🥔🙂
Greippijaffaa juon ja syön lihapiirakkaa.