Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
461/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan selvää ettei tavis naisille kelpaa tavis mies. Ei kai miehet muuten olisi sinkkuja kymmeniä vuosia. Sitä voi itse mennä kokeilee ja pyytää tavis naisia treffeille niin voitte olla varmoja ettei helposti pääse treffeille.

Tämähän se ongelma on, kun te tavis miehet, ette pyydä meitä tavis naisia treffeille. Milloin ja missä tällaista tapahtuu? Yleensä te tavis miehet ette edes puhu mitään. Katselette vaan.

Kyllä mulle tavallinen, roteva suomalainen duunari mies kelpaisi. Ei tarvitse olla mikään 180 cm lihaskimppu. Ei tarvitse olla mikään super sosiaalinen kaikkien kaveri. Itsekin olen introvertin puoleinen, joten minulle riittää, että omaat hyvän luonteen ja huumorintajua, et ole mikään raivopää. 

Kun tavisnainen tekee aloitte

Meillä teki vaimo aloitteen ja pariuduttiin nopeasti. Arvostan ja rakastan häntä yli kaiken.

Vierailija
462/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap yksi asia jää sulta ymmärtämättä: sun määrittämä taso ei ole mikään vakio. Jokaisella miehellä  ja naisella on omat yksilölliset kriteerit ihannekumppanilleen. 

Jostain syystä lääkärin puoliso on kuitenkin yleensä lääkäri tai jonkun toisen alan korkeakoulutettu eikä vaikkapa jonkun huomattavasti yleisemmän alan duunari. Sukupuolesta riippumatta.

Siitä ilmiselvästä syystä, että ihmiset tutustuu toisiinsa koulutuksessa tai töissä. Niistä minäkin olen 4/5 miehistäni löytänyt.

Ap ei tutustu keneenkään kun runkkaa koko elämänsä ajan kotona koneen ääressä 

Jos on ihan yhtään kartalla sosiologiasta niin tietää, että korkeasti kouluttautuneet suosivat toisia korkeasti kouluttautuneita iästä riippumatta. Pelkkä yhteinen opiskeluaika ei todellakaan selitä eivätkä esim. lääkisläiset käytännössä edes tapaa vaikkapa tekniikan opiskelijoita samalla kampuksella. Nettitreffimaailmassa huomattava osa mainitsee toiveen eksplisiittisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap yksi asia jää sulta ymmärtämättä: sun määrittämä taso ei ole mikään vakio. Jokaisella miehellä  ja naisella on omat yksilölliset kriteerit ihannekumppanilleen. 

Jostain syystä lääkärin puoliso on kuitenkin yleensä lääkäri tai jonkun toisen alan korkeakoulutettu eikä vaikkapa jonkun huomattavasti yleisemmän alan duunari. Sukupuolesta riippumatta.

Siitä ilmiselvästä syystä, että ihmiset tutustuu toisiinsa koulutuksessa tai töissä. Niistä minäkin olen 4/5 miehistäni löytänyt.

Ap ei tutustu keneenkään kun runkkaa koko elämänsä ajan kotona koneen ääressä 

Jos on ihan yhtään kartalla sosiologiasta niin tietää, että korkeasti kouluttautuneet suosivat toisia korkeasti kouluttautuneita iä

En myöskään itse haluaisi puolisoa, joka olisi selvästi matalammin koulutettu tai selvästi pienituloisempi.

Vierailija
464/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Ukkini alkoi polttaa tupakkaa viisivuotiaana ja kuoli vanhuuteen satavuotiaana...

Vierailija
465/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Ukkini alkoi polttaa tupakkaa viisivuotiaana ja kuoli vanhuuteen satavuotiaana...

Vastaus hänelle, jonka vaimo teki aloitteen.

Vierailija
466/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tilastot ovat aika armottoman selviä tässä. Ammattikoulutun kanssa seurusteleva professori on harvinainen poikkeus, samoin sairaalloisen ylipainoisen kanssa seurusteleva crossfittaaja.

Vierailija
467/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihan selvää ettei tavis naisille kelpaa tavis mies. Ei kai miehet muuten olisi sinkkuja kymmeniä vuosia. Sitä voi itse mennä kokeilee ja pyytää tavis naisia treffeille niin voitte olla varmoja ettei helposti pääse treffeille.

Tämähän se ongelma on, kun te tavis miehet, ette pyydä meitä tavis naisia treffeille. Milloin ja missä tällaista tapahtuu? Yleensä te tavis miehet ette edes puhu mitään. Katselette vaan.

Kyllä mulle tavallinen, roteva suomalainen duunari mies kelpaisi. Ei tarvitse olla mikään 180 cm lihaskimppu. Ei tarvitse olla mikään super sosiaalinen kaikkien kaveri. Itsekin olen introvertin puoleinen, joten minulle riittää, että omaat hyvän luonteen ja huumorintajua, et ole mikään raivopää. 

Ootko aatellut, että voisit naisena itsekin pyytää niitä sua miellyttäviä tavismiehiä treffeille? Vai teetkö tässäkin asiassa "naiset" ja et saa mitään aikaiseksi, mutta tykkäät valittaa kun et saa sitä tai tätä?

Vierailija
468/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ironista, että täällä miehiä aina kehotetaan kouluttautumaan, treenaamaan, harrastamaan, tienaamaan enemmän, jotta kelpaisivat. Kaljuuskin on oma valinta, sillä löytyyhän jokaiselta perus-Pertiltä sen verran löysää, että saa hiussiirrännäiset ja jos ei löydy, niin ei ansaitse naista... Mutta naisia ei toki kiinnosta miehen koulutus, tulotaso, ulkonäkö. Pelkästään kultainen luonne riittää. 

Niin, eiköhän miehetkin pikku hiljaa opi, että pitää katsoa mitä naisen käsi tekee eikä mitä se suu puhuu. Naiset ja kaksinaismoralismi ovat kuin synonyymi.

Vierailija
469/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarinan opetus on, että Liisa ei missään tapauksessa ikinä tule käsittelemään teemaa, mitä minulla on parisuhteelle annettavana."

Miksi Lissun tarvitsisi sitä käsitelläkään? Kunhan elää elämäänsä, miten haluaa.

Ällö-Pena voi joko jatkaa vinkumista, kun ei kelpaa Lissulle, tai hyväksyä, ettei Lissu ole hänelle mitään velkaa, ja jatkaa omaa elämäänsä.

Miksi Pentti on ällö, jos ei kelpaa jollekin naiselle? Onko Lissu myös ällö, jos ei kelpaa jollekin miehelle? Vai onko tässä taas naisten kaksinaismoralismi vahvana?

Vierailija
470/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus hänelle, jonka vaimo teki aloitteen.

Sinkkuna ollessa minulle on tehnyt aloitteen treffeille ehkä puolentusinaa naista. Ja joka ikisen kanssa niille treffeille on myös menty, vaikka en olisi niin mielettömän kiinnostunut ollutkaan. Naisen tekemä aloite on aina imarteleva ja toisaalta olen aloitteen tehneenä miehenä saanut välillä osakseen niin paskaa käytöstä, että olen jo ihan maailmanparannusmielessä halunnut suoda minulle aloitteen tehneille naisille kunnioittavaan käytökseen ja sellaisen olon, ettei heissä ole mitään vikaa, vaikka juuri minä en nyt tällä kertaa haluaisi alkaa seurustelemaan heidän kanssaan.

Vierailija
471/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni samalla tasolla ei ole esim. 20-v nainen ja 30-v. mies tai vielä vanhempi. Ja kaunis nainen ja keskinkertaisen näköinen mies, mutta rikas ja kuuluisa. Mutta kukin elää tavallaan. 

Vierailija
472/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄYSIN sattumaa! Kipinäkemiaa ei voi ennustaa. Se voi tapahtua missä vain ja kenen kanssa vain! 

Uskokaa nyt! Tasoja ei ole! EI OLE!

Vierailija
473/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on taviksia ja suurin osa myös miehistä. Silti suomessa on miljoona yksinasuvaa sinkkua. Missä vika siis ettei sinkut kohtaa. Kyllähän miehen on todella vaikea päästä treffeille naisen kanssa. Yritin monta vuotta ja kyllästyin ja päätin että olen sinkku koko ikäni.

Vierailija
474/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella saa olla tasan sellaiset kriteerit kumppanille kuin hyvältä tuntuu.

Tämän kun saisi vielä palstaulit ja tasoteoreetikot ymmärtämään. 

Tämähän on juuri tasoteorian kovaa ydintä. Jokainen saa yrittää ketä haluaa, mutta tasot määrittää kenet lopulta saa.

Vierailija
475/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavisnainen tekee aloitteen tällaiselle tavismiehelle (joka ei itse pyydä naisia ulos) niin kas, nainen nähdäänkin helppona reikänä eikä parisuhdematskuna, koska nainen on ihan vaan tavis (eikä se unelmien nainen jollaiselle mies ikinä itse uskaltaisi aloitetta tehdä) ja ilmeisen epätoivoinenkin, koska tekeekin aloitteen panoalfan sijaan tavismiehelle. Eikä naisen kanssa voi toisia treffejä ajatellakaan, jos seksiä ei ekojen jälkeen ole tarjolla koska nainen on ilmiselvästi lahna ja p*htari jonka kanssa seksiä on max 2 kertaa vuodessa.

Ja jos taas seksiä on, niin nainen onkin miehen mielestä pelkkä halpa hoo joka on ollut ennenkin jokaisen miehen alla selällään ja tulee jatkossakin olemaan.

Ei niitä aloitteita kenenkään naisen ole pakko tehdä. Voihan sitä mieluummin olla inceli ja uhriutua vauvapalstalla, kun ei miestä...anteeksi SOPIVAA miestä löydy. Se on valintojen maailma missä eletään.

Vierailija
476/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tavisnainen tekee aloitteen tällaiselle tavismiehelle (joka ei itse pyydä naisia ulos) niin kas, nainen nähdäänkin helppona reikänä eikä parisuhdematskuna, koska nainen on ihan vaan tavis (eikä se unelmien nainen jollaiselle mies ikinä itse uskaltaisi aloitetta tehdä) ja ilmeisen epätoivoinenkin, koska tekeekin aloitteen panoalfan sijaan tavismiehelle. Eikä naisen kanssa voi toisia treffejä ajatellakaan, jos seksiä ei ekojen jälkeen ole tarjolla koska nainen on ilmiselvästi lahna ja p*htari jonka kanssa seksiä on max 2 kertaa vuodessa.

Ja jos taas seksiä on, niin nainen onkin miehen mielestä pelkkä halpa hoo joka on ollut ennenkin jokaisen miehen alla selällään ja tulee jatkossakin olemaan.

Ehkäpä se mies ei vaan etsi parisuhdetta vaikeuttamaan elämäänsä. Jos tarjoat torttua, niin se tökkää sinne kikkelin, mut

Parisuhdetta haluamaton mies, joka kuitenkin tykkää seksistä ja sitä harrastaa mikäli eteen osuu, on tunnevammainen narsisti tai psykopaatti?

Nyt jos koskaan: vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
477/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään itse haluaisi puolisoa, joka olisi selvästi matalammin koulutettu tai selvästi pienituloisempi.

En minäkään haluaisi puolisokseni naista, joka olisi selvästi rumempi tai läskimpi kuin itse olen. Taso sen olla pitää. Siksi tasoteoreetikko :)

Vierailija
478/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko aatellut, että voisit naisena itsekin pyytää niitä sua miellyttäviä

Tuossakin roteva mies kelpaa, mutta ei tietenkään hintelä.

Vierailija
479/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta haluamaton mies, joka kuitenkin tykkää seksistä ja sitä harrastaa mikäli eteen osuu, on tunnevammainen narsisti tai psykopaatti?

Nyt jos koskaan: vain otettu lääke auttaa.

Kipeä aihe. Miesten pitää haluta naista.

Miehet pärjää paljon vähemmällä kuin naiset ja jos miehet lakkaa tavoittelemasta statusta ja varallisuuttaa naisia miellyttääkseen tai perhettä elättääkseen koko yhteiskunta romahtaa.

Vierailija
480/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja riippumatta myös siitä, minkä ikäisenä tavataan. Jos joku 40 v ylilääkäri etsii seuraa niin ei varmaan kelpaa kuka tahansa.

Jokaisella saa olla tasan sellaiset kriteerit kumppanille kuin hyvältä tuntuu.

Pointti on, että ne ovat usein pitkälti tasoteorian mukaiset: korkeakoulutetut pariutuvat korkeakouluttujen kanssa, hyvätuloiset suosivat hyvätuloisia, urheilulliset urheilullisia. Ja sitten jotkut täällä puhuvat ikäänkuin kyse olisi yksilöllinen valinta. Yhtä yksilöllinen kuin asuntolaina ja Juhla-Mokka.

No onhan se näiden jokaisen yksilön oma valinta. Okei, nämä valinnat noudattavat tätä kuvittelemaasi tasoteoriaa. Mitä sitten? Edelleen, jokainen saa valita kumppaninsa juuri niillä perusteilla kuin haluaa. Eikä kenelläkään ole velvollisuutta valita ketään, jos mieluummin elää yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme