Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
501/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo jankuttaminen jostain tasoista. 

Vierailija
502/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadannen kerran: kyllä tavallinen ja/tai kiltti mies jossain vaiheessa puolison löytää. Mutta he jotka kutsuvat itseään tavallisiksi ovat usein hyypiöitä eivätkä tavallisia.

Hyypiö on siis epäsosiaalinen, täysin ymmärtämätön sen suhteen, mitä parisuhteessa oikeasti vaaditaan. Koska ei ole sosiaalisuutta, ei myöskään ymmärrystä, mitä puuttuu. 

Joskus kysyn hyypiöltä, että miten et tapaa ketään kaveripiirisi illanvietoissa tai eivätkö kaverisi vinkkaa sinulle ketään. Jos vastaus on että "ei ole kavereita tai eivät hekään seurustele tai en käy missään missä on ihmisiä" niin asia selvä. Olet epäsosiaalinen etkä osaa sosiaalisia kuvioita. 

Huom. "jossain vaiheessa".

Eli silloin kun nainen on juossut juoksunsa komeampien ja itsevarmempien, mutta itsekkäämpien ja vähemmän luotettavien miesten kanssa.

Kun lapsikuume iskee ja kaverit viettävät unelmahäitä, tarvitaan luotettava mies jonka kanssa hankkia lapset ja kiva asunto. Siinä vaiheessa kummasti nainen tajuaa kuinka se luotettava tavismies onkin paras.

Kun lapset on kasvatettu ja olisi taas aikaa nauttia yhteisestä ajasta, nainen tajuaakin kuinka se mies on tylsä eikä osaa elää. Sittenkin juoksuajan mies olisi parempi, kenties iän myötä vähän rauhoittuneena versiona.

No mikään pakko ei tietenkään ole miesten pariutua missään vaiheessa. Ei varmasti haluakaan, jos näin karmivina naiset näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo jankuttaminen jostain tasoista. 

Mene sinä lukemaan vaikka Damiano David -ketjua, jos ei tämä miellytä.

Vierailija
504/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadannen kerran: kyllä tavallinen ja/tai kiltti mies jossain vaiheessa puolison löytää. Mutta he jotka kutsuvat itseään tavallisiksi ovat usein hyypiöitä eivätkä tavallisia.

Hyypiö on siis epäsosiaalinen, täysin ymmärtämätön sen suhteen, mitä parisuhteessa oikeasti vaaditaan. Koska ei ole sosiaalisuutta, ei myöskään ymmärrystä, mitä puuttuu. 

Joskus kysyn hyypiöltä, että miten et tapaa ketään kaveripiirisi illanvietoissa tai eivätkö kaverisi vinkkaa sinulle ketään. Jos vastaus on että "ei ole kavereita tai eivät hekään seurustele tai en käy missään missä on ihmisiä" niin asia selvä. Olet epäsosiaalinen etkä osaa sosiaalisia kuvioita. 

Eli silloin kun nainen on juossut juoksunsa komeampien ja itsevarmempien, mutta itsekkäämpien ja vähemmä

Eli naistenmies, eli pelimies.

Harmi vain kun näitä miehiä on ehkä 5% miehistä, ja he eivät ole sieltä sitoutumishaluisimmasta päästä.

Vierailija
505/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikään pakko ei tietenkään ole miesten pariutua missään vaiheessa. Ei varmasti haluakaan, jos näin karmivina naiset näkee.

Alkaisin pikku hiljaa olemaan jo huolissani suomalaisen yhteiskunnan tulevaisuudesta ja etenkin tämän hyvinvointivaltion kantimista. Kohta ei enää varat riitä tämän härdellin ylläpitämiseen, kun enenevissä määrin nuoret miehet toteaa "pitäkää tunkkinne, minä en osallistu tämän yhteiskunnan rakentamiseen" ja suoraan tuottaviin yrityksiin ei enää riitä tekijöitä mm. putkimiehet, sähkömiehet, rakennusala, logistiikka yms. Naisten kansoittamat välillisesti tuottavat alat taas eivät ole muuta kuin kuluerä, jos asiaa katsotaan puhtaan taloudellismatemaattiselta kantilta. Tämä nykyinen yhtälö, etenkin pahenevana, ei vain kanna enää. Isompia muutoksia alkaa pikku hiljaa tulemaan ja uskoisin, että seuraavan 10-20 vuoden aikana yhteiskuntamme joutuu melkoisiin muutoksiin.

Vierailija
506/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys laskee koska naiset nirsoilee.

Vierailija
507/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin naisille näkymätön kolmekymppiseksi saakka.

Sitten, naiset kiinnostuivat. Minussa ei muuttunut mikään. Kolmeen ensimmäiseen päti seuraavat seikat:

1. Ikä +-28v

2. Halu perustaa perhe, ja löytää mies "joka ei aikaile"

3. Exät itsekkäitä (mutta kuvien perusteella minua komeampia, itsevarmuuden, itsetyytyväisyyden ja ylimielisyyden rajoilla keikkuvia tapauksia)

4. Nuorena seksikkäämpi kroppa, nyt 10-20kg lisää painoa ja massan siirtyminen pepusta/reisistä vatsaan/vyötärölle.

5. 2/3 omia nuoruuden ihastuksia jotka eivät silloin halunneet minusta kuin ystävän

Minua ei todellakaan kiinnostanut olla lohdutuspalkinto ja mahdollistaja, kuten joku hyvin kuvasi. Ellen ole se mies jonka kanssa haluttaisiin olla silloin kun nainen ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin seksia ja seuraa, en halua olla naisen kanssa silloin kun hän haluaa lapsia ja keskiluokkaisen elämän.

Vierailija
508/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys laskee koska naiset nirsoilee.

Silloin oikein erityisesti tuleekin nirsoilla, kun lapsille isää valitsee.

Vierailija
509/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan. 

Ok, omassa elämässäni on parasta kiva työ, ihanat lapset, rakkaat ystävät ja sukulaiset, , höpsö koirani, ihana oma koti, mielenkiintoiset opiskelut, hyvä ruoka (tänään pöytävaraus porukalla), se että kevät tulee, tuleva loma!, musiikki, luonto,,, elämä on ihanaa!

Mutta onhan toi naisten rupsahtaminenkin tosi kiva elämän kohokohta. Tsemppiä sille. 😂

Totuus kyllä taitaa olla ihan toista kun miehiä ja naisia katsoo niin kyllä se miesten rupsahtaminen on paljon totaalisempaa. Eikä ihme, miesten elämään kuuluu vahvemmin liian hallitseva alkoholin käyttö myös arkipäivinä ei vain viikonloppuisin. Lisäksi ne tupakanpoltto, vähäinen liikunta ja epäterveellinen ruokavalio. Ja eiköhän tuo katkeruus naisia kohtaan vanhenna sekin. Pömppövatsaisia ikämiehiä joka puolella niin että tässäkin miehet yrittää naisiin siirtää sen mikä itsessä mättää enemmän.

Vierailija
510/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, naiset kiinnostuivat. Minussa ei muuttunut mikään. Kolmeen ensimmäiseen päti seuraavat seikat:

1. Ikä +-28v

3. Exät itsekkäitä (mutta kuvien perusteella minua komeampia, itsevarmuuden, itsetyytyväisyyden ja ylimielisyyden rajoilla keikkuvia tapauksia)

4. Nuorena seksikkäämpi kroppa, nyt 10-20kg lisää painoa ja massan siirtyminen pepusta/reisistä vatsaan/vyötärölle.

5. 2/3 omia nuoruuden ihastuksia jotka eivät silloin halunneet minusta kuin ystävän

Minua ei todellakaan kiinnostanut olla lohdutuspalkinto ja mahdollistaja, kuten joku hyvin kuvasi. Ellen ole se mies jonka kanssa haluttaisiin olla silloin kun nainen ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin seksia ja seuraa, en halua olla naisen kanssa silloin kun hän haluaa lapsia ja keskiluokkaisen elämän.

Miten tämä asia siis nyt on, laskeeko syntyvyys kun naiset nirsoilevat, vai siksi kun miehet ovat nirsoja? Harva kai nykyään parikymppisenä niitä lapsia haluaa.

Vierailija
511/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli silloin kun nainen on juossut juoksunsa komeampien ja itsevarmempien, mutta itsekkäämpien ja vähemmän luotettavien miesten kanssa.

Kun lapsikuume iskee ja kaverit viettävät unelmahäitä, tarvitaan luotettava mies jonka kanssa hankkia lapset ja kiva asunto. Siinä vaiheessa kummasti nainen tajuaa kuinka se luotettava tavismies onkin paras.

Kun lapset on kasvatettu ja olisi taas aikaa nauttia yhteisestä ajasta, nainen tajuaakin kuinka se mies on tylsä eikä osaa elää. Sittenkin juoksuajan mies olisi parempi, kenties iän myötä vähän rauhoittuneena versiona.

Mitkä juoksut? Mulla ei ollut mitään juoksuja. Ei ollut kavereita.

Vierailija
512/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin pikku hiljaa olemaan jo huolissani suomalaisen yhteiskunnan tulevaisuudesta ja etenkin tämän hyvinvointivaltion kantimista. Kohta ei enää varat riitä tämän härdellin ylläpitämiseen, kun enenevissä määrin nuoret miehet toteaa "pitäkää tunkkinne, minä en osallistu tämän yhteiskunnan rakentamiseen" ja suoraan tuottaviin yrityksiin ei enää riitä tekijöitä mm. putkimiehet, sähkömiehet, rakennusala, logistiikka yms. Naisten kansoittamat välillisesti tuottavat alat taas eivät ole muuta kuin kuluerä, jos asiaa katsotaan puhtaan taloudellismatemaattiselta kantilta. Tämä nykyinen yhtälö, etenkin pahenevana, ei vain kanna enää. Isompia muutoksia alkaa pikku hiljaa tulemaan ja uskoisin, että seuraavan 10-20 vuoden aikana yhteiskuntamme joutuu melkoisiin muutoksiin.

Älä mänspleinaa miehiä ei tarvita mihinkään.

Vierailija
513/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ikä +-28v

Tämä. Niin tämä. Ja miehethän, kiitos internetin, ovat alkaneet tajuta tämän koko farssin älyttömyyden. Katsellaan sitten tulevaisuudessa kun tämä pohjoismainen demariyhteiskunta romahtaa, niin kuinka paljon asiat muuttuu ja nirppanokkaiset naiset alkaa tajuta ettei enää eletä kuten ennen wanhaan.

Vierailija
514/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi ja tajuat kuinka 90% asioista mitä näet on miesten keksimää, rakentamaa ja ylläpitämää.

Vierailija
515/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos aloittajakin tyytyisi kaurapuuroon ja itsekeiteltyyn hernekeittoon, ei tarvitsisi valittaa kuinka ruoka on niin kallista. Ja jos tyytyisi joukkoliikenteeseen, ei sitäkään tarvitsisi valittaa kuinka bensa on niin kallista. Elämä on valintoja!

Vierailija
516/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ikä +-28v

Minua ei todellakaan kiinnostanut olla lohdutuspalkinto ja mahdollistaja, kuten joku hyvin kuvasi. Ellen ole se mies jonka kanssa haluttaisiin olla silloin kun nainen ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin seksia ja seuraa, en halua olla naisen kanssa silloin kun hän ha

Taas.

Tämä toistuu joka kerta :D

Missä kohtaa minä mainitsin lasten hankkimisen nuorena? Minä kirjoitin seurustelusta nuorena.

Eli sinun pointtisi on, että olen täysin oikeassa ja sinä olet kanssani samaa mieltä. Tavismiesten kanssa ollaan vain koska halutaan perhe. Kun lapsia ei olla hankkimassa nuorina, ei ole syytä olla tavismiehen kanssa.

Teille asia on niin itsestäänselvyys, että kun minäkerron etteivät naiset halua seurustella tavismiesten kanssa nuorina, naiset vastaavat että no haluavatko tavismiehet lapsia nuorina.

Vierailija
517/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinne tietokoneen ja pöydän väliin ei kannata jäädä. Siellä nimenomaan eriytyy kaikesta yhteiskunnassa myös naisista. Silloin joskus kun vielä nuoret tapasivat ihan fyysisesti yhteisissä riennoissa niin nyt nuoret miehet jumittuu sinne kotiin ja ne naisten vihasivustot netissä ei auta yhtään ne vain vievät vielä kauemmas naisista ja heihin tutustumisesta ihan ihmisinä. Sitten ei tulisi näitä outoja tasoteoriahöpötyksiä ym. vasn aitoa keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
518/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus kyllä taitaa olla ihan toista kun miehiä ja naisia katsoo niin kyllä se miesten rupsahtaminen on paljon totaalisempaa. Eikä ihme, miesten elämään kuuluu vahvemmin liian hallitseva alkoholin käyttö myös arkipäivinä ei vain viikonloppuisin. Lisäksi ne tupakanpoltto, vähäinen liikunta ja epäterveellinen ruokavalio. Ja eiköhän tuo katkeruus naisia kohtaan vanhenna sekin. Pömppövatsaisia ikämiehiä joka puolella niin että tässäkin miehet yrittää naisiin siirtää sen mikä itsessä mättää enemmän.

Syynä tohon on ne suomalaiset naiset. Kun melkein neljännes vetää mt-lääkitystä, niin voidaan jo ihan tilastollisesti todeta, että suomalaiset naiset on päästään viallisia.

Vierailija
519/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä mänspleinaa miehiä ei tarvita mihinkään."

Korjaus: näiden palstalta tuttujen "miks menisin töihin ku en v*ttu sittenkää saa naista" kapina ei nyt ihan sentään vielä yhteiskuntaa kaada. Lohduttava voimafantasia toki heille.

Vierailija
520/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ympärillesi ja tajuat kuinka 90% asioista mitä näet on miesten keksimää, rakentamaa ja ylläpitämää.

Älä jauha puppua. Ei tarvi montaa kymmenystä pyöristää, että voidaan sanoa 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä