Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?

Vierailija
24.02.2024 |

En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen. 

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen halua olla miehelle olemassa vain seksin vuoksi tai tuntea, että hän voisi olla kuka tahansa, että hänen persoonallaan ei ole väliä kunhan antaa säännöllisesti. Nainen haistaa kyllä sen, jos mies ajattelee noin. Eikä halua olla sellaisen miehen kanssa. 

Vierailija
142/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on naiset vielä itkenyt ilosta saatuaan seksiä. In your dreams.

Minä olen itkenyt ilosta saatuani mahtava käsittelyn eräältä mieheltä pohjosemmassa suomessa. Osasi pitää hyvänä just oikealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, harrastusten parista. Olen itse naimisissa, mutta harrastan avantouintia, missä kyllä on kovinkin innokkaita miehiä, vapaita ja varattuja.. Siellä saunan lämmössä olisikin kiva paikka tutustua, jos olisin miestä etsimässä, joten eikun uimaan😄 

Vierailija
144/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin löytyy ilman tinderiä. Pitää vaan liikkua ihmisten ilmoilla, eikä möllöttää koneella. 

Vierailija
145/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on naiset vielä itkenyt ilosta saatuaan seksiä. In your dreams.

Minä olen itkenyt ilosta saatuani mahtava käsittelyn eräältä mieheltä pohjosemmassa suomessa. Osasi pitää hyvänä just oikealla tavalla.

Poikarakkaus on ihanaa.

Vierailija
146/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisitkö onnnesta, jos...?!

Vierailija
147/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat miehet voisi olla hiljaa 

Vierailija
148/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen halua olla miehelle olemassa vain seksin vuoksi tai tuntea, että hän voisi olla kuka tahansa, että hänen persoonallaan ei ole väliä kunhan antaa säännöllisesti. Nainen haistaa kyllä sen, jos mies ajattelee noin. Eikä halua olla sellaisen miehen kanssa. 

Ei todellakaan haista.

Nainen haistaa sen onko mies pitkä, raamikas, itsevarma, määrätietoinen, sosioekonomisesti menestynyt ja seksuaalisesti dominoiva. Jos mies on vahvoilla näistä, hän voi pitää naista vaikka pelkkänä kassientyhjennyslaitteena, ja nainen elättelee mielessään ajatusta että mies on häneen rakastunut. Jos mies vielä vaivautuu sanomaan muutaman hyväksi koetun lattean replan tyyliin "sussa on jotain käsittämätöntä", nainen on myyty.

Vierailija
149/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan haista.

Nainen haistaa sen onko mies pitkä, raamikas, itsevarma, määrätietoinen, sosioekonomisesti menestynyt ja seksuaalisesti dominoiva. Jos mies on vahvoilla näistä, hän voi pitää naista vaikka pelkkänä kassientyhjennyslaitteena, ja nainen elättelee mielessään ajatusta että mies on häneen rakastunut. Jos mies vielä vaivautuu sanomaan muutaman hyväksi koetun lattean replan tyyliin "sussa on jotain käsittämätöntä", nainen on myyty.

Höpsis.

Vierailija
150/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että tähän on vastannut paljon ihmisiä joilla ei ole mitään käsitystä parisuhteista vaan pitävät muita ihmisiä esineinä joita käytetään. 

Kyllä rakkauden voi löytää vielä ihan oikeasta elämästä! Se on jopa todennäköisempää kuin tinderistä. Itse olen löytänyt töistä. Nettideittailuakin olen kokeillut, mutta en saanut siitä mitään irti. Haluan kohdata ihmiset  aidosti enkä ruudun välityksellä. 

Vierailija
151/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan haista.

Höpsis.

On kuule ihan nähty.

Tuon tyyppiset miehet saavat naiset rakastumaan heihin sormia napsauttamalla, etenkin tavalliset eronneet naiset joista saa helppoja panoja kun ei tarvitse tavoitella kuukausia, kisata verissä päin muoden metsästäjien kanssa ja sietää oikkuja joihin nuorella kaunottarella on varaa.

Vierailija
152/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää, mutta pitää olla elämässä suhteellisen aktiivinen. Pitää tutustua ihmisiin työpaikalla, harrastuksissa ja muussa elämässä. Ja nimenomaan niin, että pidemmän aikaa tutustuu ihmisiinE. rittäin epätodennäköistä, että jostain yhden illan 

Itse olen kaikki pidemmät suhteeni (tasan 2 kpl, joista viimeisin kestänyt nyt 5 vuotta) löytänyt harrastuspiireistä. Tinderistä olen löytänyt vain hyvin pinnallisia juttuja. Toisin sanoen olen tullut jäetyksi melkein heti, kun mies on saanut seksiä.

Vierailija
153/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää, mutta pitää olla elämässä suhteellisen aktiivinen. Pitää tutustua ihmisiin työpaikalla, harrastuksissa ja muussa elämässä. Ja nimenomaan niin, että pidemmän aikaa tutustuu ihmisiinE. rittäin epätodennäköistä, että jostain yhden illan 

Itse olen kaikki pidemmät suhteeni (tasan 2 kpl, joista viimeisin kestänyt nyt 5 vuotta) löytänyt harrastuspiireistä. Tinderistä olen löytänyt vain hyvin pinnallisia juttuja. Toisin sanoen olen tullut jäetyksi melkein heti, kun mies on saanut seksiä.

Tinder on väärinymmäretty. Naiset uskovat, että Tinderissä miehet hakevat vain seksiä. Mutta se on puolitotuus. Oikeammin Tinderissä komeat miehet hakevat vain seksiä.

Höpö höpö, sanoo nainen, koska nainen kannattaa aina teoriaa jonka perusteella kannattaa tavoitella mahdollisimman komeaa miestä. Mutta tässä perustelut:

Miksi komea, älykäs, mukava ja parisuhdetta etsivä 40+ mies olisi Tinderissä?

Nämä miehet ovat kysyttyjä, äärimmäisen kysyttyjä. Miksi he kiertelisivät etsimässä naista Tinderistä, kun se onnistuu livenäkin? Kahlaisivat läpi kuvilla huijaavia, moniongelmaisia, kyläpyöriä ja ties mitä. Eivät mistään syystä.

Sen sijaan komeilla, seksiä etsivillä miehillä on hyvät syyt olla Tinderissä. Seksiä saa haettua tuttavapiirien ulkopuolelta, ilman pelimiehen mainetta. Etenkin jos heillä on elämänhallintaongelmia, silloin Tinder on mahtava verrattuna tuttavapiireihin.

Entäs ne loput? No, lopuilla ei ole juurikaan kysyntää. Tinderissä menestyy 10% miehistä, Tinderin omien tilastojen mukaan. Seksiä on vaikeampaa löytää kuin parisuhdetta (huom, miesten, naisilla päin vastoin) koska seksiä etsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin vastaavia naisia.

ts. syy miksi naiset löytävät Tinderistä vain seksiä etsiviä miehiä on se, että he yrittävät vain komeita miehiä. Ja nämä miehet nimenomaan Tinderissä ovat yleensä pelimiehiä. Tai yksinkertaisesti naisia sen verran paremmannäköisiä, että seksi käy mutta parisuhde ei. Tämäkin menee miehillä ja naisilla päin vastoin. Jos mies tarjoaa pelkkää munaa, mieheltä vaaditaan enemmän ulkonäön yms suhteen.

Vierailija
154/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on väärinymmäretty. Naiset uskovat, että Tinderissä miehet hakevat vain seksiä. Mutta se on puolitotuus. Oikeammin Tinderissä komeat miehet hakevat vain seksiä.

Höpö höpö, sanoo nainen, koska nainen kannattaa aina teoriaa jonka perusteella kannattaa tavoitella mahdollisimman komeaa miestä. Mutta tässä perustelut:

Tämä. 40+ kaikin puolin tasokkaat ja parisuhdetta etsivät miehet eivät pyöri Tinderissä. Kumppani löytyy livenä käytännössä aina. Ei heillä ole tarvetta kerätä matcheja.

Tinderissä pyörii komeat pelimiehet ja kaikenlaiset tavismiehet (parisuhdetta ja seksiä etsivät). Ensimmäiset koska Tinder on loistava metsästyspaikka, jälkimmäiset koska ei siinä ole mitään menetettävääkään kun tekee profiilin.

Vierailija
155/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tinderiä kokeillut muutamaan otteeseen, ja kyllä sieltä yksi lyhyt seurustelusuhdekin löytyi. Haastava paikka se silti on ihmisiä kohdata, eikä sovi minulle. Pidemmän päälle alkoi ahdistaa sen luonnottomuus. Niinpä poistin profiilini pari vuotta sitten enkä ole katunut. Tuolloin kuitenkin jouduin käsittelemään ja hyväksymään sen, että introverttina en tule kumppania luultavasti enää löytämään, tai ainakin se vaatisi melkoista tuuria. Ja näin on hyvä, yksin on oikein hyvä olla. Jos se onnenkantamoinen sitten joskus kohdalle sattuisikin, niin ainakin osaisin sitä suuresti arvostaa. Jos ei, niin olen kuitenkin kiitollinen siitä pitkästä parisuhteesta joka minulla on ollut onni kokea.

N44

Vierailija
156/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Itse kyllä olen etsinyt ihan täysin taviksia ja nörtihtäviä ihmisiä (jollainen olen itsekin) Tinderistä. Itsellä ei lihavana naisena edes olisi mahdollisuutta johonkin ultra komeaan ja rikkaaseen salikundiin. Ja vielä vähemmän minulla on kiinnostusta sellaiseen kumppaniin. Voisit lopettaa uhriutumisen, niin pariutuminen mahdollisuudet paranevat hurjasti.

Vierailija
157/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan tavallista rauhallista arkea miehen kanssa, ilman että joudun kokemaan hänen kanssaan jotain ulkonäköpaineita. Siksi ei voisi vähempää kiinnostaa tinderin komistukset. Ei vaikka olisi niihin ehkä saumaakin. 

Vierailija
158/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sanoo nainen, koska nainen kannattaa aina teoriaa jonka perusteella kannattaa tavoitella mahdollisimman kome

Oiotaan samalla toiennkin väärinkäsitys.

Ne ultrakomeat salikundit eivät ole top 10% vaan top 1%, ja miesmallit ovat jo top 0,1%.

Top 10% on se "juuri sinun makuusi oleva tavismies", joka olisi monen muunkin naisen valinta. Kun itse et ole top 10%, käy niin että kelpaat panoksi mutta parisuhteeseen haetaan paremmannäköistä.

Vierailija
159/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap

Et sinä neljävitosena mitään ihmemiestä saa. Hyvät miehet postuvat markkinoilta viimeistään kolmekymppisenä, sitoutuvat ja hankkivat perheen. Jos joku sattuisi vielä  olemaan vapaana, niin miehet vaitsevat reippaasti nuoremman naisen. Ehkä voit hyvällä tuurilla löytää leskimiehen ikäluokassa 70 v.

Vierailija
160/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille naisille ajatusleikki.

Kuinka monta rikasta kalsarimallia tunnet? Jos olet keskivertonainen, tuskin kovin montaa. Todennäköisesti et ainuttakaan.

Luultavasti tunnet satoja miehiä, jos mukaan lasketaan puolitutukin.

Ne miehet eivät ole top 10% vaan top 0,1%.

Top 10% miehet saat kun katsot vaikka tuntemistasi samanikäisistä miehistä sen 1/10 joka miellyttää sinua eniten. Ja ihan takuulla pidät heitä tavismiehinä.

Erilainen miesmaku on myös aina näennäistä. Joku pitää rokkarista ja toinen liikemiehestä. Mutta rokkarinaiset ovat aika samaa mieltä siitä, kuka on se komea rokkarimies, jne. Naisten geneettinen miesmaku on pitkälti sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän