Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin ketju on täyttynyt tasoteoriajankkaamisista? Vaikka ap nimenomaan pyysi, että ei siitä aiheesta yhtään.
liittyy tiiviisti aloituksen aiheeseen
Mikä estää ap sua tekemästä sekä tinder profiilin että hakemasta Seuraa luonnosta. Siten moninkertaistaa makunsa.
Miehen löytää mistä vain, naista ei mistään. On se niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää ap sua tekemästä sekä tinder profiilin että hakemasta Seuraa luonnosta. Siten moninkertaistaa makunsa.
Luulen, että Seuraa on saatavilla vain kaupoista ja kioskeista.
Kyllä se vaikeaa on. Tinderissä ne miehet etsii seuraa, livenä ei ikinä voi tietää ja jos lähestyy niin saa pakit tai se on varattu jne.
Vierailija kirjoitti:
Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.
Joo, näitä riittää tinderissä. Tai sit ollaan kotipalveluita vailla. Omat kodit ja tasa-arvoinen aikuinen suhde ei kiinnosta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.
Joo, näitä riittää tinderissä. Tai sit ollaan kotipalveluita vailla. Omat kodit ja tasa-arvoinen aikuinen suhde ei kiinnosta miehiä.
Tuoha olis joka miehen unelma. Omat kodit molemmilla ja tasa-arvoinen suhde niin nainen ei komentele koko ajan, päälle vielä seksiä pari kertaa viikossa.
Huoh,mistä mä löytäisin miehen,sellaisen kunnollisen joka ei kävisi baareissa ja ihan tavallisen näköisen joka ei joka kulman takaa etsisi parempaa naista.Tinder???tuskin.
En käy baareissa, kaupassa miltei joka päivä. Löydyn tinderistä, valosta, ja monelta deittipalstalta. Vaan harva nainen on ylipäätään halunnut tutustua tai ylipäätään seurustella.
Oon lapseton, velaton, oma talo ja käyn töissä.
Kaupassa olisin otettu jos joku nainen tulisi ja nykäisisi hihasta ja haluaisi tutustua.
Näin metoo aikoina minä miehenä en voi ottaa riskiä lähestymällä, koska sekopäänaisilla on valta tuhota mies totaalisesti uraa ja mainetta myöten.
Pointtion että tehkääpä te naiset ne aloitteet vuorostanne.
Mies 45
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa, kaupassa miltei joka päivä. Löydyn tinderistä, valosta, ja monelta deittipalstalta. Vaan harva nainen on ylipäätään halunnut tutustua tai ylipäätään seurustella.
Kaupassa olisin otettu jos joku nainen tulisi ja nykäisisi hihasta ja haluaisi tutustua.
Näin metoo aikoina minä miehenä en voi ottaa riskiä lähestymällä, koska sekopäänaisilla on valta tuhota mies totaalisesti uraa ja mainetta myöten.
Mies 45
Ei naiset mitään tee
Vierailija kirjoitti:
Mies 45
Mä oon aina ihmetellyt, että mistä tunnistaa, esim. kaupassa, koiralenkillä... että se kivan oloinen vastaan tullut mies on sinkku? Tai mistä tunnistaa, että joku on kiinnostunut tai flirttailee, eikä ole vain kohtelias/ystävällinen/asiakaspalveluhenkinen?
Ennen kaikki oli paremmin. Tai nuorena pariutuminen oli vaan helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikki oli paremmin. Tai nuorena pariutuminen oli vaan helpompaa.
Veikkaisin jälkimmäistä koska sain seurata ex-anoppini seuranhakua sivusta. Tästä siis yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt, että mistä tunnistaa, esim. kaupassa, koiralenkillä... että se kivan oloinen vastaan tullut mies on sinkku? Tai mistä tunnistaa, että joku on kiinnostunut tai flirttailee, eikä ole vain kohtelias/ystävällinen/asiakaspalveluhenkinen.
Ei mistään, joten ei muuta kuin rohkeasti kysymään vaikka yhteystietoja, tai kerro että olisi mukava tutustua. Jos on varattu, niin yleensä osaavat kieltäytyä kauniisti, eikä tätä kannata pelätä. Sitten vaan toivotetaan mukavaa päivänjatkoa ja eikun hymyssä suin kohti horisonttia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt, että mistä tunnistaa, esim. kaupassa, koiralenkillä... että se kivan oloinen vastaan tullut mies on sinkku? Tai mistä tunnistaa, että joku on kiinnostunut tai flirttailee, eikä ole vain kohtelias/ystävällinen/asiakaspalveluhenkinen.
Ei mistään, joten ei muuta kuin rohkeasti kysymään vaikka yhteystietoja, tai kerro että olisi mukava tutustua. Jos on varattu, niin yleensä osaavat kieltäytyä kauniisti, eikä tätä kannata pelätä. Sitten vaan toivotetaan mukavaa päivänjatkoa ja eikun hymyssä suin kohti horisonttia. :)
Nainen kun kysyy mieheltä saa asiallisen vastauksen, mies saa naiselta haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 45
Mä oon aina ihmetellyt, että mistä tunnistaa, esim. kaupassa, koiralenkillä... että se kivan oloinen vastaan tullut mies on sinkku? Tai mistä tunnistaa, että joku on kiinnostunut tai flirttailee, eikä ole vain kohtelias/ystävällinen/asiakaspalv
No sen saa selville kysymällä. Luuletko että se mieskään sen paremmin tunnistaa sinkkunaisen? Ennen vanhaan varatuilla oli sormus sormessa, nykyään ei voi tietää muuten kuin kysymällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin ketju on täyttynyt tasoteoriajankkaamisista? Vaikka ap nimenomaan pyysi, että ei siitä aiheesta yhtään.
Eikö olekin ikävää kun ei voi vaan sanoa mitä muiden pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluaa väkisin alkaa siivoamaan miehen sotkuja ja tekemään ruokaa päivittäin?