Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?

Vierailija
24.02.2024 |

En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen. 

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää, mutta pitää olla elämässä suhteellisen aktiivinen. Pitää tutustua ihmisiin työpaikalla, harrastuksissa ja muussa elämässä. Ja nimenomaan niin, että pidemmän aikaa tutustuu ihmisiinE. rittäin epätodennäköistä, että jostain yhden illan 

Itse olen kaikki pidemmät suhteeni (tasan 2 kpl, joista viimeisin kestänyt nyt 5 vuotta) löytänyt harrastuspiireistä. Tinderistä olen löytänyt vain hyvin pinnallisia juttuja. Toisin sanoen olen tullut jäetyksi melkein heti, kun mies on saanut seksiä.

Tinder on väärinymmäretty. Naiset uskovat, että Tinderissä miehet hakevat vain seksiä. Mutta se on puolitotuus. Oikeammin Tinderissä komeat miehet hakevat vain seksiä.

Höpö höpö, sanoo nainen, koska nainen kannattaa aina teoriaa jonka

Oikeasti, lopeta se uhriutuminen, niin elämäsi helpottuu. En minä ole täällä valittamassa kumppanin puutetta, minä nimenomaan olen tyytyväisesti parisuhteessa ja olen ollut sellaisessa suurimman osan aikuisesta elämästäni. Olen vain sitä mieltä, että omasta tuttavapiiristä se kumppani löytyy todennäköisemmin kuin Tinderistä.

Vierailija
162/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää, mutta pitää olla elämässä suhteellisen aktiivinen. Pitää tutustua ihmisiin työpaikalla, harrastuksissa ja muussa elämässä. Ja nimenomaan niin, että pidemmän aikaa tutustuu ihmisiinE. rittäin epätodennäköistä, että jostain yhden illan 

Itse olen kaikki pidemmät suhteeni (tasan 2 kpl, joista viimeisin kestänyt nyt 5 vuotta) löytänyt harrastuspiireistä. Tinderistä olen löytänyt vain hyvin pinnallisia juttuja. Toisin sanoen olen tullut jäetyksi melkein heti, kun mies on saanut seksiä.

Tinder on väärinymmäretty. Naiset uskovat, että Tinderissä miehet hakevat vain seksiä. Mutta se on puolitotuus. Oikeammin Tinderissä komeat miehet hakevat vain seksiä.

Höpö höpö, sano

Palstalla on päivittäin ketju, jossa joku nainen valittaa sitä kun Tinder-mies jätti/halusi vain seksiä/ghostasi.

Eli kyllä tuo on ihan selkeästi kuvio, että naiset tavoittelevat Tinderissä heitä itseään tasokkaampia miehiä, jotka sitten käyvät panemassa ja häippäisevät. Pump and dump.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.

Hyvät miehet eivät etsi, vain sellaiset jotka tarvitsevat naista kodinhoito/panokoneeksi etsii "parisuhdetta"

Aika ikävä käsitys sinulla miehistä.

Ihan rehellien.

n. 80% nuorista miehistä on sellaisia jotka eivät menisi parisuhteeseen mistään hinnasta. Riskit ovat paljon suuremmat kuin naisen tarjoamat asiat (läheisyys, kumppanuus, lapsi)

10% on ok miehiä jotka eivät tajua naisista tarpeeksi. Niiden käy huonosti.

10% on surjäytyviä reppanoita joita halveksuvat. Osalla näistä voi käydä flaksi palstamamman kanssa ja seuraukset näkyy näissä ketjuissa. Loput tuosta porukasta on niitä inceleitä.

Vierailija
164/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin omani tältä palstalta, ollaan asuttu nyt yhdessä 8 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut.

Eipä ollut Tinderiä 37 vuotta sitten.

Kimpassa edelleen.💗

Ap taisi kysellä mikä on tilanne nykyään, ei viime vuosisadalla.

Näihän ketjuihin tulee aina lässyttämään tuollaisia eläkeämmiä, jotka intoilevat harmailla zombiukoillaan. Eivät ilmeisesti osaa lukea tms.

Vierailija
165/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 50 v eronnut nainen. Haluaisin pelkkää seksiä mutta en hallitse Tinderiä. 

Ollut ilman miehen kosketusta viime kesästä.

Pääasia että pitää naisista, fwb jos jostain löytyis.

Vierailija
166/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.

Hyvät miehet eivät etsi, vain sellaiset jotka tarvitsevat naista kodinhoito/panokoneeksi etsii "parisuhdetta"

Ihan rehellien.

n. 80% nuorista miehistä on sellaisia jotka eivät menisi parisuhteeseen mistään hinnasta. Riskit ovat paljon suuremmat kuin naisen tarjoamat asiat (läheisyys, kumppanuus, lapsi)

10% on surjäytyviä reppanoita joita halveksuvat. Osalla näistä voi käydä flaksi palstamamman ka

Ei nyt ihan noin.

Kun olin parikymppinen, suhdeluku oli suurin piirtein tämä:

10% komeita ja itsevarmoja miehiä, jotka pitävät hauskaa ja käytbäy läpi useita naisia joko parisuhteissa tai panosuhteissa

30% komeammasta päästä olevia itsevarmoja miehiä, jotka ovat parisuhteessa

50% tavismieheiä jotka uskovat satuihin (et ole vielä löytänyt sitä oikeaa/kyllä ne tytöt rauhoittuvat ja alkavat pitämään kaltaisistasi herrasmiehistä), ja pääsevät lopulta parisuhteisiin kun naisille iskee lapsikuume 28-32v iässä

10% syrjäytyneet, erittäin ujot, muuten omituiset

Nykyään tuo betamiesten 50% ryhmä on huomattavasti aikaisempaa kyynisempää ja tietoisempaa miten kuvio toimii, ja isompi osa tuosta perhemiesten ylemmän keskiluokan 30% ryhmästä haluaa olla pelimiesten 10% ryhmässä. Syrjäytyneiden 10% ryhmä on kasvanut.

Vierailija
167/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellien.

10% on surjäytyviä reppanoita joita halveksuvat

Vastaa omia havaintojani.

Omat vanhemmat elivät sitä vahaa aikaa, kun pariuduttiin kivan pojan kanssa nuorina ja pelimiehiä pidettiin likaisina häntäheikkeinä. Joten minulla oli taustalla usko tähän. Siihen aikaan tytöt olivat myös tosi kivoja, joten ei ollut syytä epäluuloon.

Kun +-20v tienoilla kokemukset ja havainnot eivät vastaannet käsityksiä, oli tämä helppo kuitata yksittäistapauksina. Tämä aika meni optimistisena, että tapaan sen oikean pian, ja juuri nämä tytöt nyt eivät satu pariutumaan kivan ja luotettavan taviksen kanssa opiskeluaikana.

Nyt parikymppiset ovat löytäneet laudalta tai muualta netistä selityksen. Ja kun havainnot tukevat sitä, että todellakin naiset seikkailevat komeiden miesten kanssa ja vakintuvat tavisten kanssa kun perhekuume iskee - havainnoille löytyy vahvistus. miehet myös tietävät että yli 50% pareista eroaa. Nykyiset parikymppiset ja nuoremmatkin miehet puhuvat näistä asioista.

Vierailija
168/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on naiset vielä itkenyt ilosta saatuaan seksiä. In your dreams.

Minä olen itkenyt ilosta saatuani mahtava käsittelyn eräältä mieheltä pohjosemmassa suomessa. Osasi pitää hyvänä just oikealla tavalla.

Poikarakkaus on ihanaa.

Öööööö? Olen nainen.

Vierailija
169/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 50 v eronnut nainen. Haluaisin pelkkää seksiä mutta en hallitse Tinderiä. 

Ollut ilman miehen kosketusta viime kesästä.

Pääasia että pitää naisista, fwb jos jostain löytyis.

Saat heti ko laitat tinderiin kuvan naamasta ja tekstiin että haluat panemista eli ons ja fwb. Seuraavan tunnin aikana sulla on 10  - 1000 panijaa ovella jonossa riippuen siitä missä asut

Vierailija
170/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellien.

10% on surjäytyviä reppanoita joita halveksuvat

Ei nyt ihan noin.

Kun olin parikymppinen, suhdeluku oli suurin piirtein tämä:

10% komeita ja itsevarmoja miehiä, jotka pitävät hauskaa ja käytbäy läpi useita naisia joko parisuhteissa tai panosuhteissa

30% komeammasta päästä olevia itsevarmoja miehiä, jotka ovat parisuhteessa

50% tavismieheiä jotka uskovat satuihin (et ole vielä löytänyt sitä oikeaa/kyllä ne tytöt rauhoittuvat ja alkavat pitämään kaltaisistasi herrasmiehistä), ja pääsevät lopulta parisuhteisiin kun naisille iskee lapsikuume 28-32v iässä

10% syrjäytyneet, erittäin ujot, muuten omituiset

Nykyään tuo betamiesten 50% ryhmä on huomattavasti aikaisempaa kyynisempää ja tietoisempaa miten kuvio toimii, ja isompi osa tuosta perhemiesten ylemmän keskiluokan 30% ryhmästä haluaa olla pelimiesten 10% ryhmässä. Syrjäytyneiden 10% ryhmä on kasvanut.

Ei ketään kiinnosta mitä se oli joskus kun olit parikymppinen. Nyt puhutaan tästä päivästä.

Tuo 80% ei ole "itsevarmoja" tai "taviksia" jotka "pääsee" parisuhteeseen... katsos kun naisilla ei ole mitään annettavaa parisuhteessa suurimmalle osalle miehistä. Naiset vain vaativat asioita, mitään ei saa takaisin. Miehet ovat tajunneet asian.

Riskit omaisuuden menettämisestä ja käenpoikasen kasvatuksen maksamisesta ovat vain liian suuret. Miksi mies siihen lähtisi?

Vierailija
171/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää. Tule poikkeamaan kahvilla ja katsotaan. Mutta joudut itse selvittämään missä sinut kahvitan ja ruokin. Tuo ruokkiminen siksi koska välimatka on todennäköisesti pitkä, majoittaisin myös pitkämatkaisen, siis ilman taka-ajatuksia. Seksiä et saa ensimmäisillä treffeillä, vaikka olisit maailman ainoa nainen. t: "mies joka lupaa ja huutelee anonyymisti" 

Vierailija
172/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellien.

Vastaa omia havaintojani.

Omat vanhemmat elivät sitä vahaa aikaa, kun pariuduttiin kivan pojan kanssa nuorina ja pelimiehiä pidettiin likaisina häntäheikkeinä. Joten minulla oli taustalla usko tähän. Siihen aikaan tytöt olivat myös tosi kivoja, joten ei ollut syytä epäluuloon.

Kun +-20v tienoilla kokemukset ja havainnot eivät vastaannet käsityksiä, oli tämä helppo kuitata yksittäistapauksina. Tämä aika meni optimistisena, että tapaan sen oikean pian, ja juuri nämä tytöt nyt eivät satu pariutumaan kivan ja luotettavan taviksen kanssa opiskeluaikana.

Nyt parikymppiset ovat löytäneet laudalta tai muualta netistä selityksen. Ja kun havainnot tukevat sitä, että todellakin naiset seikkailevat komeiden miesten kanssa ja vakintuvat tavisten kanssa kun perhekuume iskee - havainnoille löytyy vahvistus. miehet myös tietävät että yli 50% pareista eroaa. Nykyiset parikymppiset ja nuoremmatkin miehet puhuvat näistä asioista.

Tähän päälle että mies päätyy aina maksamaan elareita naisen vieraannuttaessa lapsen. Nainen pystyy tehtailemaan "epäilyksiä" kuinka mies hyväksikäyttää lapsiaan millä taataan ettei miestä päästetä niiden lähelle vuosiin.

Nainen voi levittää miehestä muitakin valheita. Vihjaus väkivaltaisuudesta eron syynä... ei tarvita todisteita, kaikki ovat heti naisen puolella.

Kotitöiden määrä moninkertaistuu kun kuvioihin tulee nainen. Sen lisäksi mies tienaa lähes poikkeuksetta enemmän joten mies päätyy nostamaan naisen elintasoa.

Miksi mies lähtisi tuollaiseen? Siis sellainen hyvä joka haluaa merkityksellisen työuran?

Vierailija
173/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellien.

10% on ok miehiä jotka eivät taj

Hyvää pohdintaa

Vierailija
174/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellien.

n. 80% nuorista miehistä on sellaisia jotka eivät menisi parisuhteeseen mistään hinnasta. Riskit ovat paljon suuremmat kuin naisen tarjoamat asiat (läheisyys, kumppanuus,

totta

Vierailija
175/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Eka
Toka
Kolmas

Eero
T
22

Pekka
K
45

Liisa
J
29

Matias
P
36

Keskiarvo
33

Vierailija
176/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+------+------+-------+--------+-------+
| Luku | Nimi | Testi | Jotain | Hehhe |
| 12% | JJ | JJ | MM | 1 |
| 9% | KK | KK | NN | 1 |
| 2% | LL | KK | HHE | 1 |

Vierailija
177/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku Nimi Testi Jotain Hehhe

12% JJ JJ MM 1

9% KK KK NN 1

2% LL KK HHE 1

Vierailija
178/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli  50- vuotias eronnut nainen. Löysin Tinderistä vuosia nuoremman, yli 190-senttisen miehen, jonka kanssa kemiat ja seksi toimi. Rakastuttiinkin toisiimme, mutta eri aikaan eikä päädytty parisuhteeseen. Lähinnä syynä oli se, että hänessä oli muutama piirre, josta en pitänyt ja hän haluaa elää sinkkuelämää, vaikka hakee itselleen naista. Ystävät (kuten minä) olivat hänelle siis parisuhdetta tärkeämmät. 

Fwb-suhde kesti muutaman vuoden ja loppui siihen, että löysin "luonnosta" itselleni sopivamman (älykkäämmän, samanhenkisemmän ja hauskemman), ikäiseni miehen. Ei näytä pahalta hänkään, itse asiassa paremmalta kuin fwb-mies, jonka tehtiin enimmäkseen muuta kuin benefitsejä, vaikka sekin kuului joka kertaan, kun tavattiin 1 - 2 vrk/viikko. 

Rakastuin nykyiseen mieheeni hänen luonteensa takia, en esim. hyvän ulkonäön tai miljoonaomaisuuden, enhän mä siitä tiennyt ennen kuin oli jo myöhäistä 😇

Vierailija
179/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hyvä luonne ja oot nätti, niin mistä vaan.

Vierailija
180/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi