Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.
Suomennos: Ap ei saa korkeatasoista miestä. Every single time.
Ap:n taso ei ole selvillä, kun hän ei ole kertonut itsestään mitään. Haluat vain olla ilkeä.
9 kertaa 10:stä se on noin.
Mitä väliä? Ei ap ole edes vaatinut mitään tasoja tai ulkonäköjä täällä mieheltä.
Häiriintynyt kirjoitti:
Naisen on äärimmäisen vaikea löytää parisuhdetta, jossa haluaisi olla lähinnä seksin takia. Jos siis oletetaan, että joku nainen kaipaisi parisuhdetta juuri seksin vuoksi. Ja tämä siksi, että todella hyvää seksiä on naisen vaikea löytää, se on niin harvinainen helmi ettei tule kaikilla vastaan edes kerran elämässä. Siksi parisuhteen pitää naisen näkökulmasta olla muissa asioissa todella hyvä juttu.
Tämä ei siis aapeelle vaan kommentti äskeisiin.
Nainen saa vain seksiin perustuvan suhteen milloin vain ja seksikin olisi hyvää jos sanoo mitä haluaa. Se että makaa lahnana ja olettaa toisen lukevan ajatuksista mitä pitäisi tehdä takaa että toimivaa partneria ei tule löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.
Ap:n taso ei ole selvillä, kun hän ei ole kertonut itsestään mitään. Haluat vain olla ilkeä.
Mitä väliä? Ei ap ole edes vaatinut mitään tasoja tai ulkonäköjä täällä mieheltä.
Ei mutta niin se menee: kun nainen sanoo, että ei saa millään miestä, se tarkoittaa käytännössä että ei saa niitä miehiä, joita haluaa (ja joita moni muukin nainen haluaa). Rimaa on pakko vähän laskea, jos siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt kirjoitti:
Naisen on äärimmäisen vaikea löytää parisuhdetta, jossa haluaisi olla lähinnä seksin takia. Jos siis oletetaan, että joku nainen kaipaisi parisuhdetta juuri seksin vuoksi. Ja tämä siksi, että todella hyvää seksiä on naisen vaikea löytää, se on niin harvinainen helmi ettei tule kaikilla vastaan edes kerran elämässä. Siksi parisuhteen pitää naisen näkökulmasta olla muissa asioissa todella hyvä juttu.
Nainen saa vain seksiin perustuvan suhteen milloin vain ja seksikin olisi hyvää jos sanoo mitä haluaa. Se että makaa lahnana ja olettaa toisen lukevan ajatuksista mitä pitäisi tehdä takaa että toimivaa partneria ei tule löytämään.
Et selvästi tiedä naisista yhtään mitään etkä siitä mitä naisen näkökulmasta tarkoittaa erittäin hyvä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap
Tuossapa se ongelmasi tulikin yhdellä sanalla: nirso.
Ei minulla ole ongelmaa 🤔 . Kunhan kyselin löytyykö miehiä muualta kuin tinderistä. Enpä juuri ole edes etsinyt miestä tosin. Ja nirsoutta pidän hyvänä ominaisuutena, kun parisuhteesta pitäisi kuitenkin saada lisää elämänlaatua, ei se onnistu jos ei ole nirso. Eli olen ihan tyytyväinen nirsoudesta. Enpä kyllä siitäkään kärsi, jos en löydä ketään.
Tässä karrikoidussa esimerkissä on vihna perä.
Naisen ego ei kestä ajatustä, että hän "etsisi miestä". Aina pitää olla niin, että mies löytyy sattumalta. Ja toki mieluiten keväällä/kesällä aurinkoisena päivänä, kun ollaan pariutumismoodissa.
Nainen ei myöskään halua olla aktiivisempi osapuoli. Tämä liittyy egoon, ja naisten seksuaalis-romanttisuuteen alistuvuuteen. Eli mies on metsästäjä, nainen haluttava saalis.
Sitten jos nainen ei olekaan kaunis, viehko ja mielellään nuori - hän ei houkuttelekaan miehekkäitä metsästäjiä, jotka tekevät mitä tahansa saaliinsa eteen. Miehet joko ignooraavat, tai ajattelevat että voisihan tuota pari kertaa panna.
Aktiivisuus on avainsana. Mutta te naiset olette nuorena tottuneet pelaamaan pariutumista easy modella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta niin se menee: kun nainen sanoo, että ei saa millään miestä, se tarkoittaa käytännössä että
Ei ap ole edes sanonut ettei saisi miestä. Hän on sanonut, että on eronnut hiljattain eikä ole etsinyt miestä.
Eli halusit olla vain ilkeä kun haukuit ap:n tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt kirjoitti:
Et selvästi tiedä naisista yhtään mitään etkä siitä mitä naisen näkökulmasta
Ja sinä et selvästi tiedä mikä miehistä on hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt kirjoitti:
Et selvästi tiedä naisista yhtään mitään etkä siitä mitä naisen näkökulmasta
Silti aika moni nainen on seksin jälkeen sanonut "kiitos" kun ovat tykänneet, yksi jopa itki ilosta ja sanoi aina haaveilleensa sellaisesta mitä sai
Ja sinä et selvästi tiedä mikä miehistä on hyvää seksiä.
En ole väittänytkään tietäväni sitä. En siitä maininnut sanallakaan eikä se ollut kommenteissani aiheena ollenkaan. Puhuin vain naisen näkökulmasta ja siitä mikä naisia vetää parisuhteeseen.
Noniin, täällähän on panomiehet selittämässä :D
Vai on naiset vielä itkenyt ilosta saatuaan seksiä. In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Katos kun jotku osaa vaikka muut ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hassu.
Oikeasti hyvät ei tunne mitään tarvetta kehuskella. Kehuskelusta tunnistaa heti huonon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Siihen mihin se lopulta aina perustuu, seksiin
No, se on sinun käsityksesi, ja olen i
Mulle kelpaa mieluummin se nainen joka antaa vaikka olis muuten rasittava kuin se paras kaveri joka ei anna.
Eli etsit seksiin perustuvaa suhdetta, jossa ei niin ole väliksi kuka se toinen on ihmisenä?
Itse taas en ole tuollaisesta suhteesta kiinnostunut. En mene suhteeseen, jossa olen "joku vaan" ja tilalleni voisi olla kuka tahansa.
Jos tämä tekee minusta nirson, niin olen iloinen nirsoudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hassu.
Oikeasti hyvät ei tunne mitään tarvetta kehuskella. Kehuskelusta tunnistaa heti huonon.
Anonyymina voi kertoa vaikka mitä, nimellä ei mitään.
Käytän enää vain kertakäyttöisiä miehiä.
Pidempiaikaisista suhteista tuli mitta täyteen.
Oman mielen ja intressitilan mukaan nykyisin.
Tinderiä tai muita vastaavia en ole tarvinnut.
Tapaan helposti ihmisiä.
Myönnän. Olen ollut onnekas ja etuoikeitettu. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Siihen mihin se lopulta aina perustuu, seksiin
Eli etsit seksiin perustuvaa suhdetta, jossa ei niin ole väliksi kuka se toinen on ihmisenä?
Itse taas en ole tuollaisesta suhteesta kiinnostunut. En mene suhteeseen, jossa olen "joku vaan" ja tilalleni voisi olla kuka tahansa.
Jos tämä tekee minusta nirson, niin olen iloinen nirsoudestani.
Juurikin näin, haluan seksiä ja muilla asioilla ei niin väliä. Muut asiat on kiva plussa jos natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hassu.
:D . Olet yhä hassumpi.
Kuten sanoin, niin oikeasti hyvät ei TUNNE TARVETTA kehuskella. Jos ei tunne mitään tarvetta kehuskella, niin silloin ei kehuskele edes anonyyminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hassu.
:D . Olet yhä hassumpi.
Kuten sanoin, niin oikeasti hyvät ei TUNNE TARVETTA kehuskella. Jos ei tunne mitään tarvetta kehuskella, niin silloin ei kehuskele edes anonyyminä.
Ite oot hassu, en oo missää kehuskellu. Vastaat eri tyypille.
Jos oot sosiaalinen, iloinen, mukava, helposti lähestyttävä yms niin mikä ettei.
Itse löysin vaatekaupan sovituskoppijonosta :)