Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
181/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksella oli pitkä tukka.

Vierailija
182/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on naisilla ihmeellinen ajatus, että se omaan ulkonäköön panostaminen olisi jotenkin muiden miellyttämistä. Tai että olisi jotenkin pinnallinen ja arvostaisi vain kaikkea pintaliitoa. Tuo on outo ajatusvääristymä. Itse olen 40+ ikäinen nainen ja pidän huolta ulkonäöstäni, ja teen sen itselleni. Jos joku ei kestä katsella ruuhkabussissa huoliteltuja hoidettuja hiuksiani ja punattuja huuliani, niin katsokoon muualle. Itselleni laittautuminen tuo tylsään perusarkeen piristyksen.

Omaan ulkonäköön panostaminen ON MUIDEN MIELLYTTÄMISTÄ, jos sen tekee muiden takia. Te itsenne puunaajat olette oikeasti vähä-älyisiä, se on kyllä tullut hyvin selväksi.

Onko sinulle tosiaan täysin mahdotonta tajuta, että on paljon ihmisiää, joita laittautuminen ei piristä yhtään?

Itselleni ainakin on jo vuosia sitten tullut vastareaktio teitä vähä-älyisiä meikkipell

Ja nämä suominaiset, jotka kehuu itsensä laittamisella/huolehtimisella on näitä Kim Kardashian-kopioita paksulla pakkelimeikillä, täytetyillä makkarahuulilla ja pukeutuneena persvakoon porautuvilla 2 kokoa liian pienillä trikoopöksyillä. Tukka toki pitkä pidennysliru ja kokonaisuuden kruunaa liian isot vispiläripset. Eli toisinsanoen mauttomia tapauksia. Suomessa harvoin näkee hyvällä maulla laittautuneita naisia (tai miehiä) ja ne jotka keulii laittamisellaan, on lähes poikkeuksetta näitä edellä kuvailtuja tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset on matalan älykkyysosamäärän omaavien ongelmia.

Vierailija
184/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Asuin takavuosina Tallinnassa ja ollessani kampaajalla näin ison suomalaisnaisjoukon lähestyvän. Kampaamon tytöt hihittelivät, että nyt sitten leikataan taas miesten hiuksia. Tottahan se oli, joka eukolla oli lähtiessään herrainkampaus.

Vierailija
185/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja voi ostaa vaimolleen blondin peruukin, jonka hän laittaa päähän kun hässitte.

Vierailija
186/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miesten kaljukin on seksintappaja. Onneksi miehelläni on paksut hiukset. Itsellä on ohut hiirenhäntä. Mutta en ole sitä kyninyt, vaikka joskus harkitsenkin.

Kananpersekampaus oli silloin aikoinaan traumaattinen näky. Onneksi niitä ei enää ole.

Vierailija
187/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi helvetti ei. Pitkät hiukset pitää olla. Syy miksi vaihdoin nuorempaan.

Vierailija
188/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih. Asuin takavuosina Tallinnassa ja ollessani kampaajalla näin ison suomalaisnaisjoukon lähestyvän. Kampaamon tytöt hihittelivät, että nyt sitten leikataan taas miesten hiuksia. Tottahan se oli, joka eukolla oli lähtiessään herrainkampaus.

Ja kosmetologit sekä plastiikka kirurgit nauravat virolaisille akoille sekä tekevät tiliä, kun tulevat kiristämään ja pumppaamaan aineita nassut täyteen. 

Vierailija
189/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihhih, onpas hauskaa. Mä käyn aina suomalaisella kampaajalla suomessa. 2 krt vuodessa siistimässä pitkät hiukset.

Vierailija
190/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lyhyet hiukset kaunistaa enemmän kuin vanhenemisen myötä ohentuneet, lässähtäneet liirut. Joidenkin mielestä miehetkin näyttävät paremmilta tuuheilla hiuksilla, niin pitäisikö silloin miestä kehottaa pitämään peruukkia, kun hiusraja alkaa vetäytymään tai hiukset tippumaan päästä?

Hiusten ohenemiseen auttaa kalsium, d-vitamiini, b-vitamiinit, c-vitamiini, riittävä varastorauta.

Vierailija
191/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miesten kaljukin on seksintappaja. Onneksi miehelläni on paksut hiukset. Itsellä on ohut hiirenhäntä. Mutta en ole sitä kyninyt, vaikka joskus harkitsenkin.

Kananpersekampaus oli silloin aikoinaan traumaattinen näky. Onneksi niitä ei enää ole.

Erona vaan se, että mies ei kaljulleen mitään voi, mutta nainen kynityttää sen tukkansa itse. Minustakin lyhyt tukka naisella on ruma ja olen itse pitkähiuksinen nainen. Edes polkaksi en ikinä leikkaisi kuten suomalaisnaisilla on tapana, niillä jotka eivät kyni miestukaksi.

Vierailija
192/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet hankkivat tupeen, ja hyvältä on näyttänyt. Itselläni on vakavahko ongelma hiusten kanssa, ne vain ohenevat ja ohenevat vaikka kuinka pesisin oikein, söisin terveellisesti ja ahmisin lisäravinteita. Olen vasta 38 ja hiukset alkoivat ohentua rajusti kun olin 19. Romukoppaan joutavat vanhat ääliömäiset totuudet, kuinka hiusten huono kunto tulee äidin puolelta ja plaa plaaa. Kun hiusten kuntoon liittyviä geenejä on löydetty tähän mennessä jo toista sataa eikä niitten perinnöllisyydestä voi olla täyttä varmuutta. Toki minulla oli paksut hiukset teininä. Äitini suvussa kaikilla on hyvässä kunnossa olevat hiukset, äitini nyt vaan meni ja lisääntyi miehen kanssa eli isäni joka kaljuuntui miltei täydellisesti ollessaan alta kolmenkymmenen.

Jos tämä rotanhäntä mikä minulla nykyään on, harvenee aina vaan kun ne viihdevuodet esimerkiksi alkavat, saatan ajella ne pois kokonaan ja hankkia kalliita peruukkeja. Kyllä kauniit hiukset kaunistaa, oli minkä ikäinen hyvänsä ja siinä ei ole mitään hävettävää. Mikäli minulta lähtisi kaikki hiukset pois sairauden tai sairauden hoitamisen takia, niin peittäisin todella mielelläni sen samperin vauvapään sen sijasta että ottaisin vastaan tuijottamisia ja palelua kuulapäisyyden vuoksi

Vierailija
193/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset on kivat. Kuten myös pitkät. Pitkät vaatii hirveästi työtä. 

Vierailija
194/476 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet pidä vain pitkistä hiuksista. Minulla on pitkät mutta mieheni on usein sanonut että näyttäisin varmaan söpöltä myös polkkatukalla. Hänen entinen ihastus oli goottimimmi jolla oli lyhyet mustat hiukset. Itse en silti halua pitkiä hiuksiani leikata koska tykkään tehdä niihin kampauksia.

Vierailija
195/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naama alkaa venymään alaspäin naisen on aika luopua pitkistä hiuksista tai ainakin on syytä opetella sitomaan hiuksensa ylös ellei sitten halua korostaa roikkuvaa yleisvaikutelmaa.

Vierailija
196/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on näköjään ihan helvetin tyhmä tapaus. Oletko kuullut/ymmärtänyt, että se lyhyeksi leikattu hius kasvaa takaisin? Vuosia sitten yksi naispuolinen opiskelukaveri veti kesän aikana tukkansa, niin lyhyeksi, kuin koneella leikaten on mahdollista saada. Tietty moni kysyi, että miksi ihmeessä. Totesi vaan, että halusi muuttaa ulkonäköään.

Vierailija
197/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkä tukka on niin helppo, ei tartte rampata kampaamossa eikä laittaa sitä muutenkaan. Hiusten pesussa menee toki vähän enemmän aikaa ja hoitoainetta kuluu, eikä voi käydä aamusuihkussa ellei halua tukka märkänä lähteä liikkeelle, mutta muuten tosi vaivatonta. On minulla ollut lyhytkin, joskus nuorena, mutta se sojotti aina minne sattuu... Kai se riippuu hiuslaadustakin. Semmoinen "long bob" olkapäämitta on kaikkein helpoin. 

Vierailija
198/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole suotu sellaisia geenejä, että kauniit pitkät hiukset olisi vaihtoehto. Vaihtoehdoiksi jää pitkä ohut lirutukka tai lyhyt vähän tuuheamman oloinen tukka. Moni valitsee sen lyhyen, koska se on helpompi ja huolitellumman näköinen kuin se hiirenhäntä. Toisaalta tosi paksuhiuksiselle lyhyehkö malli voi myös olla miellyttävämpi vaihtoehto, kun ne paksut hiukset pitkänä on raskaat, hiostavat ja työläät. 

Vierailija
199/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ällöttävän näköistä kuin nuori nainen jolla muutama hius pitkin selkää roikkumassa. Minä en käsitä, enkä tule koskaan käsittämään ihmisiä, joilla on pakko olla pitkä tulla, jos hiuksista näkee läpi mitä pidemmäksi ne kasvaa. Kyllä se vaan on niin, että kaikille se pitkä tulla ei sovi, ja toisilla lyhyt tukka on upea!

Vierailija
200/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona vaan se, että mies ei kaljulleen mitään voi, mutta nainen kynityttää sen tukkansa itse. Minustakin lyhyt tukka naisella on ruma ja olen itse pitkähiuksinen nainen. Edes polkaksi en ikinä leikkaisi kuten suomalaisnaisilla on tapana, niillä jotka eivät kyni miestukaksi.

Kyllä mies voi tehdä kaljuuntumiselleen paljonkin! On esim. lääkkeitä olemassa, samoin peruukkeja yms. voi käyttää.

Naisetkin kaljuuntuvat, naisilla kaljuuntuminen alkaa päälaelta, eli eri kohdasta kuin miehillä.

Hiukset alkavat ohenemaan kolmikymppisenä sekä naisilla että miehillä.

Pitkät ohuet hiukset ovat rumemmat kuin lyhyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän