Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Mun jokaikinen poikaystävä ja mies on sanonut ettei siedä lyhyttä tukkaa naisella. Kyllä sellasiakin varmaan on, mutta itse en ole kertaakaan kuullut miehen suusta, että lyhyt tukka sopisi sulle.
Jos ei ole Miss Universumin kasvoja, hiuksilla ei ole yhtään merkitystä. Pitkät ohuet luirut ovat pahimman näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun jokaikinen poikaystävä ja mies on sanonut ettei siedä lyhyttä tukkaa naisella. Kyllä sellasiakin varmaan on, mutta itse en ole kertaakaan kuullut miehen suusta, että lyhyt tukka sopisi sulle.
Sulla on kyllä outoja miehiä ollut! Mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää joka olisi kommentoinut mitenkään sitä mitä naisten ulkonäön ominaisuuksia ne "sietää". Yleisesti mun mielestä ei edes kuulu tommosia kellekään sanoa edes. Mä en luultavasti haluaisi olla sellasen miehen kanssa, joka ottaisi oikeudekseen kommentoida naisten ulkonäköä ja ominaisuuksia, pitäisin hyvin sivistymättömänä ja junttina moista.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tiedän monta miestä, joiden mielestä kaikilla naisilla pitäisi olla lyhyt tukka.
Vierailija kirjoitti:
...
Pitkät ohuet luirut ovat pahimman näköiset.
Kyllä tuo asia on jo tullut selväksi tässäkin ketjussa. Mutta ei kaikilla ole ohut luirutukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelkyt ja risat. Luuletko että haluan näyttää tytöltä?
Haluat näyttää mieheltä?
Kyllä minä ihan naiselta näytän. Ihan sama onko hiukset lyhyet vai pitkät. Olen naisenmuotoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset on matalan älykkyysosamäärän omaavien ongelmia.
niin?
Kyllä riittää montaa älykkyystasoa.
😩😩😩😩😩😩😩 jo ei oo ongelmaa, niin kyllähän niitä kehitetään!!! 😰😰😰😰😰
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset.
Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.
Totta. Eksäni oli kalju ja asia oli no-no puheenaihe. Tosin ei olisi tullut mieleenkään pilkata ja huomautella.
Minulla on aina ollut lyhyet hiukset, tai toka luokalla oli pidempi, miksi kasvattaisin kun en tykkää. Lyhyitä hiusmalleja on satoja jos ei enemmänkin, eli ei pelkästään kynitty.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä tukka, mutta en ikinä seurustelisi miehen kanssa jonka mielestä se on ainut asia joka tekee minusta naisellisen. Kyllä oma naisellisuus ja naiseus on niin paljon enemmän.
Niin, ja mitä tapahtuu suhteelle, jos nainen joutuu onnettomuuteen ja tukka leikataan pois sairaalassa ennen leikkausta? Kaveri jättää sitten heti? Niinkö?
Olenkin ihmetellyt tätä ilmiötä. Tuttu ikäiseni mies puhkesi yllättäen ja moneen otteeseen kehumaan hiuksiani, ja koko ulkonäköäni, kun ei oltu nähty muutamaan vuoteen. Keskellä päivää ja selvästä päästä.
Muuten näytän samalta mutta ennen oli tosiaan se leukaan ulottuva polkka, nyt laiskuuttani olen antanut kasvaa olkapäille.
Ei tässä minusta ole juurikaan eroa, mitä nyt tietysti kokonaisuus nyt ehkä vähän ohuemmalta näyttää. Se tuskin on hyvä. Mutta hänen silmissään olin nyt jotenkin muka niin nätti ja niin naisellinen ja niin tosi jees yms.
Eikä tosiaan yrittänyt iskeä, me ollaan hyvinkin varattuja molemmat. Tuntui siis ihan älyttömän typerältä ottaa nuo kehut vastaan, kun joo, tukassa oli ehkä 10-15cm lisää, mutta edelleen muuten ihan sama keski-ikäinen meikaamaton täti olin ja olen.
Nyt tajuan että hällähän on ap:n kanssa sama päähänpinttymä naisen hiuksista. Tai ehkä ON ap :D Minulle on herttaisen samantekevää kaikkien muiden ihmisten mielipide omasta hius- tai muustakin tyylistäni. Sisältäen myös oman mieheni, mutta eipä hän ole valittanutkaan.
Enpä minä oikeasti - nyt kun mietin - niin erityisemmin itse asiassa edes pidä oman mieheni hiusmallista, mutta rakastan häntä ja viis veisaan jostain hiuksista. Pääasia, että on terve ja voi hyvin. Ei tulisi mieleenkään sanoa.
Enhän minä puutu myöskään hänen pukeutumiseensa, vaikka siitä minulla olisi useinkin sanomista. (Pitäisi olla enemmän erilaista vaatetta eri tilanteisiin ja yleisesti ottaen parempikuntoista vaatetta, voisin heittää pääosan pois, mutta en koske.) En vain jotenkin koe, että tämmöiset kuuluvat minulle puuttua. Edes avioliitossa.
Mistäköhän tulee se mansplainingin tarve, oikeutuksen tunne, että ap voi puuttua, arvostella, vaatia ja yleistää ventovieraidenkin naisten olemusta?
Aika pitkälti maku ja muoti/trendi juttu. Mutta kyllä jotkut ovat luontevia aika erikoisissa leikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
AP parkaa ahdistaa kun seksin aikana aina tulee Jussi mieleen 😢 voithan kokeilla jos Tinderistä löytyisi joku Jussin näköinen.
Minua taasen ahdistaa Ap:n naisen takia, kun Ap puhuu takaapäin tapahtuvasta oaktista. Yök.
Pitkähiuksisten suurin uhka on kaunis ja lyhyttukkainen nainen. Kaunis ja pitkätukkainen on niin basic, mutta kauniissa ja lyhyttukkaisessa on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miesten kaljukin on seksintappaja. Onneksi miehelläni on paksut hiukset. Itsellä on ohut hiirenhäntä. Mutta en ole sitä kyninyt, vaikka joskus harkitsenkin.
Kananpersekampaus oli silloin aikoinaan traumaattinen näky. Onneksi niitä ei enää ole.
Erona vaan se, että mies ei kaljulleen mitään voi, mutta nainen kynityttää sen tukkansa itse. Minustakin lyhyt tukka naisella on ruma ja olen itse pitkähiuksinen nainen. Edes polkaksi en ikinä leikkaisi kuten suomalaisnaisilla on tapana, niillä jotka eivät kyni miestukaksi.
Asia on kyllä niin, että suomalaisen perimän omaava nainen ei paljoa voi oman tukan laadulle. Usein se on ohut ja vähemmän näyttävä.
Anna mun kaikki kestää näitä vi....... idi oottijen aloituksia.
Sopii tai ei, niin mitä se kenellekään muulle kuuluu?
Aloitus on ihan yhtä typerä, kuin toisten pukeutumisesta tai painosta valittaminen. Niillä ihmisillä on luultavasti elämässään muita kiinnostavia asioita, eikä voisi vähempää kiinnostaa miellyttääkö ulkonäkö jotain satunnaista keskustelupalstan nillittäjää.
Mulla on juuri se ohut pitkä tukka joka on kuulemma maailman rumin. En tiedä onko mulla joku kehonkuvahäiriö, mutta omasta mielestäni tukkani on ihan ok. Välillä näen naisia joilla on jopa ohuempi ponnari kuin minulla, ja hyvältä hekin näyttävät. En siis jaksa hirveästi miettiä kuinka paljon tukkaani vihataan, koska tiedän että sitä haukuttaisiin myös jos leikkaisin sen lyhyeksi. Näistä vaihtoehdoista valitsen pitkän, koska kuten sanottu, pidän sen ulkonäöstä itse ihan ok ja toisekseen se on helpompi kuin muotoonleikattu lyhyt, joka tarvitsisi jatkuvaa ylläpitoleikkausta ja todennäköisesti myös enemmän tököttien käyttöä.
Kyllä ne keski-iässä ja sen jälkeen aika usein pakkaa olemaan