Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
221/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisella on pitkät/puolipitkät hiukset se on naisellista ja luonnollista. Lyhyet teennäiset ja tekee naisesta miesmäisen ja pelottavan.

Vierailija
222/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis,hoikka,siro ja sirot kasvot niin käy lyhyet hiukset sitten, mutta jos on tälläinen kuin minä turvonnut merilehmä niin sitten pitemmät hiukset paremmat kuin lyhyet hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa naisten hiukset ja ulkonäkö muutoinkin mutta olenkin naisista kiinnostunut nainen. Into millä suuri osa naisista kyttää muita naisia pistää epäilyttämään että heitäkin kiinnostaa naiset. Muutoinhan he keskittyisivät miehien katseluun. 

Vierailija
224/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Itseasiassa liian pitkä on ruma myös.

Paras on noin kainaloon asti. Ehdottomasti.

Ei lyhyt muttei napaankaan. Ruma leiri muuten.

Ohut toimii myös pitkällä polkalla.

Vierailija
225/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma liiru siis liian pitkä tukka on.

Vaikka ois paksukin.

Joten raja siinäkin.

Vierailija
226/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä selitystä että lyhyt koska ohut.

Ohut toimii tiettyyn pituuteen ihan hyvin.

Miksi pitää liioitella ja vetää se hiton poikatukka?

Ja voimaantua ja.. olla mies?

Vierailija
227/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vain etu mitä useampi kilpailija leikkauttaa lyhyet hiukset. Kannattaa olla asiasta hiljaa että toisella rumat hiukset sillä voi asian ymmärtää ja korjata tilanteen. Sen jälkeen rumakin on taas enemmän miesten mieleen. 

Vierailija
228/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kokonaisuudesta mikä sopii. Mulla on ollut kaikkia pituuksia, mutta polkan eri pituudet sopii parhaiten. Kaulaan  asti ulottuu, saa kiinni ja laineille. Oma väri tumma ja kiiltävä, paksut. 

Miehen mielestä tää on söpö ja sexy, sopii mulle parhaiten kun on sirot kasvot. Miehet aina olleet kiinnostuneita, hiusten pituudella ei ole ollut merkitystä. 

Vierailija
229/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis,hoikka,siro ja sirot kasvot niin käy lyhyet hiukset sitten, mutta jos on tälläinen kuin minä turvonnut merilehmä niin sitten pitemmät hiukset paremmat kuin lyhyet hiukset.

Ei käy lyhyet edes kuvailemallasi sirolle.

Yök. Ja yök.

Vierailija
230/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset. 

Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.

Näin juuri. Ja kaljuuntuva mies ei edes kysy vaimoltaan, että tykkääkö ja haittaako. Ja kaljamahan ja tissit kasvattanut mies ei .yksikään kysy vaimolta, että tykkäätkö ja haittaako.

On se kumma, miksi miehet eivät voi säilyttää itseään miehekkäitä, eli hiuksia päässä ja ilman kaljamahaa ja tissejä.

Ja sitten ääripäästä toiseen... puhuttiin naisten hiuksista ja sinä pääsit fantasioissasi jo kaljamahaan ja miestisseihin. Wau!

Vierailija
231/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ois paksukin.

Joten raja siinäkin.

Täytyy sanoa etten ole eläissäni nähnyt kenellään tukkaa josta olisi tullut mieleen että onpa liian pitkä tukka.

Toki jos on huonokuntoiset latvat niin sit ehkä syytä leikata, mutta sama koskee lyhyempiäkin hiuksia.

Vierailija
232/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät hiukser ihan vaan siitä syystä että ne kasvaa aina takaisin. Lyhyet hiukset jos aikoo pitää, täytyy nähdä paljon vaivaa. Niitä saa leikkuuttaa jatkuvasti. En ymmärrä naisia, joilla on tismalleen samanpitunen tukka vuodesta toiseen. Käykö ne kolmen viikon välein kampaajalla? Osa näyttää kyllä upeille pixie-mallissakin.

Sama ongelma. Polkkatukka sopisi minulle parhaiten mutta hiukset kasvavat nopeasti ulos mallista ja vähintään parin kuukauden välein pitäisi käydä kampaajalla. Myös työ on sellaista että hiukset pidettävä kiinni jos ovat puolipitkät. Joten annoin hiusten taas kasvaa pitkiksi ja luovuin myös otsatukasta.  Pitkä tukka on kuitenkin muuten helppohoitoinen koska ei tarvitse muotoilla aamuisin eikä pestä hiuksia päivittäin. Toki kiinni täytyy hiukset pitää joko letillä, poninhännällä tai nutturalla.

Vierailija
233/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelkyt ja risat. Luuletko että haluan näyttää tytöltä?

Haluat näyttää mieheltä?

Missä säännöissä sanotaan että lyhyet hiukset on miesten omaisuutta? On pitkätukkaisia miehiäkin. Kaverillani on siili ja silti tunnistan hänet naiseksi. :D

Vierailija
234/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset naisella voi olla hyvinkin sexyt. Lyhyys ei ole se turn off.

Mauttomuus sen sijaan on. Lyhyt kananperse, joka värjätään sillä tietynlaisella punaisen sävyllä. Yhdistettynä kroppaan, joka on jätetty täydellisen hunningolle, ja otettu sellainen "Lastenlasten ikioma, pullea kanaemo" imago. 

Niin se on sellainen paketti, että elämä on lopullisesti jäänyt taakse.

Vierailija
235/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla miehet jatkuvasti osoittavat todeksi sen että sinkkunaiset eivät menetä mitään.

Vierailija
236/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisella on pitkät/puolipitkät hiukset se on naisellista ja luonnollista. Lyhyet teennäiset ja tekee naisesta miesmäisen ja pelottavan.

Älä puhu paskaa. Miehilläkin on kautta maailmanhistorian ollut pitkät hiukset.

Vierailija
237/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takapuoleen saakka ulottuvat erittäin paksut luonnonkiharat. Olen yli nelikymppinen. Latvat ovat kuluneet ja kaipaisivat tasoitusta, mutta en jaksa eikä kiinnosta. Mies rakastaa hiuksiani, mutta jollei näin olisi, niin mulle aivan yhdentekevää. Sitten joutaisi mennä vaikka sen kaveri-jussin luo, ei paljoa hetkauttaisi. Tässä iässä voi jo aivan hyvin elellä yksinäänkin hiuksineen. Parisuhde-elämä on nähty, enkä sitä enää kaipaisi. 

Vierailija
238/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, juuri ajattelin, että nyt tämä pitkä tukka lähtee (lyheni jo 20 cm), ja ihan lyhyeksi haluaisin leikkauttaa nämä loput olkapäälle yltävät hiukset. Muutunko mieheksi sitten, vaikka naisen vartalo, eikä naamakaan ruma ole? 

Vierailija
239/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei nalkuta

Jussi urputtaa. 

T. Jussin ex

Vierailija
240/476 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ois paksukin.

Joten raja siinäkin.

Täytyy sanoa etten ole eläissäni nähnyt kenellään tukkaa josta olisi tullut mieleen että onpa liian pitkä tukka.

Toki jos on huonokuntoiset latvat niin sit ehkä syytä leikata, mutta sama koskee lyhyempiäkin hiuksia.

Sama. Mut oon nähnyt paljon naisia, joilla oma tukka kasvaa maksimissaan lapaluihin saakka ja sit jos jollain on upeat hiukset yli vyötärön, on asenne 'Hyi, liian pitkä! ' 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan