Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Näistä mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että ap on oikeassa. Minä olen sanonut vaimolle, että jos hän leikkaa kananpersetukan, niin minä en ajele naamastani enää yhtään karvaa.
Onneksi meidän avioliitosa kumpikin saa pitää huolen omasta karvoituksestaan ihan omien mieltymystensä mukaan.
Niin meilläkin saa. En ole kieltänyt vaimoa leikkaamasta kananpersetukkaa. Ärsyttää tyhmät lukutaidottomat ihmiset.
Minua ärsyttää passiivis-aggressiiviset ihmiset.
Eli kaikkien maailman naisten on pakko ja sinä viehättää ketä tahansa random miestä ulkonäöllään, mutta miehet saa olla mitä itse haluaa?
Ei. Kyllä miestenkin pitää toimia samoin tällöin naisten suhteen.
Etkö ymmärrä.että vaikkei hiukset on jatkoja?
Monella hiukset ohentuvat ikääntyessä ja jos on jo valmiiksi lirutukka, ei ole realistista ylläpitää pitkää tukkaa.
Se kananpersetukka sopii kyllä tosi harvalle, koska juuri kenelläkään ei ole tarpeeksi hyvää kasvojen luustoa siihen. Ja kauheasti ylläpitoa se vaatii. Pitää käydä jatkuvasti kampaajalla ja uimalassa kuivata sitä tuppoa niin että muiltakin lähtee kuulo, mutta silti väittävät että se on helppo. Väittäisin että polkka ja pitkä polkka näyttävät paremmalta ja ovat helpompia ylläpitää.
Monilla naisillakin kun alkaa se tukka harveta keski-iässä/vaihdevuosien myötä, niin ei siinä oikein ole vaihtoehtona pitää tukkaansa pitkänä. Minkäs teet. Varmaan suurin osa haluaisi kauniit ja tuuheat hiukset vielä vanhemmitenkin. Toki niitä lyhyitä hiusmallejakin on monenlaisia, pakko ei ole laittaa samanlaista kuin Jussilla. Ja toisaalta sillä Jussillakin voi hyvin olla pitkä tukka...
Harvalle sopii oikeasti poikatukka. Omasta mielestä, kasvojen pitää olla kapeat
Omalla ystävällä on paljon ylipainoa. Leilkautti hiuksensa poikatukaksi. En tietenkään halunnut pahoittaa hänen mieltä, ettei hänelle sovi.
Jos hän pitää mikäs siinä, omaa silmää ei miellytä. Eikä siinä ole mitää vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Omalla ystävällä on paljon ylipainoa. Leilkautti hiuksensa poikatukaksi. En tietenkään halunnut pahoittaa hänen mieltä, ettei hänelle sovi.
Mä taas olen sitä mieltä että pitää olla vahva leukalinja ja kunnon poskipäät jotta se sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen sitä mieltä että pitää olla vahva leukalinja ja kunnon poskipäät jotta se sopiii
Sori! Se onkin parempi kuvaus kuin pelkkä "kapeat kasvot." Mutta juuri tuollaisia kasvoja tarkoitin, kenelle sopii
Jos oma ukkoni alkaa kaljuuntumaan tai lihomaan iän myötä, en minäkään enää suostu petipuuhiin. Ihan sama, jos johtuu vaihdevuosista tai iän patinasta, jos ei näytä samalta kuin kolmekymppisenä vielä kuusikymppisenä, niin alan nukkua eri huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Miellytätkö sinä ystäväsi silmää? Kestätkö kuulla jos hän sanoo että näytät paskalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen sitä mieltä että pitää olla vahva leukalinja ja kunnon poskipäät jotta se sopii.
Minulla ei ole kumpaakaan, mutta silti minulla on neljän millin pituiset hiukset. Omasta mielestäni tämä tukka sopii minulle. Kun halusin lyhyet hiukset, en halunnut geneerisiä mummolyhyitä vaan ultralyhyet. Minulle on paskan hailee mitä sinä niistä sanot. Tuskin minäkään tykkään sinun hiuksistasi. N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellytätkö sinä ystäväsi silmää? Kestätkö kuulla jos hän sanoo että näytät paskalta?
Kyllä hän sanoo, jos hän ei pidä jostain. Älä huoli, että hänen pitäisi miellyttää vain minun silmää. Kestän kyllä, jos joku ei pidä ulkonäöstäni. Ei ole sen puoleen ongelmia.
Välillä hän sanoo "itse en pitäisi tuota paitaa, mutta mikäs siinä."
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Ne on vaan karvaa mikä kasvaa päästä, ja tuokin kokeilu kasvaa pian pois. Hyvin monille naisille sopii erilaiset lyhyemmät mallit ja mutta hyvin harvalle miehelle sopii pitkät hiukset, ja silti ne pitää jopa Juice tyylisesti kalju päältä ja sivuilta pitkä, ja se pitkä on vielä harva ja huonokuntoinen.... mitä he oikein ajattelevat? Luulevat olevansa joku Jon Bon Jovi parhaina päivinä?
Kyllä kasvojen piirteet ja luusto vaikuttaa paljon mikä sopii! Halusitte tai ette!
Jos on nainen, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos on yli 40-vuotias, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos ei ole rahaa käydä kerran kuussa kampaajalla, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos on lihava, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos on paksukaulainen, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos ei ole kaunista leukalinjaa ja siroja poskipäitä, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos ei tiedä mikä ero on kynityllä kouvolatukalla ja sharp pixiellä, ei saa leikata lyhyttä tukkaa
Jos on mies, ei saa pitkää pitkää tukkaa
Jos on yli 40-vuotias, ei saa pitää pitkää tukkaa
Jos on lihava, ei saa pitää pitkää tukkaa
Jos on kaunis kasvoiltaan, ei saa pitää pitää tukkaa
Jos on ohuet hiukset, ei saa pitää pitkää tukkaa
Jos on laiska eikä jaksa hoitaa ja harjata hiuksia, ei saa pitää pitkää tukkaa
Niin paljon sääntöjä!
Anopilla on ollut tosilyhyt malli "aina", siis kaikissa tosi vanhoissa valokuvissakin. Hyvin vaikea kuvitella hänelle muunlaista. Hiuslaatu taitaa olla aika ohut ja hentoinen joten toinen vaihtoehto olisi varmaan semmoinen päätä pitkin menevä liru (tai hirmuinen föönaus, kiharrus ja laitto ja älytön määrä lakkaa että sen saisi pysymään ilmavampana). Mutta jotenkin se lyhyt tukka sopii hänen tyyliin hyvin. Äidilläni on myös ohut tukka mutta kiharampi, hänellä on semmoinen "mummokampaus" sitten.
Itse ja sisko perittiin isän puolen paksu kihara, joten on helppo pitää tukka pitkänä. Tietty ei vielä ihan keski-iässä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen kyllä osittain samaa mieltä...ite olen melkein 60 ja pidän hiukset puolipitkänä..ite olen tyytyväinen kun tykkään hiustenlaitosta.tään pituinen kehystää kasvoja ja peittää korvat ja kaulan, joista vanheneminen yleensä näkyy.
Sä olet siis paksutukkainen ihminen. Kaikki meistä ei ole. Ohut hiuslaatu näyttää huomattavasti tuuheammalta lyhyenä.
Mää olen menettänyt paljon hiuksia sairauksien takia mutta silti haaveilen samasta mitä mun rakkaalla mummollani oli eli pitkä luihutukka nutturalla. Siis tietty paksu olis parempi mutta siihen ei ole enää mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelkyt ja risat. Luuletko että haluan näyttää tytöltä?
No minä olen sinuakin vanhempi mutta en hitto vie luovu pitkästä tukastani. Kun vihdoin noin 10 v. sain itse päättää leikataanko hiuksia lyhyeksi vai ei niin ei ole leikattu. Pitkät hiuksethan on nimenomaan naiselliset ei tyttömäiset.
Olen vuosien varrella kyllä muutaman kerran koheillut lyhyempää ja pettynyt ja kyllä ne pitkät on vaan paremmat. Muualla maailmassa naiset ei niin innokkaati leikkaa hiuksiaan kuin suomalaiset. Mistäköhän tuo johtuu muuten? Ruotsissakin on enemmän pitkähiuksisia kuin suomessa. Haluaako suominaiset olla miehekkäitä?
Kynitty persetukka.mitäs sitten.127