Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
441/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma ukkoni alkaa kaljuuntumaan tai lihomaan iän myötä, en minäkään enää suostu petipuuhiin. Ihan sama, jos johtuu vaihdevuosista tai iän patinasta, jos ei näytä samalta kuin kolmekymppisenä vielä kuusikymppisenä, niin alan nukkua eri huoneessa.

Kaljuuntuminen on ehkä vähän eri asia kun siihen ei voi itse vaikuttaa vai mitä 🧐 mutta lihomisesta voi kyllä sanoa.

Vierailija
442/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tolkuttoman piikkisuorat hiukset. Eivät ohuet, mutteivät niin paksutkaan. Mutta se piikkisuoruus, voi juma! Pakko olla lyhyet hiukset, että ne saa vahaa ja lakkaa löträämällä pysymään föönauksen jälkeen edes vähän irti päänahasta ja silleen hieman kuohkean näköisenä kuosissa. Kallonmuotoani ei nimittäin ollenkaan imartele, kun hiukset lörvähtää päätä myöten kuin nuoltuna. Nimimerkillä "Ei enää permiksiä, kiitos!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ihan hyväkin voi toteuttaa salaisedti homppelifantasioita.Joo kiihottaa😛

Vierailija
444/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina hämmästellyt niiden ihmisten yksinkertaisuutta, joiden mielestä lyhyt tukka = mies. Naiseus ja naisellisuus on kuitenkin niin paljon enemmän kuin kuolleen karvan pituus. 

Ehkäpä se johtuu siitä, että naisilla on ollut pitkät hiukset halki vuosituhansien. Oliskohan vasta 1900 luvulla tullut nuo lyhyet hiukset kun miehet lähti sotimaan niin naiset meni töihin tehtaisiin jossa ne pitkät hiukset saattoivat jäädä kiinni johonkin eli niistä oli haittaa jos olivat auki. Lyhyet hiukset sitten jäivät muotiin. Mutta halki ihmishistorian pitkien hiusten on nimenomaan katsottu olevan naiselliset. 

Vierailija
445/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin, vaikka mulla on ollut aina pitkähköt hiukset, ne ovat välillä niin tylsät. Joskus oikein riemastun, kun joku julkimo on leikannut nätin polkan. Leikkaan välillä omankin tukan reippaasti lyhyemmäksi. Pixie Cut ei sovi, mutta kaikkea kokeiltu lyhyestä pidempään polkkaan. Vaihtelu virkistää! Miss Suomellakin taitaa olla nyt aika lyhyt polkka, on minusta kaunis.

Vierailija
446/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Ei se ohut rotanhäntä siellä niskassa roikkumassa ole nätti sen takia, että se on pitkä.

No onko se lyhyt päätä myöten menevä liimatukka yhtään parempi. Näyttää vaan siltä ettei hiuksia ole lainkaan. Kyllä mun mielestä ne ohuet hiuksetkin on pitkinä paremmat. Ja saahan niihin voluumia erilaisilla hiustuotteilla ja muotoilulla.

Vierailija
447/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hirveän montaa parisuhdetta takana, mutta jokaisen olen aloittanut, kun mulla on ollut lyhyet hiukset, siis ihan lyhyet. Nyt on ollut pitkät hiukset jo monta monta vuotta. Olen kasvattanut ne avioliiton aikana.

Vierailija
448/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin aloituksessa näkee minkä oon tiennyt aina:miehet haaveilee niistä 15v teiniritsoista. Pitkät hiukset, kikatus,painoa joku 40kg, haarat aina auki jos siiderin anta jne jne

Vierailija
449/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut kyllä tunnistaa naiseksi hiusten pituudesta riippumatta. Pari viikkoa sitten leikkautin lyhyen polkkatukan, kun tympäännyin joka puolella pyöriviin hiuksiin. Pitkät hiukset oli tympeät pestä, latvat jatkuvasti takussa ja hiuksia täytyi pitää koko ajan kiinni. Tykkään tästä lyhyestä mallista.

Tämä. Kun pitkät hiukset on auki, ne on koko ajan suussa, vessanpöntössä ja lautasella. Samassa pöydässä istujatkin kiskoo niitä lautaseltaan. Takut leviävät latvoista ylös, niitä harjatessa hiuksia irtoaa ja katkeilee. Pesu on kuluttavaa ja takkuista hommaa. Jotain muutakin mielellään tekisi kuin olisi koko ajan joku tehohoito päässä. Jos niitä pitää koko ajan kiinni, näyttää viime vuosisadan raittiusseuralaiselta, päänahka hautuu ja silti repii takkuja.

Onpa erikoista en ole tuollaista kokenut pitkähiuksisena. Kannattaisko sun käydä lääkärissä tutkituttamassa veriarvot ym. Jos esim. anemia niin ei ihme jos hiuksia irtoilee ja näyttää haperolta. Toiseksi juotko riittävästi nestettä sekin vaikuttaa hiuksiin.

Vierailija
450/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelkyt ja risat. Luuletko että haluan näyttää tytöltä?

No minä olen sinuakin vanhempi mutta en hitto vie luovu pitkästä tukastani. Kun vihdoin noin 10 v. sain itse päättää leikataanko hiuksia lyhyeksi vai ei niin ei ole leikattu. Pitkät hiuksethan on nimenomaan naiselliset ei tyttömäiset.

Olen vuosien varrella kyllä muutaman kerran koheillut lyhyempää ja pettynyt ja kyllä ne pitkät on vaan paremmat. Muualla maailmassa naiset ei niin innokkaati leikkaa hiuksiaan kuin suomalaiset. Mistäköhän tuo johtuu muuten? Ruotsissakin on enemmän pitkähiuksisia kuin suomessa. Haluaako suominaiset olla miehekkäitä?

Koska Suomessa ei kannusteta naiseuteen. Pienet tytöt eivät useinkaan saa olla tyttömäisiä isiensä kanssa vaan pitää olla reipas kuin poika, kiinnostunut jalkapallosta ym.

Prinsessamekkoja ja koruja ei ostella eikä laiteta hiuksia nätisti. Pienemmät lapset puetaan usein samalla lailla toppahaalareihin, kurahousuihin ym.

Vierailija
451/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä julista omaa mielipidettäsi totuutena. Ei mulla muuta.

Vierailija
452/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. 

Vierailija
453/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tolkuttoman piikkisuorat hiukset. Eivät ohuet, mutteivät niin paksutkaan. Mutta se piikkisuoruus, voi juma! Pakko olla lyhyet hiukset, että ne saa vahaa ja lakkaa löträämällä pysymään föönauksen jälkeen edes vähän irti päänahasta ja silleen hieman kuohkean näköisenä kuosissa. Kallonmuotoani ei nimittäin ollenkaan imartele, kun hiukset lörvähtää päätä myöten kuin nuoltuna. Nimimerkillä "Ei enää permiksiä, kiitos!"

Mullakin oli. Nyt neljävitosena olen vaihtareiden (pahat) myötä myös kihara, toivoa siis on tai ei ole, miten sen ottaa 😄

Vierailija
454/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle sopii oikeasti poikatukka. Omasta mielestä, kasvojen pitää olla kapeat

Omalla ystävällä on paljon ylipainoa. Leilkautti hiuksensa poikatukaksi. En tietenkään halunnut pahoittaa hänen mieltä, ettei hänelle sovi.

Jos hän pitää mikäs siinä, omaa silmää ei miellytä. Eikä siinä ole mitää vikaa!

Mä taas olen sitä mieltä että pitää olla vahva leukalinja ja kunnon poskipäät jotta se sopii. 

Minulla ei ole kumpaakaan, mutta silti minulla on neljän millin pituiset hiukset. Omasta mielestäni tämä tukka sopii minulle. Kun halusin lyhyet hiukset, en halunnut geneerisiä mummolyhyitä vaan ultralyhyet. Minulle on paskan hailee mitä sinä niistä sanot. Tuskin minäkään tykkään sinun hiuksistasi. N65

Kuitenkin niin paljon oli merkitystä että piti ihan kommentoida. Hassua sitten sanoa, ettei ole väliä mitä muut ajattelee. 

Vierailija
455/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon sääntöjä!

sinä saat leikata ihan millaisen tukan haluat, kukaan ei kiellä. Eri asia on sitten se kuinka kaunis se on. Jos estetiikalla ei ole väliä, eikä sillä mitä muut ajattelevat, ei ole syytä olla defenssissä. 

Vierailija
456/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma ukkoni alkaa kaljuuntumaan tai lihomaan iän myötä, en minäkään enää suostu petipuuhiin. Ihan sama, jos johtuu vaihdevuosista tai iän patinasta, jos ei näytä samalta kuin kolmekymppisenä vielä kuusikymppisenä, niin alan nukkua eri huoneessa.

Kaljuuntuminen on ehkä vähän eri asia kun siihen ei voi itse vaikuttaa vai mitä 🧐 mutta lihomisesta voi kyllä sanoa.

Onko? Se mikä viehättää, se viehättää eikä sille oikein mitään mahda

Vierailija
457/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli. Nyt neljävitosena olen vaihtareiden (pahat) myötä myös kihara, toivoa siis on tai ei ole, miten sen ottaa 😄

Miten jollakin 45v:llä voi olla jo vaihdevuodet? Itse täytän tänä vuonna 47 ja kierto edelleen sen 28 päivää, mitä 13-vuotiaana. Ei muitakaan oireita.

Vierailija
458/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon sääntöjä!

sinä saat leikata ihan millaisen tukan haluat, kukaan ei kiellä. Eri asia on sitten se kuinka kaunis se on. Jos estetiikalla ei ole väliä, eikä sillä mitä muut ajattelevat, ei ole syytä olla defenssissä. 

Erikoinen ajatus, että eläisi elämänsä siten, että muiden ajatuksilla olisi väliä. Niitä ajatuksia on todennäköisesti monenlaisia, joten ihan sama, mitä tekee, joku kurtistaa kulmiaan kumminkin. Ei siisi maksa vaivaa miettiä muiden ajatuksenjuoksua.

Vierailija
459/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen hiukset voi siinä vaihdevuosien vuoksi laadultaan muuttua ja harventua, jonka vuoksi pitkistä hiuksista tulee vaikeat hoitaa ja saada näyttämään terveeltä.

Vierailija
460/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän mun kommentti on kadonnut? Kirjoitin jotain, että mulle tuputetaan lyhyttä tukkaa, mutta pidän kiinni omasta hiustyylistä. No, olkoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi