Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
1/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Onko sun naisella myös samanlainen kroppa kuin kaverillasi Jussilla, jos se näyttää takaapäin ihan samalta?

Vierailija
2/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa katkera, vissiin omakohtainen tilitys. Kyllä vaikka millaiset kaunottariksi mielletyt naiset, kuten Audrey Herburn, on olleet lyhyttukkaisia t. Pitkätukkainen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Jussi sinuun ?

Vierailija
4/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Jos se on ihan kynitty lyhyeksi miestukaksi. Sano suoraan että näyttää kotkan takamukselta tai petolinnun. Mutta jos on hartioille saakka tai edes naisellinen hieman lyhyempi tai vahinkopolkka, ei ole pakko haukkua.

Vierailija
5/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei taida olla sun ongelma kun sulla ei luonnollisesti ole kuin mielikuvitusnainen. Ihan sama siis sulle miltä naapurin vaimo näyttää🤣

Mitään muita cancelointirepliikkejä ei varastosta löydy? Oikeasti, aina tää sama?

Vierailija
6/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelkyt ja risat. Luuletko että haluan näyttää tytöltä?

Vierailija
7/476 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi ei nalkuta

Vierailija
8/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit itse pitää jotain kivaa peruukkia?

Vierailija
9/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat näyttää mieheltä?

Vierailija
10/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset. 

Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.

Vierailija
11/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isivainaa oli sitä mieltä että naisella pitää olla pitka tukka, lyhyt hame ja huulipunaa. Näin tein hautajaisissa.

Vierailija
12/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tytöltä, mutta mikset naiselta? Miksi mieheltä? Onko sun miehellä sitten pitkät hiukset ja hame?

Vierailija
13/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hiusten lyhyeksi leikkaaminen lasten saamisen jälkeen oli 50-60-luvuilla syntyneiden juttu. Aika harva 70-luvulta eteenpäin syntynyt niin tekee. Tai no, me tehtiin niin lukioikäisenä, mutta sitten kasvatettiin pitkät hiukset takaisin.

Vierailija
14/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Vierailija
15/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Hyi helvetti. Mitä lyhyempi, sen enemmän näyttää joltain aktivistielämämkallulesbolta.

Vierailija
16/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miesten kaljukaan kiva oo tapuella kauniiden kutrien sijaan. Mutta naisilla ja miehillä alkaa hiukset ohentumaan iän mukana. Geenit on sellaset suomalaisilla, että aniharvalla on paksut hiukset, on jo valmiiksi lirut. Ei siinä tökötit auta. 

N42, pitkät hiukset kylläkin. Eikä oo paksut. 

Vierailija
17/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on ohuet hiukset?

Vierailija
18/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kynittyä kananpersetukkaa. Mulla on pitkä tukka. On taipuisa ja melko paksu tukka.

54v.

Vierailija
19/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ärsytti jo tuo asenne että oma mielipide on yhtä kuin totuus. Näitä on paljon, yleensä miehiä, joiden mielestä oma mielipide on totuus. Itse olen pitkähiuksinen nainen, jo 50+ iältäni. On mulla ollut lyhyetkin hiukset, mutta pitkät sopivat kulmikkaisiin kasvoihini paremmin. Normaalipaksuiset ovat kai. Kai nyt hyvänen aika jokaisella on oikeus päättää hiustensa pituus tai lyhyys.

Vierailija
20/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Koska kaikkialla kerrotaan kuinka hirveä on ohut pitkä tukka ja kuinka se "ei kaunista ketään". Ohuesta pitkästä tukasta kuulee ihan yhtä ilkeää kommenttia kuin lyhyestä (vaikka sinä nyt päätit olla ilkeä vain lyhythiuksisille). Pitää valita kummat ilkeilyt ottaa mieluummin. Itse olen vielä sietänyt ohutta ja pitkää koskevat rumat puheet mutta vaihtelun vuoksi ehkä pian vaihdan kuuntelemaan lyhyitä hiuksia koskevia rumia puheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän