Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tätä Dyyniä hehkutetaan

Vierailija
23.02.2024 |

Kun täähän on ihan älyttömän tylsä leffa? Ajattelin katsoa, kun se Dyyni 2 on nyt niin kovasti tapetilla, mutta tässähän alkaa silmät lurputtamaan jo puolen tunnin kohdalla 😩

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se tolkuttoman kaunis nuori miesnäyttelijä. Ja elokuvateatterissa toimi mahtipontinen soundtrack. Mutta joo, kyllä se Timothee oli syy odottaa kakkososaa. 

Vierailija
2/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ihmiset maksaisivat siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu näihin ylihypetettyihin leffoihin. Tusinatavaraa.

Vierailija
4/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella tylsä ja siksi aivan paska. Olin todella pettynyt kun aikoinaan katsoin. Otan siis osaa kaikille jotka tuhlaavat  muutaman tunnin elämästään Dyyniin, odotin jotain tapahtuvaksi turhaan. 

Vierailija
5/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyynin ilmestyessä se oli huippuleffa. Ajat on muuttuneet siitä. Mä en aio katsoa sitä uudelleen, pilaisi vaan sen ekan katsomiskerran muistot.

Vierailija
6/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah se oli hyvä, mä tykkään leffoist missä on rauhallinen etenemistahti. Ja jos se on viä scifiä/fantasiaa ni ai että. Ootan todellaki kakkososaa.

Vierailija
7/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyisetkään leffasta oo kyllä hyviä. En muista millon viimeksi olisin nähnyt hyvän leffan. Niitä tulee ehkä yksi vuodessa. 

Vierailija
8/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyynin ilmestyessä se oli huippuleffa. Ajat on muuttuneet siitä. Mä en aio katsoa sitä uudelleen, pilaisi vaan sen ekan katsomiskerran muistot.

Ilmestyi 2021, eli 3v sitten. Mikä tässä ajassa nyt niin paljon on muuttunut?

Vierailija
9/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on hyvä. 

Vierailija
10/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyi kolmatta kertaa 2021.

Vierailija
11/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyi kolmatta kertaa 2021.

No siitä versiosta tässä nyt on kyse, mikä tulee nyt telkkarista, eikä mistään mustavalkoisesta mykkäelokuvasta 🙄

Vierailija
12/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyyni kirjat ovat sen verran erikoisia että kyllä elokuvienkin sopii viedä mielen erikoisiin tiloihin.

Visuaalisuus ja tunnelma on se juttu. Eihän esim. Blade Runneritkaan olleet nopeatempoisia.

Silti näiden hidastempoisuus EI OLE MITÄÄN kuvaustyylistään kuuluisan "The Assassin" 2015 elokuvaan verrattuna. Siinä onkin elokuvahistorian hidastempoisin elokuva ikinä. Jopa hämähäkit nukahtavat paikoilleen ennenkuin saavat seittinsä valmiiksi katsojan ruumiin päälle. Se elokuva ei lopu ikinä, siinä on joku outo aikaluuppi.

Vierailija
13/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, siitä on tehty uus versio. Se alkuperäinen ilmestyi vuonna 1984.

Vierailija
14/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 osa oli 3 tuntia tylsyyttä. Katsokaa se 80-luvun versio jos dyynin tarina kiinnostaa. Alle 2 tuntiin on homma paketissa. 

Vierailija
15/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin sekä tunnelmasta että musiikista.

Vierailija
16/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casting oli myös aivan äässistä. 

Vierailija
17/97 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, siitä on tehty uus versio. Se alkuperäinen ilmestyi vuonna 1984.

Tykkäsin enemmän 2000 minisarjasta.

Vierailija
18/97 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minusta elokuva oli erittäin mahtipontinen, ja pidin siitä kovasti.

Jonkun mielestä ensimmäinen osa (2021) saattoi olla tylsä (ei tosin minusta), mutta se johtuu siitä että ensimäinen osa (2021) oli selkeästi esinäytös / kuin ensimmäinen luku.

Toinen osa oli mielestäni erittäin hyvä, ja siinä oli noin puolet enemmän toimintaa, elokuva on myös todennäköisesti suunniteltu elokuvateatterissa katsottavaksi, sillä katsoin itse ensimmäisen osan kotona ja toisen kävin katsomassa finnkinon teatterissa siellä pystyi ikään kuin tuntea äänet.

Tykkäsin toisesta osasta tosi paljon ja siinä parasta olivat jätti madot (minkä nimisiä olikaan) fremenit (sinisilmäinen kansa) nimet kuulostivat hienoilt ja aavikko oli fantastinen tapahtumapaikka sekä musiikit olivat täydellisiä, kun kuuntelen elokuvan soudtrackkia pääsen uudelleen ja uudelleen aavikolle.

Elokuva oli mielestäni ERINOMAINEN ja tarjosi hyvin jännitystä, hyvät näyttelijät, RAKASTAN <3

Vierailija
19/97 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan paska tuo Dyyni 2. Odotin hehkutuksen perusteella jotain ihan eri tasoa kuin umpitylsä Dyyni 1, mutta eipä ollut yhtään parempi. 

Olen lisäksi lukenut kirjan johon perustuu, ja monet kirjan kiinnostavimmista hahmoista/juonenkuluista oli jätetty pois, ja paisuteltu hahmoja jotka ei olleet ollenkaan kiinnostavia.

Mutta niin, taas taattua Villeneuvea, pelkkää estetiikkaa, vähän sisältöä. 

Ja Timothee Chalamet ja Zendaya on kyllä yliarvostetuimpia näyttelijöitä ikinä. Viimemainittu on suorastaan HUONO, olisi pitänyt pysyä mallinhommissa vaan, Timothee taas on ihan ookoo mutta ei mitenkään erityinen ja sitä on nähnyt liikaa liian monessa jutussa, kyllästyttää. Kun en kuulu edes niihin joiden mielestä Timothee on hyvännäköinen, lähinnä päinvastoin.

Vierailija
20/97 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elokuvaa hehkuttaneiden ystävieni mukaan amerikkalainen toiminta ja tieteiselokuva jossa on seksikkäitä ja hyvännäköisiä näyttelijöitä. Itse en siitä jaksa piitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä