Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit treffit takana. Tarvitsen vertaistukea!
Tapailin pari kertaa yhtä miestä. Tunsin itse kemiaa (pitkästä aikaa, olen tapaillut useita miehiä ja nyt pitkästä aikaa tuntui heti että kolahti), juttu luisti tosi hyvin, oli rentoa, hauskaa ja helppoa olla. Myös fyysistä vetovoimaa ja flirttiä.
Mies sanoo silti ettei hänestä vaan tunnu siltä että tästä voisi tulla jotain, ei osannut itsekään sanoa mikä asia tarkalleen mättää. Mikä se asia voi olla? Miten voi kokemukset erota noin paljon? Että toinen on tosi kiinnostunut ja toinen ei?
Menee usko ihmisten väliseen kemiaan ja siihen, mitä itse tunnen/koen. En käsitä.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä näitä saalistajia on yliedustettuna. Treenaavat iskutaitojaan tulevan unelmakumppanin kaatamiseksi. Olin minäkin ollut treffeillä, jossa mies näytteli ihastunutta. Jostain rivien välistä antoi ymmärtää, että pokauskirjan vinkit tuli tässä testattua.
Niin, katsos tuo johtuu siitä, että deittimarkkinoilla miesten vastuulla on niiden aloitteiden teko ja hurmaaminen/pokaus. Nainen vain katsoo ja arvioi kuinka hyvin/huonosti miehellä menee ja sitten näyttää peukkua ylös tai alas kuin antiikin Rooman keisarit colosseumilla. Tästä syystä, jos mies haluaa sen unelmiensa naisen saada, niin hänen pitää osata nämä iskutaidot ja nehän eivät ilman harjoittelua kehity. Onneksi olkoon naiset, te olette tämän takana, sillä nautitte siitä osastanne, missä teidän ei sukupuolenne takia tarvitse tehdä juurikaan aloitteita, mutta seuraa ja liehittelijöitä riittää silti vaikka kuinka paljon. Don't ha
Niin miehet kuin naiset eivät näytä tajuavan deittailun,seurustelun ja avioitumisen perustuvan vapaaehtoisuuteen. Joko kelpaat tai oot kelpaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.
Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.
Hitto miten itserakkaita pitkissä parisuhteissa olevat/olleet ovat. Ei mitään empatiaa yksinäisyydestä kärsiville. Eivät he tajua kuinka raskasta tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen, miettiä mikä itsessä vikana jne..
Siitä vaan hakemaan seuraa. Täysin ilmaista. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968 ja jäänrikkojaksi: https://www.amazon.com/Conversation-Starter-Icebreaker-Deck-BestSelf/dp…
Annoitko pimpslooraa, nielitkö mällit mällykkeet?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että nykyajan parinmuodostajat ja kaikenmaailman huuhaatyypit podcasteissaan ovat pahasti metsässä ja ihmeellisen taikauskoisia siitä päätellen miten hel ve tisti nykyään viljellään sanaa KEMIA kun mietitään toimiiko tai syntyykö suhde.
Tämä KEMIA josta nämä yleensä naiset puhuvat tarkoittaa heidän itse kokemaansa FYYSISTÄ VETOVOIMAA toista kohtaan. Ei ole mitään mystistä kemiaa, joka syntyy kahden ihmisen ympärille. On kaksi ihmistä ja heidän kokemuksensa tilanteesta ja tunteensa toista kohtaan. On vetovoimaa tai ei ole. KUMMALLAKIN ERIKSEEN. Ei ole kemiaa! Se on yhtä tieteellistä kuin horoskoopit, aurat, kaksoisliekit tai ajatusten lukeminen. Tosin ajatustenlukuunkin moni muuten näyttää aikakin nettikeskustelujen perusteella uskovan kykenevänsä.
Mitä mesoat. Kemiasta on puhuttu vuosikymmeniä ja sillä viitataan nimenomaan vetovoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.
Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.
Ei kannata treffailla jos menee ihan hajalle kaksien treffien takia. T. Eri
Kyllä pakit saa tuntua pahalta, jos on itse ehtinyt tykästyä, vaikka olisi vain kahdet treffit alla.
Mikä tämä juttu on, että pahaa mieltä ei saisi tuntea? Tuo on ap:lla hetkellinen, ihan oikeutettu tuntemus, joka menee kyllä nopeasti ohi ja ap sen kyllä kestää. Uusia miehiä tulee aina.
Kyllä pakit saa tuntua pahalta, jos on itse ehtinyt tykästyä, vaikka olisi vain kahdet treffit alla.
Mikä tämä juttu on, että pahaa mieltä ei saisi tuntea? Tuo on ap:lla hetkellinen, ihan oikeutettu tuntemus, joka menee kyllä nopeasti ohi ja ap sen kyllä kestää. Uusia miehiä tulee aina
Kyllä tietenkin pakit saavat tuntua pahalta. Huolestuttavaa sen sijaan on se, että ap ei vaikuta ymmärtävän, että hänen tuntemansa viehätys ei tarkoita, että treffikumppani olisi tuntenut viehätystä. Tästä useampi on yrittänyt sanoa, enkä nähnyt merkkejä, että asia olisi mennyt jakeluun.
Deittailu on aina kahden kauppa, ja jos toinen kieltäytyy, sitä tulee kunnioittaa. Ei ole mikään sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä näitä saalistajia on yliedustettuna. Treenaavat iskutaitojaan tulevan unelmakumppanin kaatamiseksi. Olin minäkin ollut treffeillä, jossa mies näytteli ihastunutta. Jostain rivien välistä antoi ymmärtää, että pokauskirjan vinkit tuli tässä testattua.
Niin, katsos tuo johtuu siitä, että deittimarkkinoilla miesten vastuulla on niiden aloitteiden teko ja hurmaaminen/pokaus. Nainen vain katsoo ja arvioi kuinka hyvin/huonosti miehellä menee ja sitten näyttää peukkua ylös tai alas kuin antiikin Rooman keisarit colosseumilla. Tästä syystä, jos mies haluaa sen unelmiensa naisen saada, niin hänen pitää osata nämä iskutaidot ja nehän eivät ilman harjoittelua kehity. Onneksi olkoon naiset, te olette tämän takana, sillä nautitte siitä osastanne, missä teidän ei sukupuolenne takia tarvitse tehdä juurikaan aloitteita, mutta seuraa ja liehittelijöitä riittää silti vaikka kuinka paljon. Don't ha
Ihan samaa joutuu naisetkin miettimään ja tekemään, jos haluavat sen unelmiensa miehen. Vai luuletko oikeasti, että jos nainen on ihastunut johonkin mieheen, hän odottaisi vaikka vuosikausia passiivisena, josko tämä mies itse päättäisi tulla tekemään aloitteen? Ja luuletko oikeasti, että jos nainen haluaa jonkun tietyn miehen, hän mieluummin ottaa aloitteen tehneen epäkiinnostavan miehen? Ei se niin mene, että miehet yksin päättävät pariutumisesta.
Minulle paha hengityksen haju on jo riittävä syy lopettaa tutustuminen. Olen herkkä hajuaistilta. Vaikka olisi muuten komea ja kaikkea mahdollista, mutta jos hengitys haisee niin into lopahtaa heti.
Deittailuhan ei myöskään ole juurikaan tasa-arvoista sukupuolten kesken, sillä etenkin suuri enemmistö miehistä kokee ettei ole ns. samalla viivalla naisten kanssa. Plus sitten nuo sukupuoliin liitetyt ennakko-odotukset sen osalta, että miehen täytyy tehdä lähes aina ne aloitteet ja ottaa "riski" niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry eteenpäin. Turha miettiä yhtä random ihmistä ja sen tuntemuksia.
Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?
ap
Minulla menee aina treffit hyvin, koska pystyn hyvin ja sujuvasti keskustelemaan ihmisten kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että minulla aina olisi ROMANTTISIA ja SEKSUAALISIA tuntemuksia. Eli voi olla, että hänen puoleltaan vain jokin puuttui. Ei se tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa, mutta kun ihmiset hakevat kumppanilta niin eri asioita. Aina ei osaa itsekään sanoa, miksi jonkun kanssa ei tunne oikeanlaista kemiaa, vaikka jonkun toise kanssa tuntee. Näissä on kyse usein myös tiedostamattomista asioista. Ja joskus syy voi olla sellai
Tämä. Tulen helposti toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, olen avoin, ystävällinen ja kohtelias. Silti myös jännitän vähän uusia ihmisiä ja varmaan sen jännityksenkin voisi tulkita niin että nyt tuo on heti ihan lääpällään. Ei niistä ensitapaamisista voi paljoa päätellä kun tutustutaan ihan ventovieraaseen.
Esim työpaikallani on miehiä joiden kanssa on mukava jutella esim kahvitauolla tai lounaalla jos samaan pöytään satutaan. Joskus lounaat venyvät kun juttua riittää. En silti olisi heihin ihastunut enkä usko että hekään minuun.
Hän saattoi olla sosiaalinen ihminen jonka kanssa on helppo jutella, ja varmaan myös ihan hyvännäköinen. Mutta ei se tarkoita että hän olisi ihastunut..ehkä vain osaa jutella ja suhtautuu naisiin rennosti.
Totta kai se silti tuntuu kurjalta! Mutta eteenpäin vain :)
Ap:n treffikumppanilla taitaa olla valinnanvaraa. Kävikö klassisesti niin, että ap treffailee hiukan yli oman tasonsa ja sitten innostuu hiukan liikaa?
Ihan samaa joutuu naisetkin miettimään ja tekemään, jos haluavat sen unelmiensa miehen. Vai luuletko oikeasti, että jos nainen on ihastunut johonkin mieheen, hän odottaisi vaikka vuosikausia passiivisena, josko tämä mies itse päättäisi tulla tekemään aloitteen? Ja luuletko oikeasti, että jos nainen haluaa jonkun tietyn miehen, hän mieluummin ottaa aloitteen tehneen epäkiinnostavan miehen? Ei se niin mene, että miehet yksin päättävät pariutumisesta.
Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite treffeille lähtemisestä. Mies valitsee treffipaikan. Tietysti mies myös maksaa treffit. Treffien jälkeen miehen täytyy tehdä aloite tai laittaa viesti, jos haluaa jatkoa. Miehen tehtävä on myös viedä tilanne fyysiseen kosketukseen ja tehdä se aloite ensisuudelmasta. Samoin seksin osalta on miehellä aloitevastuu. Kaiken päätepisteenä on tietysti miehen velvollisuus kosia.
Totta kai nuo ylempänä olevat esimerkit ovat yleistyksiä ja poikkeuksia löytyy. Mutta väittäisin, että lähes kaikki miehet voivat nyökytellä päätään hyväksyvään sävyyn ja kokevat asianlaidan olevan suurin piirtein kuten sen kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi hitossa tulit tähän keskusteluun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n treffikumppanilla taitaa olla valinnanvaraa. Kävikö klassisesti niin, että ap treffailee hiukan yli oman tasonsa ja sitten innostuu hiukan liikaa?
Naisten suurin ongelma syntyy siitä, että ne eivät ymmärrä ettei pillun markkina-arvo ole sama kuin naisen markkina-arvo. Moni nainen ihmettelee ihan tosissaan huuli pyöreänä miksei hän löydä parisuhdekumppania vaikka seksiseuraa löytää helposti. Niih, miksiköhän? Se johtuu siitä, että koska pillun kysyntä on suurempaa kuin pillun tarjonta, saa pillu kuin pillu kantajansa markkina-arvoa tasokkaampaa panoseuraa. Naiset sitten luulevat tämän olevan heidän oma markkina-arvonsa ja tavoittelevat vain miehiä jotka tyytyvät käyttämään näitä naisia vain ja ainoastaan seksiseurana.
Todennäköisesti se mies oli korkean tason mies, jolle kelpaa vain ne parhaimmat naiset, eikä AP:n taso riitä siihen.
Minäkin olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Suurin osa näistä pakit antaneista miehistä oli tosi suosittuja ja korkeatasoisia.
Nyt tiistaina eli kolme päivää sitten liityin Tinderiin uudelleen ja eräs huipputason mies pyysi minua treffeille lauantaina eli huomenna. Kun kaksi päivää sitten kysyin, että mihin kellonaikaan hänelle sopisi treffit ja sopiiko ehdottamiani ravintola, ei hän ole vielä, siis kahteen vuorokauteen vastannut mitään. Mä luulen, että hän virittelee treffejä jonkun kiinnostavamman naisen kanssa ja sitten kun ne varmistuvat, hän poistaa matchimme.
Christiiina kirjoitti:
Todennäköisesti se mies oli korkean tason mies, jolle kelpaa vain ne parhaimmat naiset, eikä AP:n taso riitä siihen.
Minäkin olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Suurin osa näistä pakit antaneista miehistä oli tosi suosittuja ja korkeatasoisia.
Nyt tiistaina eli kolme päivää sitten liityin Tinderiin uudelleen ja eräs huipputason mies pyysi minua treffeille lauantaina eli huomenna. Kun kaksi päivää sitten kysyin, että mihin kellonaikaan hänelle sopisi treffit ja sopiiko ehdottamiani ravintola, ei hän ole vielä, siis kahteen vuorokauteen vastannut mitään. Mä luulen, että hän virittelee treffejä jonkun kiinnostavamman naisen kanssa ja sitten kun ne varmistuvat, hän poistaa matchimme.
Mutta silti, tyypillinen nainen kun olet, niin haaremin suloista kutsuhuutoa on vaan niin pirun vaikea vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite treffeille lähtemisestä. Mies valitsee treffipaikan. Tietysti mies myös maksaa treffit. Treffien jälkeen miehen täytyy tehdä aloite tai laittaa viesti, jos haluaa jatkoa. Miehen tehtävä on myös viedä tilanne fyysiseen kosketukseen ja tehdä se aloite ensisuudelmasta. Samoin seksin osalta on miehellä aloitevastuu. Kaiken päätepisteenä on tietysti miehen velvollisuus kosia.
Totta kai nuo ylempänä olevat esimerkit ovat yleistyksiä ja poikkeuksia löytyy. Mutta väittäisin, että lähes kaikki miehet voivat nyökytellä päätään hyväksyvään sävyyn ja kokevat asianlaidan olevan suurin piirtein kuten sen kirjoitin.
Mutta mitä vaihtoehtoja naisella on, jos mies ei laitakaan ensimmöistä viestiä? Niin, silloin hänen täytyy itse laittaa, jos juuri sen miehen haluaa tsekata. Ja toinen pointti, minä ainakaan en haluaisi lähteä treffeille, josta vain mies päättää - eli jos mies valitsee treffipaikan, minusta se olisi yksinomaan ärsyttävää. Haluan, että treffipaikka sovitaan yhdessä. Ja en kyllä odota miehen maksavankaan, ihan sama ja jopa mieluummin ei.
Onko teillä käynyt mielessä, että treffeille lähteminen, viestittely, keskustelun ylläpitäminen, jopa suuteleminen ja koskettaminen, seksi, yms ovat kaikki sitä, että mies tekee aloitteita ilmeisen mielenkiinnottomalta ja haluttomalta vaikuttavalle naiselle, niin silloin nainen ei ole erityisen kiinnostunut? Silloin jos nainen on kiinnostunut ja tuntee vetoa, ei todellakaan häntä tarvitse kauhealla vaivalla houkutella ja "yrittää" saada näihin mainittuihin asioihin, vaan silloin, kun on oikeasti vetovoimaa ja kiinnostusta, asiat kyllä etenevät. Opetelkaa tunnistamaan kiinnostuneet naiset ja lakatkaa yrittämästä niitä, jotka viestittävät teille olemuksellaan ja käytöksellään, että heitä ei kiinnosta. Näin helpottuu elämänne.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti, tyypillinen nainen kun olet, niin haaremin suloista kutsuhuutoa on vaan vaikea vastustaa
Niinpä, mä en aio ainakaan muuttaa tapojani. Mä olen kiinnostunut vain tasokkaista miehistä.
Mutta mitä vaihtoehtoja naisella on, jos mies ei laitakaan ensimmöistä viestiä? Niin, silloin hänen täytyy itse laittaa, jos juuri sen miehen haluaa tsekata. Ja toinen pointti, minä ainakaan en haluaisi lähteä treffeille, josta vain mies päättää - eli jos mies valitsee treffipaikan, minusta se olisi yksinomaan ärsyttävää. Haluan, että treffipaikka sovitaan yhdessä. Ja en kyllä odota miehen maksavankaan, ihan sama ja jopa mieluummin ei.
Onko teillä käynyt mielessä, että treffeille lähteminen, viestittely, keskustelun ylläpitäminen, jopa suuteleminen ja koskettaminen, seksi, yms ovat kaikki sitä, että mies tekee aloitteita ilmeisen mielenkiinnottomalta ja haluttomalta vaikuttavalle naiselle, niin silloin nainen ei ole erityisen kiinnostunut? Silloin jos nainen on kiinnostunut ja tuntee vetoa, ei todellakaan häntä tarvitse kauhealla vaivalla houkutella ja "yrittää" saada näihin mainittuihin asioihin, vaan silloin, kun on oikeasti vetovoimaa ja kiinnostusta, asiat kyllä etenevät. Opetelkaa tunnistamaan kiinnostuneet naiset ja lakatkaa yrittämästä niitä, jotka viestittävät teille olemuksellaan ja käytöksellään, että heitä ei kiinnosta. Näin helpottuu elämänne.
Olen niin sanottu chad, eli se komea ja suosittu mies. Minulla ei siis henkilökohtaisesti ole koskaan ollut ongelmia saada haluamaani naisseuraa. Aihe on silti minulle mielenkiintoinen yhteiskunnallisella tasolla, joten olen uteliaana seurannut tätä ilmiötä mm netin keskustelupalstoilla. Olen ollut pitkissä parisuhteissa, mutta myös sinkkuillut pitkiä aikoja, joten kokemusta on kertynyt sen verran, että uskallan yleistää omia havaintojani tässä yhteydessä. Meikäläinen on siis käynyt kolminumeroisen määrän eri naisten kanssa treffeillä, lähinnä tinderin kautta, joten näiden perusteella väitän naisten olevan hyvin, HYVIN kranttuja laittamaan sitä ekaa viestiä, jos en itse ole sellaista miehenä kirjoittanut. Olen mm. monen naisen kohdalla ihan uteliaisuuttani kokeillut, että kuinka kauan kestää ennen kuin he laittavat viestiä, mutta 9/10 tapauksista nainen ei sitä viestiä laita ja match jää mykäksi roikkumaan sinne listalle. Nämä naiset/matchit ovat tosin olleetkin sellaisia, joiden kohdalla olen itse alkanut arvuutella olenko heidän profiileistaan sittenkään kiinnostunut vaikka aikoinaan painoin sydäntä.
Oletko muuten lukenut esim. tämän palstan ketjuja, missä enemmistö naisista on sitä mieltä, että jos mies kutsuu naisen treffeille, niin totta kai kutsuja maksaa myös naisen puolesta. Saat olla yksi niistä poikkeuksista, jotka eivät tätä ajatusta jaa, mutta kuulut silti selkeään vähemmistöön. Omat kokemukset on sellaisia, että kun olen tinderissä ehdottanut treffeille menoa jonnekin kahvilaan/baariin ja nainen on siihen suostunut, niin suuri enemmistö naisista kirjoittaa minulle, että "valitse sinä jokin kiva paikka".
Totta, jos nainen ei ole kiinnostunut fyysisestä kanssakäymisestä miehen kanssa, mutta mies silti tekee aloitteita, niin siinä ollaan jo ahdistelun puolella melko nopsaan. MUTTA, jos nainen on miehestä kiinnostunut, niin silti useimmiten se mies joutuu sukupuolensa johdosta tekemään ne aloitteet, joihin nainen sitten lähtee mielellään mukaan. Tätä minä tarkoitin noilla aloitteilla. Kyllä, minua on miehenä jännittänyt niiden aloitteiden teko sellaista naista kohtaan, johon olen ollut kiinnostunut. Ihan samalla lailla kuin varmasti naistakin jännittää vastaavassa tilanteessa, mutta silti se vain jostain kulttuurisidonnaisesta syystä johtuen on 9/10 tapauksista miehenä minun vastuullani toteuttaa.
viisas mies kun poistui melkoisen ongelman jätteen olisi riesakseen saanut.