Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit treffit takana. Tarvitsen vertaistukea!

Vierailija
23.02.2024 |

Tapailin pari kertaa yhtä miestä. Tunsin itse kemiaa (pitkästä aikaa, olen tapaillut useita miehiä ja nyt pitkästä aikaa tuntui heti että kolahti), juttu luisti tosi hyvin, oli rentoa, hauskaa ja helppoa olla. Myös fyysistä vetovoimaa ja flirttiä.

Mies sanoo silti ettei hänestä vaan tunnu siltä että tästä voisi tulla jotain, ei osannut itsekään sanoa mikä asia tarkalleen mättää. Mikä se asia voi olla? Miten voi kokemukset erota noin paljon? Että toinen on tosi kiinnostunut ja toinen ei?

Menee usko ihmisten väliseen kemiaan ja siihen, mitä itse tunnen/koen. En käsitä.

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku näistä:

- ylipaino ja epäterveelliset elämäntavat

- rautaa naamassa

- paljon tatuointeja

- shokkivärit hiuksissa

- voimakkaat poliittiset kannat

- matala koulutus ja/tai palkka

Vierailija
142/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut ihan sitä naistasoa, mitä mies edellyttää. Ilmeisesti korkean tason mies? Korkeakoulutettu, hyvä työpaikka, asunto, elämä kunnossa? Hän olisi voinut mennä kanssasi sänkyyn, mutta kun sitä ei ollut tarjolla, niin dumppasi sinut aikaisemmin. Parempi näin.

Höpsistä. Minä uskallan hurjalla 35 ikävuoden kokemuksella väittää, että miehet on oikeasti ihan tosi romantikkoja ja paljon luultua romanttisempia :D Sinkkuaikoina törmäsin ihan tosi monta kertaa siihen että mies vetosi siihen että "ei tunnu oikealta/ei ole kemiaa" ja olivat ihan tavallisia, hyväntahtoisia miehiä joilla oli toiveena pitkät parisuhteet. Ei merkannut pituudet, varallisuudet, seksi vaan ihan vaan se miten hyvältä tuntui toisen seurassa. Ja hyvä niin koska uskon että kaikki osapuolet myöhemmin tapasivat sellaisen ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku näistä:

- ylipaino ja epäterveelliset elämäntavat

- rautaa naamassa

- paljon tatuointeja

- shokkivärit hiuksissa

- voimakkaat poliittiset kannat

- matala koulutus ja/tai palkka

Kurjaa lytätä harhaluulosi mutta suurin osa ihmisistä tuolla netin ulkopuolella on ihan tavallisia ihmisiä, virheineen ja hyvine puolineen. Ihminen etsii loppujen lopuksi vaan sellaista ihmistä jonka kanssa itsellä on hyvä olla ja myös ne sun makua miellyttämättömät ihmiset tuppaa pariutumaan :) 

Vierailija
144/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran yhden sankarin, käytiin illan mittaan terasseilla ja tutustuttiin. Alkoi sitten vonkaamaan mua sen luokse. Tätä ennen ei ollut edes koskettanut mua. Miksi ihmeessä olisin mennyt sen luokse? No, aina saa yrittää :)

Vierailija
145/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tasokkaampi kuin sinä -> sinusta mies tuntuu puoleensavetävältä. Miehestä taas sinä tunnuit yhtä samantekevältä kuin ne aiemmat deittailemasi miehet. Näin ne tasot toimivat.

Vierailija
146/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla pitää olla kemiaa. Ei riitä, että toisella on.

Mitä se kemia tarkoittaa!? Juttelukemiaa on, seksuaalista kemiaa on. Mitä muuta tarvitaan?

Nainen tuntee kemiaa = mies on naista tasokkaampi

Vierailija
147/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pakit yhdeltä mieheltä koska häntä alkoi pelottaa kuin mainitsin, että haluan lapsia lähitulevaisuudessa. Minusta tämä oli harmi, mutta ymmärrän täysin miehen syyn ja olin kiitollinen että suoraselkäisesti kertoi miksi ei halua jatkaa.

Itse taas annoin yhdelle miehelle pakit, koska hän kohteli minua hyvin epämääräisesti. Ensinnäkin tapaamisen sopiminen vaati viikon ja kun hän lopulta ehdotti, että nähdäänkö huomenna niin minulla oli jo paha aavistus, mutta suostuin. No seuraavana päivänä miehellä oli darra edelleen alkuillasta, mutta olisin kuulemman saanut mennä viihdyttämään. Lopetin jutun tähän, koska minä en etsi mitään fwb suhdetta vaan aikuista miestä, joka kykenee sopimaan tapaamiset etukäteen, saapumaan paikalle sovittuna ajankohtana ja kohtelemaan minua kuin tyttöystävä ehdokasta, eikä kuin darra p@noa.

Vierailija
148/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet nauretaan ap:n kaltaisille takertujille. 

En minä ainakaan naura. Enemmänkin toivotan tsemppiä ja jaksamista. 

Vierailija
149/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies tietää miksi ei halunnut jatkaa.  Ei vaan halunu sanoa. Onko sinulla vaikka koira tai puhuitko matkustelusta kuin se olisi tärkeintä elämässä. Tulevaisuuden haaveet voivat olla erilaisia tai ihan vaikka pukeutumistyylisi.

Vierailija
150/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry eteenpäin. Turha miettiä yhtä random ihmistä ja sen tuntemuksia. 

Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?

ap

Aikaisemmin sinulla ei ole ollut muita kohtaan kemiaa, nyt jollain muulla ei ollut sinua kohtaan. Niin yksinkertaista.

Vierailija
151/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kemia tarkoittaa!? Juttelukemiaa on, seksuaalista kemiaa on. Mitä muuta tarvitaan?

Nämä tasoteoriat on ihan täyttä hevonpaskaa. Pysyn näkemään mielessäni miehen, jota pidetään tasokkaana ja voin sanoa, että minulle hän ei ole oikea.

Vierailija
152/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies tietää miksi ei halunnut jatkaa.  Ei vaan halunu sanoa. Onko sinulla vaikka koira tai puhuitko matkustelusta kuin se olisi tärkeintä elämässä. Tulevaisuuden haaveet voivat olla erilaisia tai ihan vaikka pukeutumistyylisi.

Ihmettelen kuka ei sanoisi tuollaisista asioista suoraan? Sori en pidä koirista enkä matkustamisesta, joten ei tästä tule mitään. 

Vierailija
153/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa joutuu naisetkin miettimään ja tekemään, jos haluavat sen unelmiensa miehen. Vai luuletko oikeasti, että jos nainen on ihastunut johonkin mieheen, hän odottaisi vaikka vuosikausia passiivisena, josko tämä mies itse päättäisi tulla tekemään aloitteen? Ja luuletko oikeasti, että jos nainen haluaa jonkun tietyn miehen, hän mieluummin ottaa aloitteen tehneen epäkiinnostavan miehen? Ei se niin mene, että miehet yksin päättävät pariutumisesta. 

Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite treffeille lähtemisestä. Mies valitsee treffipaikan. Tietysti mies myös maksaa treffit. Treffien jälkeen miehen täytyy tehdä aloite tai laittaa viesti, jos haluaa jatkoa. Miehen tehtävä on myös viedä tilanne fyysiseen kosketukseen ja tehdä se aloite ensisuudelmasta. Samoin seksin osalta on mi

Näin varmaankin on, mutta en miehenä pitäisi sitä aloitteellisuutta raskaana työnä, jos oikeasti on naisesta kiinnostunut.

Veikkaan monen ulkkarin löytävän naisen yksinkertaisesti siksi, että ovat aloitteellisia ja aktiivisia. Odotukset "tasa-arvoisuudesta" eivät ole aloitteiden tiellä.

154/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Todennäköisesti se mies oli korkean tason mies, jolle kelpaa vain ne parhaimmat naiset, eikä AP:n taso riitä siihen.

Minäkin olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Suurin osa näistä pakit antaneista miehistä oli tosi suosittuja ja korkeatasoisia.

Nyt tiistaina eli kolme päivää sitten liityin Tinderiin uudelleen ja eräs huipputason mies pyysi minua treffeille lauantaina eli huomenna. Kun kaksi päivää sitten kysyin, että mihin kellonaikaan hänelle sopisi treffit ja sopiiko ehdottamiani ravintola, ei hän ole vielä, siis kahteen vuorokauteen vastannut mitään. Mä luulen, että hän virittelee treffejä jonkun kiinnostavamman naisen kanssa ja sitten kun ne varmistuvat, hän poistaa matchimme.

!

Vierailija
155/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan tuntenut kemiaa. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?

Vierailija
156/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen, että kun luokittelet itsesi "Chadiksi" ja kuitenkin 9/10 naisesta jää passiivisina roikkumaan, ellet sinä tee aloitetta, niin voisiko kuitenkin se johtua siitä, etteivät he sittenkään pidä teitä niin hyvänä matchina? Itsekin sanon, että useimmiten nämä ovat sellaisia naisia, joiden suhteen olet itsekin alkanut epäröidä - mitäs, jos se on molemminpuolista? Aika harvalla naisella varmaankaan on kriteerinä miehelle, että pitää olla "Chad" - täytyy sanoa, että vaikka olen näitä tasoteoriaketjuja lukenut, en itsekään ihan tarkkaan tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta usein niistä Chad-kuvailuista ei tule sellaista oloa, että tässä kuvaillaan nyt minun unelmieni miestä. Eli mitäs jos ne 9/10 naisesta kokevat ihan samoin kuin sinäkin, että ehkä ette oikein sovi yhteen. Heillähän voi toki olla eri perusteet sille kuin sinulla - jollain voi olla se, että profiilisia perusteella ei vaikuta kovin samanhenkiseltä, tai sitten he hakevat sittenkin hiukan erityyppistä. Ehkä vähän samat ajatukset siis kuin itselläsi. Olen nimittäin aika varma, että jos vaikuttaisit unelmien mieheltä, kyllä ne vähän pasiivisemmatkin naiset silloin jotain yrittäisivät sinun suuntaasi tehdä - vaikka sitten pakottautuisivat laittamaan viestin, vaikka kuinka olisivat sitä mieltä, että sinun pitäisi tehdä se. Mutta kun Tinderissä valtaosa miehistä EI ole mitään unelmamiehiä, niin miksi kukaan jättäisi viestittämästä miehelle, joka sellaiselta unelmieheltä vaikuttaisi?

Jos lataan tinderin, niin siinä ei mene kuin pieni hetki ja ne 99+ tykkäystä on yläreunassa. Ja jos painan sydäntä jonkun naisen kohdalla, niin about sellaiset 80% kerroista saan matchin. En myöskään paina sydäntä kovinkaan usein, vaan tähtään valehtelematta siihen oman ikäluokkani top-10% naisiin, jotka kyllä myös tietävät itsekin oman arvonsa. Olen treffannut ja tapaillut julkisuudestakin tuttuja ja yleisesti erittäin kauniina pidettyjä naisia, joten kyllä se meikäläisen taso riittää täällä kotimaassa melkoisen hyvin. Kiitos vain kysymästä. Nämä naiset, jotka eivät ole itse laittaneet minulle viestiä, ovat siis todellakin tinderin absoluuttista huippua ja varmasti heillä riittää kovatasoisia miehiä jonoksi asti. En myöskään harrasta tätä "haaremin keräystä" vaikka chadiksi itseäni kutsuinkin, joten en laita tinderissä sydäntä itseäni alempitasoisille naisille pelkän pllun toivossa. 

Mitä itse treffailuun tulee, niin olen tosiaan kysynyt yli sataa eri naista tinderistä live-tapaamiseen ja jokainen näistä on vastannut kyllä. Tästä joukosta about 30% on ollut sellaisia naisia, joille olen ekojen treffien jälkeen laittanut viestiä ja kertonut haluavani nähdä uudemmankin kerran. Ainoastaan yksi (1) nainen on vastannut tähän kyssäriini ei. Eli kyllä, taidan olla melkoisen haluttu chad, jonka seurassa erittäin kovatasoiset naiset viihtyvät. 

En toisaalta ole koskaan livenä maininnut sanaa "chad" kenellekään, sillä se on minusta aika cringe. Mutta näin anonyyminä se kuvaa aika hyvin minua tässä kontekstissa. En myöskään livenä ole kenellekään kehuskellut näillä omilla deittisaavutuksillani, mutta nyt tässä ketjussa oli ikään kuin pakko avautua.

Vierailija
157/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tasoteoriat on ihan täyttä hevonpaskaa. Pysyn näkemään mielessäni miehen, jota pidetään tasokkaana ja voin sanoa, että minulle hän ei ole oikea.

Copium, it's a helluva drug.

Et itse yllä tämän tasokkaan miehen tasolle, joten parempi väittää ettet olisi edes halunnutkaan vaikka tämä olisi tullut kysymään treffeille. Saatat jopa melkein uskoa tuohon. Mutta vain melkein.

Vierailija
158/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa joutuu naisetkin miettimään ja tekemään, jos haluavat sen unelmiensa miehen. Vai luuletko oikeasti, että jos nainen on ihastunut johonkin mieheen, hän odottaisi vaikka vuosikausia passiivisena, josko tämä mies itse päättäisi tulla tekemään aloitteen? Ja luuletko oikeasti, että jos nainen haluaa jonkun tietyn miehen, hän mieluummin ottaa aloitteen tehneen epäkiinnostavan miehen? Ei se niin mene, että miehet yksin päättävät pariutumisesta. 

Otetaan nyt vaikka tinderi esimerkkinä. Siellä kun tulee match, niin miehen täytyy laittaa se ensimmäinen viesti. Sen jälkeen miehen täytyy johdatella keskustelua ja tehdä aloite treffeille lähtemisestä. Mies valitsee treffipaikan. Tietysti mies myös maksaa treffit. Treffien jälkeen miehen täytyy tehdä aloite tai laittaa viesti, jos haluaa jatkoa. Miehen tehtävä on myös viedä tilanne fyysiseen kosketukseen ja tehdä s

Näiden ah niin miehekkäästi aloitteita tekevien ulkkareiden kanssa se tasa-arvo ei sitten jatkossakaan ole läsnä siinä parisuhteessa.

Vierailija
159/196 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse deittailin useita miehiä samaan aikaan, kun olin sinkku. Joten?

Yhden kanssa piti lopettaa deittailu, kun toisen kanssa mentiin seuraavalle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi